hoi, zaadopwerking is dat eigenlijk het sperma helemaal klaar wordt gemaakt voor IUI, alleen dan niet ingebracht. Baal wel een beetje, want het is ook nog op een dag dat ik vruchtbaar ben, en ik snap niet zo goed wat ze dan nog willen weten. Alsof het nu op eens te goed zou zijn ofzo. Ja of te slecht. Dat hebben ze bij ons in het begin gedacht, dat we IUI over moesten slaan. Naja, ook ws de volgende cyclus IUI dus het komt wel goed.
Sorry meiden, ik was even offline voelde me niet zo happy nl. De vroege ongesteldheid had de gyn geen verklaring voor. En ook niet voor de enorme pijn die ik had bij de eisprong. Haar collegea wisten het ook niet en ze kon niets vinden in de literatuur. Dus, ik blijf een speciaal geval zoals mijn vriend altijd liefkozend zegt Helaas had ze verder ook geen goed nieuws. Aan beide zijden zit een forse cyste (net als de 1e keer trouwens) en ik heb aan een kant een blauwe plek waarschijnlijk door een gesprongen adertje tijdens de eisprong. Moet nu 14 dagen rust houden. Hormonen zou de boel alleen maar meer verontrusten en irriteren. Dus afwachten... En dan bij deze: alle 'nieuwelingen' alvast welkom!! Ga zo even bijlezen, want dat heb ik nog niet gedaan.
Gelukkig lag er nog een spuit! Fm echt niet fijn, die van 12 is weg en links nu een flink aantal kleintjes. Ik moet nu 75 gaan prikken en dinsdag weer terug komen. Hij noemde ook nu ineens op herken baar bij pco, dat is nog nooit genoemt bij mij Maar goed de moed zakt in mijn schoenen voor deze ronde Voel me ook best kut nu. En dan moet ik zo nog gezellig gaan zijn ook want er komt een vriendin taart maken bij mij. Pff.. Heb dr nu echt geen zin in
Balen Fiona! Hoeveel moest je dan eerst spuiten? Ik moest meteen 75 spuiten. Welke gyn had je vandaag?
Bij jou ook al zulk slecht nieuws Nath. Balen dat je nu een maand verplicht over moet slaan (als ik het goed begrijp). Wanneer gaan ze weer kijken of de cysten weg zijn?
Hi Marloes, dinsdag over een week moet ik terugkomen voor een echo. Dan zullen we zien of ze kleiner zijn geworden of liever nog, geheel weg zijn. Hoe verder, dat zien we dan weer. Trouwens, ik heb maandag een intake bij een acupuncturist. Even alle zeilen bij Hoe gaat het nu bij jou? Spannende tijd nu hè?
Wat spannend je eerste gesprek en behandeling bij de acupuncturist! Hier gaat het wel goed eigenlijk. Ben nog erg relaxt en heb genoeg energie om mij te focussen op andere dingen.
uhm.. nou er kwam nog een "gezellig" bericht bij. die vriendin is zwanger! uit eindelijk redelijk de dag door gekomen en nu lekker op de bank hangen. Vandaag cylcus dag 13 waar spuiten jullie de gonalf eigelijk? ik vlak naast mijn navel. jullie ook? ongeduld de 17e schiet toch al op? Hopelijk zijn ze dinsdag helemaal weg. ik zit er ook echt aan te denken om naar een acupuncturist te gaan
o ik moest trouwens eerst 50 spuiten. vreemd eigelijk dat ze het zo anders doen bij iedereen. want heb je ook eerst clomid gehad?( ben ik ff kwijt) want bij clomid 100 sloeg ook niet aan. en ik was vandaag bij Tavenier, die had ik nog niet eerder gehad maar wel een fijne vent
Ja 17 e is bijna, maar geen Iui gehad deze x en flink ziek geweest dus echt een hele minimale kans dat ik nu ineens spontaan zwanger zou zijn.. Dus relaxed in de zin dat ik geen stress heb deze wachtweken
Tavenier is top! Hele aardige man. Ik heb eerst drie maanden Clomid 50 gehad. Ik vind het ook vreemd dat ze bij iedereen een ander beleid hebben. Bij mij ging de spuit Gonal-f er op een centimeter of 6 van mijn navel in. Je krijgt het trouwens deze maand wel voor de kiezen Fiona...
ja erg vreemd, maar goed hopelijk is 75 wat mijn eitjes nodig hebben ja idd hopelijk ben ik nu eens de volgende die kan vertellen zwanger te zijn...
That's de spirit! Jij de volgende die zwanger is Fionaa.. Kan me nog zo herinneren van 2 jaar geleden dat iedereen ineens zwanger was en ze hoefde er maar aan te denken en het lukte.. Nu hier ook weer een baby boom gaande! Maar hou vol! Ik ben t bewijs dat Iui kan werken!
Thanks! Een van de de voordelen van het forum. Even lekker luchten en we kunnen ons goed verplaatsen in elkaars gevoel
ik heb 3 maanden clomid 100 genomen. en pregnyl en 12 dagen duphaston. nu maand 4 heeft de gyn overgesprongen naar inseminatie. nu wel wat krampen in mijn buik. gisteren mijn duphaston vergeten te nemen en pas 6 uur later ingenomen. kzit nu wel met de angst dat het iets verkeerd kan doen. zo slecht in pillen nemen hihi
Dat is ook de reden dat ik mee ben gaan praten hier We zitten allemaal in het zelfde schuitje zo ongeveer. En Fiona, het zit je inderdaad niet mee hè? Weet je vriendin er wel van waar jij mee bezig bent? Wat betreft de hoogte van de dosis gonal-f, dat is voor ieder persoon inderdaad weer anders. Mijn lichaam reageerde niet eens op 75. Maar bij een ander kan 50 al het gewenste resultaat geven. Ik denk dat ze in eerste instantie laag inzetten om overstimulatie te voorkomen. Je moet maar zo denken, na een weekje de dosis verhogen is minder tijdrovend en frustrerend dan een hele cyclus uitzitten omdat je teveel eitjes hebt geproduceerd.