Haai allemaal, onze pretecho was super leuk, die koppies van onze kinderen. De mevrouw zei overduidelijk een jongen haha (heb geen enkele x iets kunnen zien wat er op lijkt) maar als ze zeggen 100% dan is het vast wel waar. De kids zijn helemaal happy met hun baby broertje op komst! En las een aantal andere echo verhalen, top dames!
War voor echo had jij maandag ? Wij de 4d geslachts echo... Zou een kwartiertje duren, met 5 minuten stonden wij letterlijk weer buiten Om 10.47 naar binnen om 10.53 zaten we weer in de auto Vond het in Enschede eigenlijk niet echt super .... Ben blij dat ik de actie 50% korting had het was echt hier is een uitsteeksel zeker weten een zoon/broertje even meten ja 15 weken prima lengte kijk hij heeft de hik en aju paraplu
Hahaha... Ik vind het van mezelf ook heel knap. Vooral als ik hier alle geslachten van iedereen lees. Het wordt er niet makkelijker op, maar gelukkig zijn VL en ik het erover eens en dat scheelt veel! Hihi Maar dankjewel!!
Mooie echo's Seppie. Vraag me alleen ook af hoe ze toch zien dat het een jongen is. Kan er zelf ook niks uithalen wat er maar op lijkt. Maar ja, ze doen het zelf dagelijks, dus zulke. Vast goed weten wat ze moeten zien. Hihi
Wauwe sunshine een meisje! Gefeliciteerd!! En Seppie wat een mooie foto's van jullie hummeltje!! Pff word zelf nu zo nieuwsgierig naar het geslacht nu ik er zo veel langs zie komen 😁 ondanks dat ik een sterk gevoel heb 😉
Gelukkig begrijpt mij man het ontzettend goed en heeft hij er dus alle respect voor dat ik geen zin heb. Dus hoef ik mij ook niet schuldig te voelen als ik niet wil... Niks met tegenzin doen hoor! Wees eerlijk tegen elkaar.
Dames, kopen jullie ook een wiegje? Ik had het al eens gevraagd op de facebook pagina maar hier nog eens... Wij hebben een ledikant, die staat in de baby slaapkamer. Maar eigenlijk wil ik er ook nog een wiegje bij voor de eerste weken. Die wil ik dan naast mijn bed in onze slaapkamer zetten. Nu zit ik te denken aan 1 van deze twee: mozeswieg complete set met standaard - kidsbiz.nl Inovi Cocoon babybedje Hoe doen jullie dat?
Hippo, wat vervelend zeg dat je echo zo kort was. Echt een domper dan. Maar wel een jongetje, dat wilde je toch? Pita, wij kopen geen wieg, de baby gaat gelijk ik het ledikantje op haar eigen kamer.
Ja? Meteen? Vind je dat niet moeilijk zo'n klein kindje in zo'n groot bed? En mij lijkt het wel handig ook met nachtvoedingen, maar weet niet of dat echt zo is... buiten dat je moeilijk uit bed komt de eerste nachten na de bevalling. Ik zit nog erg te twijfelen erover.
@wiegje: ja, die hebben we nog van dl. Een mozesmandje op een standaard. Ziet er niet alleen schattig uit, maar lijkt me voor zo'n frummeltje een lekker beschut plekje voor de eerste weken. In een ledikant zie je ze amper liggen En het is indd praktisch ivm nachtvoedingen dat het naast je bed kan staan. Ledikant zou bij ons niet passen!
Nee, ledikant past bij ons ook niet in de slaapkamer. Maar hoe doen jullie dat dan straks? Geven jullie borstvoeding? Ga je dan in je eigen slaapkamer op bed voeden? Want dan moet wel het licht aan en word manlief wakker... Maar ja, om nou helemaal naar een andere kamer te gaan.. Das ook weer zo omslachtig lijkt mij.
De eerste twee hadden wij geen wiegje dn sliepen ook gewoon in de eigen kamer, De derde hadden wij echter geen eigen kamer voor en de bedoeling was dat de dames samen zouden slapen zodra de jongste doorsliep dus een wiegje de eerste maanden en dan in de ledikant bij haar grote zus, Echter sliep ze niet door en een ledikant paste er bij onze kamer niet in dus de oudste twee samen en de jongste een eigen kamer, Nu gaan wij de zolder verbouwen, daar gaat onze oudste zoon slapen, dan hopen we dat onze jongste inmiddels door slaapt de meeste nachten waardoor de dames alsnog samen op 1 kamer kunnen en de baby dan een eigen kamer maar wel de eerste maanden in een wiegje op onze kamer denk ik, Werkt dit niet omdat de derde nog niet doorslaapt dan blijven de oudste twee samen slapen op 1 kamer en hebben de jongste twee een eigen kamer.
Geslacht maakt ons niet uit, een meisje was handig ivm alles dat we nog hebben aan kleding badjes en speeltjes en beddengoed Spuugdoekjes etc etc in het roze Een jongetje vinden we leuk voor de oudste twee die willen zo graag een broertje,en mijn voorgevoel zei/zegt jongen dus dan is het wel leuk om die bevestiging te krijgen gezien ik zo goed als de enige was qua vrienden en familie die jongetje dacht, dan heb je toch het gevoel van HA zie je wel maar een meid was net zo leuk geweest hoor ! als het nu alsnog een meisje blijkt zullen we er net zo blij mee wezen
De eerste weken zul je er verbaasd over zijn hoe makkelijk je uit bed komt, Pas na een week 10 denk je ....nu heb ik er geen zin meer in ik wil slaaaaaaaapppen De eerste week maakten manlief en ik bijna ruzie wie de flesjes mocht doen haha we wouden beide zo graag ons ventje vast houden en bewonderen
Ja was eigenlijk wel jammer zo vlot, maarja we weten dat het een baby boy is en daar kwamen we voor maar toch, even iets langer kijken was wel leuk geweest
Al een paar keer dacht ik ....ja dit is een baby schopje, ik voel hem ! Maar daarna toch de twijfel ... Vandaag weet ik het zeker ... Ik voel de baby heeel af en toe schoppen
Ik ben wel van plan om weer borstvoeding te geven. Bij dl had ik een lekkere stoel op de kamer staan (ik zat echt niet lekker in bed met die hechtingen en was niet zo handig met liggend bv geven). De deur naar de overloop stond dan open en dat gaf voldoende licht. Dan blijft de baby lekker slaperig en manlief sliep overal doorheen! Die appte dan de volgende dag: 'Hoeveel voedingen had ze nou vannacht?'