ik duim voor je, maar ik denk dat dat wel goed zit ! En dat je gewoon lekker mag genieten van een misselijk vrije zwangerschap het is je gegund hoor
Dat hoop ik natuurlijk ook. Gun je natuurlijk niemand. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel .. Denk als het morgen goed is, er een hele last van me af valt! Dan ga ik ook écht genieten! Dankjewel..
Nja je moet op een gegeven moment kiezen, je ziet je dochters ogen rood en dik worden, tranende jeukende oogjes, en dan met het warme weer speelt haar astma extra op, en dan moeten de hondjes naar de keuken, of naar buiten, en zo min mogelijk bij haar komen voor haar gezondheid, En voor mezelf zou ik ze zo graag in die keuken laten, ze bij me kunnen nemen wanneer onze dochter er niet is, maar ze is veel bij ons, vooral overdag, en dan kijk je naar die hondjes en dan weet je gewoon dat ze beter verdienen, lekker rond lopen waar ze willen knuffelen en kroelen En Als ik ze dan voor mezelf hou terwijl ze bijna niets mogen en kunnen dan ben ik egoïstisch, ik moet niet alleen het beste voor onze dochter willen maar ook voor hun, Ik heb zo vaak geroepen dat mensen die hun honden weg doen maar beter hun best moeten doen.... Maar dit ging niet, en vind het zo erg dat ik nu zelf deze keuze heb moeten maken. Ik word wel op de hoogte gehouden door deze mensen dus ik hoop dat ik over een aantal weken kan zeggen dat we er goed aan gedaan hebben,voor nu voelt het leeg....
Geloof ik je meteen.. Ineens is er niemand meer die je verwelkomt.. En ga zo maar door.. Ik weet zelf ook hoe erg je jezelf aan zo'n lief beestje kan hechten, doet pijn. Maar als hen goed terecht komen, heb je daar goed aan gedaan! Je wil zelf alleen maar het beste voor hen & dan ben je NIET egoïstisch.. Sterkte..
Hiii, Even een snelle update! Alles was helemaal goed! Ben vooruit gezet, 25-10 uitgerekend, dus nu 11 weken en 1 dag! Hartje weer gezien, ukkepuk was erg beweeglijk! Kom straks nog even terug.. Liefs!
Gefeliciteerd Blijelk!! Nu kan je gaan genieten??!! Ik probeer een foto in dit berichtje te zetten maar dat lukt niet. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
Gefeliciteerd blijeik !! Gewoon bijna een volle week naar voren super zeg ! Mag je bij mij komen staan op de lijst Hopelijk kun je nu gaan genieten !
Wanneer je iemand quote, of wanneer je op meer opties klikt qua bericht typen zie je boven je typ vakje de lettertypen enzo, daar staat ook een paperclIpje, hierop klik je dan kun je bijlagen toevoegen
Super @blijeik! Jij hoort echt wel in de oktober groep!! Hahah, daar had je een keer iets over gezegd toch. Het is trouwens een hele sprong, wat goed!
Hahaha, nou.. Het zat net op het randje de vorige keer. De vorige keer gaven ze aan 31-10. Dus ik dacht.. Ohjeeeej, moet ik uit de Oktober groep! Het had gewoon zo moeten zijn! Dankjewel lieve allemaal.. Zal zo ff een foto van de echo plaatsen.. Vind 'm zelf niet super duidelijk.. Nu kan het genieten gaan beginnen! Joehoeeeeeeeeeeee
Onze echo .. Nogmaals, ik vind hem niet superdeluxe duidelijk! Hopenlijk de volgende keer een mooiere
❤❤❤ 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】MommyLife | 23 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Andreake | 30 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 30-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in april: ~ 08-04-'15 | Andreake | 2de echo! ♡ ~ 09-04-'15 | Micchan | 3de echo! ♡ ~ 09-04-'15 | MGX | Intake Verloskundige! ♡ ~ 10-04-'15 | Sunshine813 |Termijnecho! ♡ ~ 10-04-'15 | Pitahaya |Afspraak Verloskundige! ♡ ~ 10-04-'15 | Seppie |Combinatietest! ♡ ~ 10-04-'15 | MissSter |Termijnecho! ♡ ~ 13-04-'15 | Meysje | 4de echo! ♡ ~ 17-04-'15 | Micchan | 4de echo! ♡ ~ 22-04-'15 | Micchan | 5de echo! ♡ ~ 24-04-'15 | Hippo89 | 4de echo! ♡ ~ 29-04-'15 | Pooh85 | Controle! ♡ ❤❤❤ Afspraken in mei: ~ 01-05-'15 | Bloem93 | Geslachtsbepaling & 4de echo! ♡ ~ 02-05-'15 | Meysje | Geslachtsbepaling! ♡ ~ 06-05-'15 | Micchan | 6de echo! ♡ ~ 11-05-'15 | BlijeIk | 3de echo! ♡ ~ 15-05-'15 | Pooh85 | Geslachtsbepaling! ♡ ~ 18-05-'15 | Marjo88 | Geslachtsbepaling! ♡ ❤❤❤
Jeeeh, gefeliciteerd blijeik! Wel een vage echo inderdaad, maar zolang alles goed is maakt dat plaatje ook niks meer uit!
Gefeliciteerd blijeik! Fijn dat alles goed is! Ik had ook zo'n vage echo de vorige keer. Kleine hummel lag bij mij vrij diep had ze het over. Maar ach je ziet um toch?? 😁 Mooi hoor!!
Dames, Jaja, je ziet het ook.. Maar vond hem indd niet super duideijk als ik hem vergelijk met bepaalde echo's die ik hier voorbij heb zien komen! Maaaaaaaaaaaar, hij/zij zwaaide mooi naar ons, helemaal geweldig.. Zo RAAR om iets beweeglijks te zien, wat in je eigen lijf zit.. Zo raar.. Kan het niet geloven!! @Andreake, ben je nog actief meid? Morgen echo zie ik.. Maar ik meen niks meer van je gehoord te hebben? Liefs
Ik had vanochtend enorm veel bloedverlies. Meteen schreeuwend manlief geroepen en laten zien. We hebben meteen het noodnummer van de verloskundige gebeld. De vk's waren allemaal bij een bevalling maar ze ging iemand voor mij oproepen. Om kwart over 8 kwam ze al... Ze heeft toen met de dopler geprobeerd het hartje te luisteren. Dat duurde lang. Ik was al helemaal aan het huilen en zag het somber is. Maar uiteindelijk... heel even kort: Jahoor! Maar het was zo snel alweer weg. Zij was er wel van overtuigd maar zag ook dat wij het niet geloofden, dus nog heel rustig (ik was ondertussen ook iets rustiger) nogmaals geprobeerd. En jahoor, toen wat langer. Wat een prachtig geluid toch. 158-160 slagen per minuut.... Nu neemt het bloedverlies af. Ik heb nu nog wat bruinverlies maar hou een beetje zeurend gevoel in onderbuik. Niet echt krampen maar voelt ook niet lekker. Het maakt mij erg onzeker. Van de spanning en ook nog misselijkheid flink overgegeven. Voel mij best wel ^#$@. Om 1 uur moet ik werken en ga toch maar wel... Afleiding is ook goed. Maar onzekerheid blijft. En ik ga wel lekker met de auto er heen (normaal op de fiets). Ik vond het fijn om even het hartje te luisteren. Geeft toch weer die bevestiging. Vrijdag voor controle naar de verloskundig. Die afspraak stond al. Dan nogmaals hartje luisteren. Ga dan ook vragen of we een extra echo met 16 weken mogen. Dit kan wel bij zo'n pretecho bureau maar wil vragen of dit ook bij hun kan. Word alleen niet vergoed, mja... Pfff, wat een onzekerheid allemaal. Zet je wel weer even met beide benen op de grond zeg.
Jeejtje wat schrikken zeg!! Heb het bij mn vorige zwangerschap gehad dus begrijp je helemaal! Fijn dat je het hartje gehoort hebt. Toch weer even een bevestiging. Maar doe maar lekker kalm aan vandaag. Misschien werd het je lichaam even iets te veel.
Wat fijn Blijelk!! Inderdaad een beetje een onduidelijke foto Maar gelukkig is alles goed! He bah Pita!!! Het zit niet mee hè.. Gelukkig is alles goed. Maar die onzekerheid. Bah!!