@marloes Succes maandag. Maarre, vraagje. Wat is het wat de acupuncturist gaat doen? @pippeke Welkom!
Naalden prikken om de doorbloeding van de baarmoeder te verbeteren. Er gaat te weinig energie (en dus warmte) naar de baarmoeder. De innesteling gaat daardoor elke keer mis. De warmte bouwen we op dmv een behandeling van 20 minuten met naalden, elke avond 3 punten op mijn onderrug verwarmen met een moxa stok en 2x per dag pillen slikken. Nu krijg ik een behandeling direct na de inseminatie voor een extra zetje.
Ik heb trouwens besloten om volgende maand een rustmaand te nemen. Even niet spuiten en geen agenda vol met afspraken. Met de herfstvakantie gaan we een week naar CenterParcs met mijn familie en mijn NOD valt precies in die week. Als het mis gaat zou ik ook in die week weer moeten beginnen met spuiten. Daar heb ik niet zo'n zin in. Mijn verjaardag is trouwens ook in die week. Laat ik alsjeblieft een vervroegd verjaardagscadeau krijgen...
Balen nath, dat masker ligt hier ook regelmatig klaar! Marloes, dat zou een geweldig (vervroegd) verjaardagscadeau zijn! Duim mee! Hier inmiddels een innige relatie met de wc pot.. Stiekum achteraf beetje blij dat inseminatie niet door is gegaan.. Dit lijkt me niet bevorderlijk voor een innesteling! Wel goed voor de lijn!
Dat kan ik me voorstellen. Je bent ook al even bezig. Wellicht helpt het zelfs in het hele proces. Weten dat je jezelf 'vrijaf' hebt gegeven.
Och nath wat vervelend.. balen. Marloes, dat acupunctuur is nogal wat he? Of vind je het wel meevallen. Morgen is het al zover voor je! Wat spannend. En laat het lukken, dan hoef je helemaal geen naaldjes meer! Wel begrijpelijk dat je een rustmaand zal houden. Succes morgen!
Het is nu allemaal wel even veel, maar het geeft wel een rustig gevoel dat ik volgende maand even helemaal niets hoef.
Dat is het belangrijkste, Marloes. Dat je je goed voelt En ik denk ook dat het vooruitzicht van een rustiger periode daarbij gaat helpen. Succes alvast voor morgen!
@Gwendela en Ongeduldje Bedankt hoor. Morgen maar eens even vragen of het wel normaal is dat het zo vroeg komt. Iemand anders ook zo vroeg na (1e) IUI ongesteld geworden?
Ik zou inderdaad ook even vragen of het normaal is. Zelf was ik de eerste 2 keer na exact 14 dagen ongesteld en de laatste keer na 12 dagen.
Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 09.10.13 FM Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 26.09.13 inseminatie - 10.10.13 NOD Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 10.10.13 gesprek over IUI Lac - 30 jaar- 2de kindje - wacht nog op herstart 10 okt afspraak met gyn, vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn - hormonen worden nog besproken Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* - okt IUI in eigen cyclus, vorige kindjes na 6e Iui chlomid en pregnyl
Hallo, Mag ik ook mee doen? Ik ben Lamaris - 35 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Menopur/Pregnyl - te beginnen in mijn eerstvolgende cyclus die rond 22 oktober komt.
Welkom lamaris, Spannend marloes! Nog een paar vraagjes aan jou, bij welke acupunctuur zit je? En blijf je na de inseminatie nog een tijdje op de tafel liggen zodat het nog even lekker blijft zitten Die laatst vraag trouwens voor iedereen. Ik vind het wel spannend worden voor woensdag hopelijk al mooi groeiende eitje(s) te zien