In oktober starten met iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ikbenhet, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja ben hier ook beland :)

Ja heb toch wel wat last nog van een bepaalde druk thv mijn baarmoeder. zal wel normaal zijn aangezien ze er aan bezig geweest zijn.
    Had ook graag ml erbij gehad maar hij kon geen hele dag vrij krijgen dus was ik alleen.
    Ik ben verpleegster :) en jij?

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

Jul 10, 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Ik met activiteiten begeleidster met mensen met niet aangeboren hersenletsel

3. Welkom Xenia.

Ik ben secretaresse.

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Hallo allemaal mag ik hier mee komen kletsen?
    Wij starten hoogst waarschijnlijk ook in oktober met iui en dan in eigen cyclus.
    eerst afwachten of ik volgende week ongesteld word of net op de drempel toch zelf zwanger mag zijn.

Succes allemaal.
    Zijn er meer dames met iui in eigen cyclus?

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Oei, dan heeft ml het slecht met mij.. Ik ging nooit mee naar t lab, hij bleef wel altijd met de inseminatie.. Verschil moet er zijn..
    Ik heb een kantoorbaan maar wil ivm herkenning daar niet teveel over zeggen.. Ik weet dat mijn verhaal al herkenning genoeg geeft maar wil deze ronde Iui nog liever even voor onszelf houden.
    Had van de inseminatie nooit zo'n last, maar voelde idd af en toe wel wat druk. En verloor ook af en toe wel wat..lang leve de inlegkruisjes!

6. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi alle nieuwen welkom.
    @ nath wat vervelend dat het niet gelukt is. Balen

Een kortere cyclus had ik ook altijd, omdat je met de pregnyl de eisprong vervroegd, ze zijn liever iets te vroeg dan te laat met de inseminatie daarom prik je pregnyl nog een paar dagen voor je je eisprong zou hebben.
    Ik werk ook fulltime, bij mij alleen met drie mensen besproken, kon verder ongemerkt weggaan en terugkomen. En follikel metingen voor t werk aan. Morgen naar de gyn, ben benieuwd...

7. Lac en Brttdnny, jullie hebben vandaag allebei jullie gesprek bij de gyn.
    Laten jullie weten hoe het ging en wat het vervolgplan is. Ben wel benieuwd!

8. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

Oct 1, 2013
    185
    1
    18
    Female
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    #268 Brttdnny, Oct 10, 2013
    Last edited: Oct 10, 2013
    Ja marloes laat het zeker weten ben echt benieuwd wat hij in petto heeft voor ons begin wel klamme handjes te krijgen hoor.. Maar laat het maar over me heen konen..

Net uit de nachtdienst dus ben nog een beetje gaar Miss wel goed ook..

Ik ben verpleegkundige en heb het op het werk niet gezegd
    Ik draai veel nachten dus kan het er waarschijnlijk / hopelijk goed om heen plannen! In de nacht hoef ik in ieder geval niet naar het ziekenhuis!

Lac ook succes voor jou vandaag!

9. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, ben terug van de gyn. Krijgen eerst een zaadopwerking weer, en dan de volgende cyclus in principe starten, tenzij daar iets raars uitkomt. Dus ik start dan uiteindelijk begin november.
    Hoe ging het bij jou brttdnny

10. Nog een maandje wachten dus Lac.
    Begin je dan ook meteen met hormonen?

11. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

Oct 1, 2013
    185
    1
    18
    Female
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou ik ben ook terug..

We gaan starten in mijn volgende cyclus. Ik moet bellen voor een afspraak wanneer ik ong ben geworden voor een echo naar mijn berekening zal dat 26 okt zijn.
    Ik ga dan daarna pregnyl injecteren.
    Dus de eerste inseminatie zal in begin van de week van 28 okt plaatsvinden volgens mijn berekeningen..

Wel gek dat iedere arts toch weer anders werkt hè

Hoe zit dat bij jullie met het zaad ik woon 20 min van het zh af maar ze raden ons af om het thuis op te wekken maar in de folder staat dat het zaad binnen een uur op de locatie moet zijn..

12. Fijn dat je weer een stap verder bent Brttdnny!

Wij wonen op 10 minuten loopafstand, maar mogen ook niet thuis het zaad in het potje doen. Zit je daar in zo'n ongezellig kamertje...

13. Milo79

Milo79 Lid

Aug 24, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Heb een tijdje niet meegekletst. Zaterdag krijg ik mijn eerste echo cd 3. Vind het nu toch wel spannend hoor. Het gaat nu echt gebeuren. Ik had nog even stille hoop dat het mischien deze maand toch nog gelukt zou zijn maar helaas, vandaag ongi geworden.

14. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

Oct 1, 2013
    185
    1
    18
    Female
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja was echt vreselijk vorige keer..

15. pippeke

pippeke Niet meer actief

Lac, wat doen ze met zaadopwerking? En wanneer doen ze dat?

Hier mag het ook thuis, al het maar binnen een uur bij het lab is.

Ik ben apothekersassistente.

Zometeen clomidpil 3 innemen. Voelde vanmiddag wat ongikrampjes. Heel licht hoor. Ben zo benieuwd wat er van binnen gebeurd!

16. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ik ga ook starten met iui in de volgende cyclus. Binnen nu en een week word ik ongeveer ongesteld. Dus dan kan ik bellen.

Ik moet nu alleen clomid 50 mg gaan slikken ipv 25 mg. heb nu wel kans op meerdere eitjes, want met 25 mg had ik ook al een mooie eisprong.

Vind het wel spannend. Hopelijk is de zaadkwaliteit volgende keer beter. Bij het vorige onderzoek was het eigenlijk nog te weinig voor iui. Keer ervoor was het wel genoeg voor iui. Ben manlief nu vitaminepillen aan het voeren. Hopen dat het een beetje helpt.

Groetjes linda

17. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

Jul 10, 2012
    554
    0
    16
    Ja lac wat houd dat in? Ben ook nieuwschierig.

En pipeke gaat het goed met de clomid?
    Ik ben wel blij dat ik het niet meer krijg. ik kreeg er opvliegers van. Van de gonalf tot nu toe helemaal geen bijwerkingen.

Balen milo maar op naar de volgende ronde dan maar toch.

Ik vind het ondertussen ook best spannend ik hoop zo dat mijn eitje is door gegroeid, dus vol goede moed naar morgen

18. pippeke

pippeke Niet meer actief

ja fionaa het gaat best goed met de clomid! als er maar wel iets gebeurd van binnen. eigenlijk geen bijwerkingen. had op dag 1 het idee wazig te zijn maar ik was ook zo aan het opletten of ik bijw zou krijgen of niet. zal het me wel ingebeeld hebben. zo erg was het ook niet.

vandaag crematie. normaal al een jankdoos, maar nu gingen de tranen wel veeel makkelijker! maar ja, verder geen stemmingswisselingen geloof ik dus zal ook wel meevallen

succes morgen!

19. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

Jul 10, 2012
    554
    0
    16
    Ik had net even een flip moment, pff... ik had woensdag gevraagd of het zh een nieuwe pen gonalf wilde door faxen naar mijn ha (die is apotheek houdend) dus dat is gedaan. nu ben ik hem vandaag vergeten op te halen.. :( en ik heb nog maar genoeg om 1 keer te prikken.
    dus nu extra duimen dat het morgen groot genoeg is of dat ik op de een of andere manier toch nog een pen kan regelen.

Pippeke, ik had meestal pas vanaf ong. cylus dag 9 last van de opvliegers tot dan mijn eisprong ongeveer. maar hopelijk blijft het zo met jou bijwerkingen :)

20. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Oh Fionaa hoop dat ie morgen groot genoeg is! Maar anders kunnen ze misschien in t zkh wel iets regelen...
    Ik was echt een chlomid draak, niet dat ik dat zelf in de gate had maar hoorde en merkte ik achteraf...

Ben nu aan t wachten op nod.. Dan zkh weer bellen. Hopen dat mijn ei dit keer beetje meewerkt..

Share This Page