In oktober starten met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikbenhet, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 07.10.13 inseminatie
    Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 26.09.13 inseminatie - 10.10.13 NOD
    Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - eind oktober voor 1e iui als uitslagen goed zijn - hormonen worden nog besproken
    Lac - 30 jaar- 2de kindje - wacht nog op herstart 10 okt afspraak met gyn, vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl
    Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 09.10.13 FM
    Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* - sept IUI in eigen cyclus, vorige kindjes na 6e Iui chlomid en pregnyl

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Spannend marloes.. Hopen op succes!

Hier vandaag ziek kindje en zieke mama.. Pff wist niet dat je je zo beroerd kon voelen.. En dan te bedenken dat we vandaag eigenlijk inseminatie zouden hebben

3. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 07.10.13 inseminatie
    Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 26.09.13 inseminatie - 10.10.13 NOD
    Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - eind oktober voor 1e iui als uitslagen goed zijn - hormonen worden nog besproken
    Lac - 30 jaar- 2de kindje - wacht nog op herstart 10 okt afspraak met gyn, vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl
    Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* - okt IUI in eigen cyclus, vorige kindjes na 6e Iui chlomid en pregnyl

4. Beterschap Ongeduldje, ook voor je kindje!

5. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Voor de hormooninjecties had ik ook wel last en dat duidde ook altijd op een naderende ongi. Maar dit is een pietsie erger ;) Nou ja, we hopen maar dat het een positief teken is :)

6. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Goed zo! Fijn dat je weer een stapje verder bent.

7. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Dag ongeduldje, beterschap hoor!

8. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik moest weer heel wat lezen.. Had afgelopen dagen even een dipje nu de afspraak met de dr. Er weer aan komt en dat we nu erbij geholpen gaan worden

Marloes 85 : succes morgen!!

Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 07.10.13 inseminatie
    Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* - okt IUI in eigen cyclus, vorige kindjes na 6e Iui chlomid en pregnyl
    Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 10-10 gesprek over iui

9. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    We zaten natuurlijk al in die mmm maar dalijk zo te lezen helemaal met de echo's en inseminatie. Hopelijk gaat het dan een stuk beter..

Paar pagina's terug las ik ook dat een paar van jullie het ook zo lastig vinden als naasten zwanger zijn of net een kindje.. Dat herken ik zo mijn beste vriendin is 2 weken terug bevallen gewoon zwanger worden, zwangerschap, bevalling en een kindje volgens de boekjes!.. Ben super trots en blij voor haar.. Maar niet dat ik jaloers ben Miss. Ook wel maar oh wat vind ik dit lastig vooral zij nu op die dikke roze wolk zit en ik het idee heb dat ik blijf steken onder aan de ladder van die wolk.. En voorheen kon ze er voor mij zijn maar merk dat ik nu "boos" ben dat ze het nu te druk heeft om er voor mij te zijn.. Gevoel is boos maar verstand snapt het..

Maar zoals iedereen altijd zegt en jullie ook heb zien zeggen.. Het komt allemaal wel goed met mij en ook met jullie!!

En daar moet ik me ook maar aan vast gaan houden..
    Onze tijd komt wel Hihi

10. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nog 1 ding vergeten..

Vind jullie allemaal bikkels als ik jullie er over hoor praten!!!

11. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    wat goed marloes! op naar maandag! :D

beterschap ongeduldje!

ik heb een dipje op het moment, mijn zus heeft haar eerste echo gehad en het blijkt dat er een grote kans is dat het er 2 zijn. is nog nier helemaal duidelijk omdat het vroeg is. maar pff... komt wel weer binnen. ik probeer zo mijn best te doen het leuk voor haar te vinden. maar nu heeft ze er straks 3 en ik sta nog met lege handen.
    heb nu echt een zwaar gevoel in mijn buik bah...

12. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Knuffel voor jou fionaa

13. Heel begrijpbaar Fiona!
    Snapt je familie ook dat dit moeilijk is voor jou?

14. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Thanks!
    ja ze begrijpen het zo ver het te begrijpen is voor iemand die het niet ervaren heeft. Daar merk ik altijd wel erg het verschil tussen met goed bedoelde adviezen enz.

15. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja is zo herkenbaar maar helaas niet te begrijpen voor de mensen die niet het zelfde meemaken.. Ze kunnen het Miss wel begrijpen maar nooit voelen wat wij voelen!

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

niet leuk fiona! snap het helemaal!
    ik merk ook dat er echt verschil is tussen weten hoe het is en meemaken en denken te weten wat het is.

hier eindelijk ongi!!!
    nu kan ik eindelijk met jullie meedoen!

vanaf dinsdag 5 dagen clomid, daarna iui

17. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Wat goed pipeke!

18. Super Pippeke!
    Hoe gaat het met jou Fiona? Heb je nog last van de Gonal-f?

Bij mij is gister de Pregnyl gezet. Blijf het een akelige prik vinden.
    Maandagmiddag heb ik trouwens een afspraak staan bij de acupuncturist. Kijken of we het een nog warmer nestje kunnen maken!

19. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Heel begrijpelijk hoor Fiona. Ik denk dat wij allemaal wel die gevoelens herkennen. Je vind het fijn, maar ondertussen denk je waarom jij wel en ik niet....?

Hier gaat het ook niet florisant.... vrijdagmiddag (dag 8 na 1e inseminatie) dacht ik een innestelingsbloeding te hebben. Gematigd blij natuurlijk. Maar helaas, gistermiddag ongesteld geworden. En jippie, vanmiddag ook nog naar een familiekinderfeestje. Dus het feestmasker mag op...

20. Balen Nath!

Deel Deze Pagina