Nope, geen iui. Ze kon nl. niet zien of het wel of niet gesprongen was qua grootte (ik denk van wel omdat ik de dag ervoor zo'n pijn had en het inmiddels cd19 was). Om dan alsnog pregnyl te spuiten en/of inseminatie, dat is dan een schot in het duister. Dus zelf maar flink ons best gedaan in het donker In feite zitten we nu ook in de wachtweken. Errug benieuwd! En aan alle andere meiden die nieuw zijn: welkom! @Moekie - veel succes vandaag met de fm. Hopen dat er een mooie of misschien wel 2 zitten. Zal voor je duimen. En ik zie ook dat vrijdag een enerverende dag gaat worden. @Ongeduldje, Brttdnny en lindaw - ook alvast heel veel succes en die duimen gaan ook voor jullie draaien! @Milo - heb het opgezocht omdat ik ook pijn had. Het schijnt idd voor te komen dat je bij inseminatie wat krampjes kunt krijgen. Meer is er niet over te vinden. En geen een antwoord op 'waarom?'. Gaat het nu wel weer? @Fiona - en hoe gaat het met je? Nog last van de Pregnyl?
...even een gedachte die ik even wil delen... Hebben jullie dat ook, dat je zo nieuwsgierig bent wat er allemaal in je lijf gebeurt omdat je "vanalles" voelt, dat je eigenlijk iedere dag wel even een 'kijkje' zou willen nemen...?
Er waren 2 eitjes te zien van 12 mm aan beide kanten. Rerchts ook nog een kleintje van 9 mm. Links heeft een hele groet inhaalslag gemaakt, want daar was maandag nog helemaal niets te zien en nu al 12 mm. BMS was al lekker dik met 8,5mm. Zaterdag weer een fm en ik denk dan maandag/ dinsdag de iui. Ongeduldje, wat fijn dat het vrijdag weer van start kan. Zal ook voor je duimen! Thanx linda, vond dag 8 ook wel erg vroeg. Maar het wordt nu waarschijnlijk dag 10 of 11 En inderdaad, die stomme mensen ook...... lekker ego inderdaad! Milo, had ook de eerste 2/3/4 dagen na de iui wat last van krampjes/steekjes/ ongi gevoel. Brttdnny, misschien mogen we wel op dezelfde dag Thanx nath, en 2 is een mooie score voor mij En ik herken je gevoel zo erg: ik zou best een scanapparaat thuis willen om te kijken hoe het van binnen gaat Vriendlief zei ook al dat het zoooo fijn zou zijn als je gewoon de dag na de iui al een test kon doen en die stomme wachtweken kan overslaan Succes met je toch speciale wachtweken! Brttdnny en Linda succes morgen met de fm! Ongeduldje succes met de iui! Duim duim duim!
Milo79- 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 22.10.13 inseminatie Marloes85- 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl -4 de IUI 20.10.13 mislukt- rustmaand (en) Ongeduldje- 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus 25.10.2013 inseminatie Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - 25.10.13 FM cd 9 Fiona- 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI -Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NOD Gwendela- 22 jaar - 100mg clomid/pregnyl-eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn Lac- 30 jaar- 2de kindje- IUI in eigen cyclus-wacht op start november Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 2e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 2 rustweken ivm cystes - NOD afwachten - 01.11.13 vermoedelijk NOD Twijfelaartjes - 33 jaar - 2e kindje - 2e iui - puregon/pregnyl - 29-10-13 1ste FM Moekie - 33 jaar - 1e kindje - 2e iui - 26-10 2e fm cd 8 lindaw - 29 jaar - 1e kindje 3e IUI - (puregon/pregnyl) 25.10.12 2de fm Lenna-41 jaar 1e kindje - 1e iui inseminatie 22/10, clomid geen pregnyl Mavi-32 jaar- 3e iui
Moekie;15983721]Milo79- 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 22.10.13 inseminatie Marloes85- 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl -4 de IUI 20.10.13 mislukt- rustmaand (en) Ongeduldje- 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus 25.10.2013 inseminatie Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - 25.10.13 FM cd 9 Fiona- 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI -Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NOD Gwendela- 22 jaar - 100mg clomid/pregnyl-eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn Lac- 30 jaar- 2de kindje- IUI in eigen cyclus-wacht op start november Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 2e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 2 rustweken ivm cystes - NOD afwachten - 01.11.13 vermoedelijk NOD Twijfelaartjes - 33 jaar - 2e kindje - 2e iui - puregon/pregnyl - 29-10-13 1ste FM Moekie - 33 jaar - 1e kindje - 2e iui - 26-10 2e fm cd 8 lindaw - 29 jaar - 1e kindje 3e IUI - (puregon/pregnyl) 25.10.12 2de fm Lenna-41 jaar 1e kindje - 1e iui inseminatie 22/10, clomid geen pregnyl Mavi-32 jaar-1e kindje- 3e iui-inseminatie 22/10, puregon geen pregnyl
Hoi Lenna, gek idd dat je geen pregnyl hoefde te spuiten. Wellicht een idee om dat na te vragen als je weer bij de gyn bent. Misschien was het wel omdat je 3 follikels hebt en de kans te groot is dat pregnyl ze allemaal laat springen? Ik gok maar wat hoor. Iig succes de komende dagen!
@moekie - nog even geduld dus... maar wel fijn dat er actie in de taxi is en aan beide kanten ook. En ja, een thuisscan. Ik ben voor!
Ik kan nu al nerveus worden voor de intake volgende week... Gezonde spanning weliswaar! Klinkt gek om zo zeggen, maar ik kan niet wachten om weer 'aan de slag' kunnen. Eindelijk weer een beetje goede hoop...
Spannend ongeduldje!! Op naar vrijdag!! En milo succes in de wachtweken.... Nath... wat balen he... maar hopelijk bracht het geluk in het donker
Fijn dat er anderen zijn die de buikklachten herkennen. Inmiddels word ik gek van de opvliegers! Zweet staat steeds op mijn bovenlip. Hebben anderen ook last van bijwerkingen? Succes aan de meiden die net als ik weer moeten wachten grrr zal inderdaad makkelijker zijn om het meteen te weten. Ook succes aan de andere meiden natuurlijk x
Ok nath, dus gelukkig wel geklust dus op naar de NOD! Ik voel me opzich goed. Ik voel van maar ik probeer er niet aan te denken, ik wil geen (valse) hoop krijgen. Tot nu toe hou ik dat goed vol Ja een thuis scan! Maar ja je kan je Zelf ook helemaal gek make
Ik heb even niet gekeken, maar jee, wat zijn er een hoop nieuwe mensen en een hoop berichtjes bij gekomen. ben vanmorgen bij de gyn geweest, de opwerking was goed, 2,5 miljoen goede (voor ons een prima score) en nu kwam het suffe... deze gyn is weer een andere dan die van de intake, en die zei dat het eigenlijk helemaal niet nodig was geweest zo'n proefopwerking, en dat we gewoon zowiezo beginnen. Die opwerking had gewoon een IUI poging kunnen zijn dus. Het plan ligt nu klaar: eerst 3x IUI in eigen cyclus echoen en pregnyl, daarna 3x met puregon. CD 11 terug komen voor de eerste echo. Er waren nog een aantal vraagjes, maar ik weet niet meer van wie. Ik heb wel eens op dag 11 of 10 IUI gehad, maar alleen met gestimuleerde cyclus, dan kan het snel gaan. Diegene die nog een intake voor de boeg heeft, als je voor een eerste intake gaat zal het waarschijnlijk nog wel een cyclus duren voor je kunt starten, wij moesten zelfs een paar maanden wachten omdat ze wilden kijken of de sperma een paar maanden later beter was. Dus houd daar rekening mee, dan ben je straks niet zo teleurgesteld. Nath was jij het met die mega hoeveelheid bijwerkingen op pregnyl? Dat beloofd wat voor als je ook echt zwanger wordt... (pregnyl is namelijk gemaakt van zwangerschapshormoon) (ik heb er ook heel wat pis voor ingeleverd (moeders voor moeders)) Jammer dames bij wie de IUI niet goed uitpakte. balen. En de wachtwekers, succes met wachten!
Het voordeel van mijn intake is dat ik die dag ook gelijk NOD dag heb, dus zou gelijk perfect in mijn cyclus kunnen starten. Maar laat ik er inderdaad maar niet teveel vanuit gaan. Maarrr, ik laat me niet meer afschepen...Mijn geduld is al genoeg op de proef gesteld. Hihi!
Lekker suf Lac dat he dus eigelijk geen cyclus had hoeven overslaan Maar goed op naar de volgende ronde dan Ik was het met de bijwerkingen hihi ja we zullen zien hopelijk zal ik het gauw merken of ik dan ook die bijwerkiingen heb. Van de andere keren pregnyl had ik deze bijwekingen niet.
Zo herkenbaar milo Zweet breekt me steeds uit loop hele dagen met een vuur rooie boei vreselijk die opvliegers. Ook heb ik erg vaak hoofdpijn. Alles proeft en ruikt andersen ben zo emotioneel als de pest. Ook vet pijnlijke (.)(.) Ze zeiden in het ziekenhuis al owjee meis wordt wat als het raak is. Want die pregnyl die je nu spuit is maar een piep klein beetje. Bedankt meiden. Ik maak me steeds zo druk als ik weer een fm krijg ben bang voor overstimulatie. Af gelopen behandeling had ik er links 3 en rechts een kleintje gelukkig was die niet door gegroeid want dan zouden ze niks doen en dat zie ik als een verloren maand Heb morgen een drukke dag maar zal proberen eventjes te komen vertellen hoe het ging
Dag dames, Ik zou graag hier willen mee kletsen als dat mag Ik heb ondertussen al 3 pogingen achter de rug. Zit nu nog in mijn laatste wachtdagen. Bij ons is er ook onbegrepen vruchtbaarheid vastgesteld. Ik heb vanochtend een evaluatie gesprek gehad bij de kliniek dat doen ze bij ons altijd rond de 3e poging. Nou spuit ik hormonen ( fostimon en pregnyl ) en omdat ik tot nu toe elke iui steeds maar 1 follikel had gaan we nu over op Gonal F... althans als het zover komt. Ik ben namelijk 1 dag overtijd maar vanmorgen hebben ze alvast een echo gemaakt voor het geval ik dus ongie wordt ik niet weer naar de kliniek hoef. Maar nou zei de gyn dat het bms ietsje te dun is om zwanger te zijn dus ze verwacht dus wel dat ik ongie word helaas... en daar had ik flink de pest in want ik had nogal hoop
Milo ik had trouwens ook opvliegers maar dat was van de clomid, en dat duurde altijd langer door dan dat ik het slikte, echt naar he bah
Lindaw succes! Mana spannend! Mijn duimen draaien! Ml is nu onderweg naar t lab.. Dus verwacht rond 10.30 de inseminatie.. Spannend weer die wachtweken