Jeetje Hippo wat een irritante "vriendin". Gelukkig voel je je wel wat beter! Welkom woman! Zaterdag is ons zoontje 2 geworden. En gister ook een verjaardag gehad. Was even een druk weekend! Nu even een dagje bijkomen. Woensdag naar de verloskundige om het hartje te horen. Kijk er naar uit!
Ik zou het gedaan hebben als ik er niet nog 8 jaar mee op het school plein moet staan Langer zelfs.. Mijn dochter van 1,5 komt bij haar dochter in de klas van bijna 2,
Van mij ook niet zo zie ik haar ook niet, ik heb wel meerdere meiden waar ik mee app en dan zo nu en dan eens afspreek bij een indoor speeltuin zodat de kinderen kunnen spelen en wij gezellig theetje of iets fris drinken ofzo, maar ik heb het zelf enorm druk met 3 kinderen, nu dan zwanger,maar ik ben ook chronsiche ziek, ik ben gezegend met 4 chronische ziekten waarmee ik er met 3 ervan vaak en ook nog eens veel pijn heb, ik zit dan niet op een verplichting te wachten qua vriendschap dat als zij enorm ziek is ik de eerste keus zou zijn om te vragen of ik op haar 5 meiden zou kunnen passen, prima als het een keertje echt echt echt niet anders kan, maar ik wil geen eerste keus zijn,heb genoeg aan mijn eigen gezin, Na de huishoudbeurs was ik kapot ! Echt kapot, alles deed mij pijn, heb van te voren aangegeven dat de kans groot is dat ik de terug weg in de bus even moet slapen omdat ik anders teveel last heb van de pijn en na zo'n lange dag enorm moe ben, nou ik probeerde het.... Zegt ze neeeee ik dacht jij maakt een grapje, je bent toch Geen kleuter meer hallo de bus zit vol mensen kun je niet maken hoor om nu naast mij te gaan slapen, en elke keer als ik toch de ogen probeerde dicht te doen stootte ze me weer aan, ze begrijpt gewoon mijn ziekte niet, ik loop ook met de kids naar school dus zo erg zullen mijn ziekten wel niet wezen, ik krijg haar niet duidelijk gemaakt hoe mijn gezins leven werkt en hoe wij het lopende houden en dat daar veel rust in hoort en dat ik daarom niet vaak in de avond weg kan omdat ik mijn energie met heel veel liefde liever in de kinderen steek maar dan in de avond echt op ben Pff lastig hoor Qua Hg.... Ja dat is echt dag in dag uit word er echt verdrietig van, vannacht heeft mijn man twee nachtdiensten, mijn jongste van 1,5 word nog met regelmaat wakker en zodra ik wakker ben moet ik weer spugen, ik ben te slap om dan meteen op te staan en naar haar toe te gaan dus ze slaapt nu twee nachten bij mijn ouders mijn man is 07.30 klaar met werken, de oudste twee kleden zichzelf aan en maken hun eigen boterham, mijn man brengt ze dan naar school en gaat daarna naar bed om te slapen, ik vind het zo erg dat ik niet eens voor mijn kinderen kan zorgen, midden in de nacht moet ik al minimaal 4 keer spugen, maagzuur en gal, zo verschrikkelijk hoe meer ik overdag doe hoe slechter ik me voel, Ik hoop echt dat ik bij de x aantal mensen hoor die er vanaf 16 weken geen last meer van heeft, zelf drinken lukt ook echt niet, er is ook niets wat ik lekker vind, alle drinken smaakt vies, heb volgens mij alles nu wel geprobeerd en in verschillende smaken, eten smaakt me ook niet, maar ja ik eet nu zoveel mogelijk fruit,aardappel met heel veel jus en kwark soep eten gaat niet maar brood if beschuit stippen in de soep wel, dus ik probeer via eten aan mijn vocht te komen.
Oeh jaloers haha warm weer word ik ook blij van ik werd eerder altijd zo mooi en zo snel bruin Nu mag ik niet te lang in de zon ivm mijn ziekte maar ja gelukkig veel schaduw plekken zodat ik toch lekker kan genieten in zomer van het warme weer Ik hoop zo dat ik me in juli goed voel.... Zoals ik me nu voel kan de hele kampeer vakantie niet door gaan naar Frankrijk
Ah ook al zo makkelijk te prikken lees ik ik kom altijd heleMaal blauw weer terug Fijn dat je je laatste nachtdienst hebt deze week, kun je even een aantal maanden zonder haha mijn man vind ze altijd wel fijn maar ik vind het maar niets alleen thuis zijn in de nacht met de kids, ben nogal een angst haas haha
Balen dat jij nu opeens moe en misselijk word, indd proberen rust te houden, ik dacht ook HOE dan ? Maar ik kan gewoon echt weinig en ik heb wel hulp van anderen nodig, misschien eens als je man thuis is een middag of weekend een keertje in de middag naar bed, daar kun je al enorm van opknappen
Ja gaat goed..ben nog steeds aan het spuiten van mn hormonen. .k werd onverwacht ongi tussendoor en dat was niet de bedoeling. .dus nu is alles beetje opgeschoven..ben soms een monster door die hormonen hahaha!
Ah dus dat neemt nu even een andere wending, maar het kan ondanks de onverwachte ongi wek gewoon doorgaan qua spuiten e.d ?
Blijeik: wat fijn je laatste nachtdienst!! Ik draai slaapdiensten, heb er straks weer 1, maar moet zeggen dat dat ook wel sloopt hoor. Werk dan van 17:00tm 23:00, dan slapen op je werk en dan weer van 07:00 tm 11:00. Vooral de ochtend is druk. We gaan zien hoe lang we het volhouden... Hippo: wow, verschrikkelijk zeg! En dan heb je 3 kinderen rond huppelen. Hopelijk word het gauw beter! Mijn man werkt ook nachtdiensten, maar dan standaard een reeks van 7, wat dus in houd dat die volledige 7 dagen op mij aan komt betreft mijn dochtertje (die nu in een o zo leuke fase zit haha)
Wat leuk dat je hier af en toe nog kijkt!! Fijn dat het goed met je gaat! Wel heftig die hormonen.... Maar de omgeving moet het maar accepteren Wij zijn nog steeds voor je aan het duimen dat je heel snel weer zwanger bent!
@Woman: Welkom!! Mooie echo hoor! @Pitthaya: Wanneer kan je terecht bij de gyn? Al iets meer duidelijk?? Sterkte meis!! @Hippo: Fijn dat je weer thuis bent!! Enne...lekker naast je neerleggen die opmerkingen van die zogenaamde vriendin. Typisch geval van "iets te veel met zichzelf bezig zijn".... @BlijeIk: Fijn geen nachtdiensten meer!! @Pooh: Fijn weer iets van je te horen en dat het goed met je gaat! @MissSter: Hopelijk is de misselijkheid snel over!! Zal vast niet erg zijn. Hoor wel vaker dat het de eerste weken en de laatste weken van de eerste periode het ergste zijn! @Marjo: Gefeliciteerd met je zoontje en veel plezier woensdag!!
Ik heb vanochtend mijn nekplooimeting gehad. Was helemaal super. 1,4 is het dikste wat gemeten is Nu deze week de totale uitslag nog even afwachten! Daarnaast zag alles er perfect uit. Ik mis zelf een paar vingers vanaf mijn geboorte (amniotic band syndrom)...en ook al is het niet erfelijk, was ik toch wel een beetje nerveus. Gelukkig zit alles er op en er aan Vorige week voelde ik me eindelijk weer wat beter, weer heel de week gewerkt...maar sinds vrijdag ging het weer mis. Weer veel overgeven en ontzettend moe. Ik merk wel dat er een link is....Als ik heel moe ben, ben ik ook erg misselijk. Dus ik moet gewoon eerder toegeven aan de vermoeidheid. Wij hebben trouwens het nou aan iedereen in onze omgeving verteld. Ook wel een hele opluchting. Veel hadden al iets door, omdat ik nooit echt ziek ben...en ook zoveel ben afgevallen. Bij deze de echo. Ze denkt trouwens aan een meisje. Ze heeft de nub gedaan.....maar het zat er een beetje tussenin...dus ze kon het niet met zekerheid zeggen. Gewoon nog even geduldig zijn
Wat een prachtige echo! Wij kunnen aankomende donderdag om kwart over 10 naar de gynaecoloog. Spannend. Het bloedverlies is nu gestopt. Eigenlijk was zaterdag 1 malig weer een hele hoop maar daarna klaar. Hopelijk blijft het nu klaar. Word er zo onzeker van elke keer. Dan donderdag hopen dat we nog een echo krijgen en dat alles even gecheckt word. Dus hopelijk geen bijzonderheden. Dus op de lijst: Donderdag 16 april afspraak gynaecoloog
Wauww wat een prachtige echo's zeg!! Fijn dat alles er goed uit zag! Oh dus dat kunnen ze al een beetje zien? Nou ben benieuwd dan! Ben sowieso wel benieuwd wat iedereen hier krijgt 😁 Fijn dat het bloeden nu is gestopt pitahaya! Zal fijn zijn als je een echo krijgt. Even weer wat zekerheid.
Hoi meiden, Hier weer een berichtje van mij! Ik ben nog steeds actief mee-lezer van dit forum hoor Ik heb alleen weinig tijd/gelegenheid om de laptop open te klappen en een verhaal te typen. Dan staat dl al snel op het toetsenbord te rammen Ze ligt nu voor haar middagdutje, maar gaat em helaas niet worden, zo te horen... Afgelopen weekend zijn wij lekker een paar dagen naar Limburg geweest ter ere van ons 5-jarig huwelijk! Lekker relaxed en natuurlijk héérlijk weer! Maar ben er toch wel moe van geworden, merk ik nu. Ik hang daarom vanmiddag alleen maar op de bank. Misselijkheid is gelukkig afgenomen. Alleen 's avonds heb ik er echt last van. Echt een drukkend gevoel en het idee dat ik stampvol zit. Verder wat moeite op het toilet Jullie ook?? Welkom Women21! Gezellig dat je ook komt kletsen!