Succes morgen Fionaa spannend.. Wij klusten wel na de Iui maar niet ervoor, bij ins was t zaad van ml beter met. 2 -3 dagen ertussen volgens mij adviseren ze ook 2 dagen ertussen.. Succes op 2 roze streepjes
Hallo allemaal, Ben sinds een aantal dagen het forum aan het doorlezen. Het is een zware periode van teleurstellingen maar hopen natuurlijk dat het allemaal voor een goed doel is. Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig. Vorig jaar zijn doorverwezen naar het ziekenhuis. Inmiddels heb ik meerdere malen bloed geprikt en een hsg gehad. Alle uitslagen zijn goed. Ook is mijn man uitgebreid onderzocht. De eerste uitslag was niet goed maar de keren daarna wel. Ik heb inmiddels 3 maal iui in spontane cyclys (wel pregnyl 36 uur voor iui) gehad. Helaas zonder resultaat. Vandaag zijn er weer 30 miljoen zwemmers naar binnen gegaan. Dus hoop dat poging 4 (nu met clomid) raak zal zijn. De gynaecoloog zegt telkens dat het resultaat bij mijn man perfect is en bij mij is het ook precies op het goede moment ik voel mijn eisprong altijd en ze kan het aan mijn bms zien. Waarom blijft zwangerschap dan toch uit????? Zo frustrerend om in het onzekere te zitten. Zitten er meerdere meisjes in dezelfde situatie? En hoe kijken jullie er tegen aan? Ik wens jullie heel veel succes met de iui. Groetjes
Ja mijn iui ging goed en ik mocht blijven liggen Het viel me mee stelt niet zo veel voor he wat ze naar binnen brengen Dus nu de wachtweken in Welkom silver, we zitten hier allemaal in die situatie en proberen elkaar hier te steunen en je kunt lekker je ei kwijt. Spannend nu met clomid en iui. Duimen voor een goede afloop!!
Hoi fiona, Wat spannend zeg je eerste iui! Fijn dat het allemaal meegevallen is voor je. En vindt het inderdaad erg fijn om hier met andere mensen over te praten. Is er bij jullie een rede aangegeven waarom het zwanger worden niet lukt.
Bij mij niet, mijn eitjes groeien niet uitzich zelf maar geen reden waarom. Alleen afgelopen zaterdag had de gyn het er over dat het nu typische pco was door veel kleine eitjes maar dat was tot nu toe niet eerder aan de orde gekomen. Morgen word ik trouwens nog gebeld door de gyn, die gaat dan vertellen of het goede genoeg was de productie van vl. Gebeurt dat bij jullie ook? Ik had het nog niet eerder gehoord/gelezen
Welkom silver, hier hetzelfde verhaal, onverklaarbaar onvruchtbaar zoal ze dat noemen. 1.5 jaar geleden dmv Iui 6 (chlomid en pregnyl) zwanger geworden Fionaa wij kregen uitslag altijd meteen mee van t lab en dat ging dan meteen in t dossier.. Dus ja wordt wel altijd even gemeld wat de uitslag was. Vandaag uit eten geweest, nog lekker genoten van carpaccio! Nu mag t nog!
Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 30.10.13 NOD Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 26.09.13 inseminatie - 10.10.13 NOD Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 10.10.13 gesprek over IUI Lac - 30 jaar- 2de kindje - wacht nog op herstart 10 okt afspraak met gyn, vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn - hormonen worden nog besproken Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* - okt IUI in eigen cyclus, vorige kindjes na 6e Iui chlomid en pregnyl- 23/10fm meting cd10 Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - clomid/ pregnyl - 18-10 eerste meting
Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 18.10.13 eerste meting Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus - 23.10.13 fm meting cd10 Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 30.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - hormonen worden nog besproken - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn Nog updaten: Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 10.10.13 NOD Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 10.10.13 gesprek over IUI Lac - 30 jaar- 2de kindje (vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl) - wacht nog op herstart - 10.10.13 afspraak met gyn
Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus - 23.10.13 fm meting cd10 Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 30.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - hormonen worden nog besproken - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje -1e IUI- 25-10 FM cd 9 Nog updaten: Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 10.10.13 NOD Lac - 30 jaar- 2de kindje (vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl) - wacht nog op herstart - 10.10.13 afspraak met gyn
Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 18.10.13 eerste meting Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus - 23.10.13 fm meting cd10 Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - 25.10.13 FM cd 9 Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 30.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - hormonen worden nog besproken - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn Nog updaten: Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 10.10.13 NOD Lac - 30 jaar- 2de kindje (vorige kindje na 7de IUI met Pregnyl) - wacht nog op herstart - 10.10.13 afspraak met gyn
Spannend Fiona, duimen.. Nu is volgens mij heeft marloes de eerste nod na iceminatie van ons.. Spannend!! Hoi silver welkom.. Bij ons is er geen oorzaak vastgesteld alles was goed.. Hormonen, eitjes, zaad cyclus noem maar op.. Deze maand eerste iui spannend! Ik kan er met mijn verstand wel bij.. Dat het heus wel goed komt dat het wel even gaat duren alleen met mijn gevoel niet ik heb up en downs.. Kom met een een down maar heb nu weer ff een up. Van de week gesprek met mijn beste vriendin gehad die sinds een paar weken moeder is en later gestopt met de pil is dan ik.. Was erg moeilijke periode en ik voelde me door haar sinds ze bevallen is niet gesteund.. Ik heb dit met haar uitgesproken maandag en het was gewoon meer een gevoel dan de waarheid.. Echt super fijn dit uitgesproken te hebben.. Kan nu ook zonder moeite met haar kleine kroelen.. Gelukkig.. Ik heb haar vandaag gevraagd om mee te gaan naar de fm. De 25e Dit is Voor mij de eerste keer natuurlijk dus erg spannend ookal stelt het niks voor maar vind het fijn om haar in dit proces mee te nemen.. Gewoon als steun maar ook zodat zij weet waar ik een beetje doorheen moet en zij het Miss. Wat beter kan begrijpen.. Mijn vriend is die dag werken. En die gaat natuurlijk met de iui zelf mee Ik lees dat de iui geen pijn doet toch ben ik er wel bang voor aangezien de Hsg onderzoek echt zo ongelofelijk veel pijn.. Onbeschrijfelijk! Gewoon al mega pijnlijk toen het klemmetje op mijn bm ging.. Gaat er bij iui ook zoon klemmetje op de mond??
IUI voel je echt niet Brttdnny. Geen zorgen. Ze doen een eendenbek inbrengen en dan spuit hij het zaad in je baarmoeder. Vervolgens haalt hij de eendenbek weg en blijf jij 10 minuten liggen.
Nou laten we het hopen de Hsg hoorde ook niet zoveel pijn te doen.. Maar we zien wel eerst de fm.. Voor jou ook spannend hè marloes bijna nod
Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 18.10.13 eerste meting Marloes85 - 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 21.10.13 NOD Ongeduldje - 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus - 23.10.13 fm meting cd10 Brttdnny - 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - 25.10.13 FM cd 9 Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 30.10.13 NOD Gwendela - 22 jaar - 1e kindje - hormonen worden nog besproken - eind oktober voor 1e IUI als uitslagen goed zijn Lac - 30 jaar- 2de kindje- IUI in eigen cyclus- wacht op start november Nog updaten: Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 10.10.13 NOD
Hallo meiden, Ik moet nog 6 dagen wachten.. Vorige week woensdag onze eerste iui gehad... Nu ontzettend zere borsten en grieperig... Ik vond de iui wel een beetje pijnlijk, maar dat kwam omdat mijn baarmoeder niet goed lag en ze hem daarom met een tangetje moesten rechtleggen. De wachtweken vind ik vreselijk... Ik droom ook zo ongelofelijk veel...jullie ook?
Zal de mijne ff bijwerken!.. Milo79- 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl -18.10.13 eerste metingMarloes85- 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl -21.10.13 NODOngeduldje- 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus -23.10.13 fm meting cd10Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI -25.10.13 FM cd 9Fiona- 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NODGwendela- 22 jaar - 1e kindje - clomid 100 mg/pregnyl -eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn. Lac- 30 jaar- 2de kindje- IUI in eigen cyclus-wacht op start november