hai dames via www.ja-graag.nl zag ik staan dat je een gratis 4d echo krijgt als je ermee instemd met een vrijblijvend gesprek waar precies over weet ik niet en daarom mijn vraag aan jullie heeft 1 van jullie dit al geprobeerd en zit je dan aan iets vast Hebben jullie ook die gratis 4d echo gehad en mocht je dan zelf de locatie kiezen? veel vragen maar misschien dat iemand het antwoord heeft
ik heb m aleens een keer bij zw pagina gevonden en bij favorieten toegevoegd vandaag kwam ik m weer tegen vandaar
ja mijn vraag is dus gericht aan degene die dat wel hebben aangevraagd en wat hun ervaringen zijn daarmee
ik was ook wel zover om te weten dat het ging om verzekeringen maar bovenaan me berichten staat of er iemand is die het meegemaakt heeft etc daar ben ik meer geintreseerd in..
Jij schrijft dat je niet weet waarover het gaat, dus dat vertel ik.. sorry hoor! In ieder geval, als jij gewoon stug nee blijft zeggen bij het gesprek ben je niet verplicht tot het afsluiten van iets, en krijg je wel je echo.