In oktober starten met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikbenhet, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag!!Ongeduldje!! En de rest natuurlijk ook met Fm, wachtdagen enzo... We duimen weer mee!

2. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Volgens mij word op dit moment ongeduldje geïnsemineerd..
    Blijf het een rot woord vinden maar goed.. Spannend!!

Lees straks vast wel hoe het is gegaan !!

Straks mijn fm.. Ben benieuwd .. En moekie wie weet.. Nouja vandaag hoop ik te weten wanneer de iui plaats gaat vinden..

3. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes allemaal meiden. Ongeduld hoe is het gegaan?

4. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zo de zwemmers moeten nu hun best gaan doen..
    Ruim 3 mln actieve zwemmers zijn nu onderweg naar mijn eitje.. Hoop dat ze onderweg niet verdwalen. Inseminatie was zo gepiept baarmoeder lag er goed voor.. Neem nu plaats op t wachtbankje.. Iemand thee met appeltaart? (Als we dan toch moeten wachten dan liever zo relaxed mogelijk ;))

5. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    ...met een flinke dot slagroom!

6. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou lekker hoor!!
    Ik lust ook wel een stukje..

Ik ben vandaag geweest 1 follikel 16 mm vanavond 24:00 pregnyl en zondag om 10:30 zaad inleveren gelukkig mag het thuis geproduceerd worden..

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Heb wel een gevulde koek over :p, kan ook slagroom op! Hopelijk gaan de 3 miljoen goed hard hun best doen! Succes met de wachtweken ongeduldje!

Brttdnny, zou leuk zijn, kunnen we virtueel elkaars hand vast houden ;). Hoe was de meting?

Hier wel 3 dagen last van de (.)(.) gehad van de pregnyl en verder geen klachten. Van de fostimon heb ik geen last, alleen de utrogestanbollen zijn erg vervelend. Erg moe, misselijk, krampjes en zere (.)(.).

Wachtbakers succes, hoop jullie gauw te volgen :)

8. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam

Zie bericht moekie;) dus gaat niet meer samen worden

Even lijstje aan mijn kant bijgewerkt!

Milo79- 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 22.10.13 inseminatie
    Marloes85- 27 jaar - 1e kindje - 4de IUI - Gonal-f/Pregnyl -4 de IUI 20.10.13 mislukt- rustmaand (en)
    Ongeduldje- 33 jaar - 3e kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus 25.10.2013 inseminatie
    Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - pregnyl -27.10.2013 IUI
    Fiona- 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI -Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NOD
    Gwendela- 22 jaar - 100mg clomid/pregnyl-eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn
    Lac- 30 jaar- 2de kindje- IUI in eigen cyclus-wacht op start november
    Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 2e IUI - Gonal-f/Pregnyl - 2 rustweken ivm cystes - NOD afwachten - 01.11.13 vermoedelijk NOD
    Twijfelaartjes - 33 jaar - 2e kindje - 2e iui - puregon/pregnyl - 29-10-13 1ste FM
    Moekie - 33 jaar - 1e kindje - 2e iui - 26-10 2e fm cd 8
    lindaw - 29 jaar - 1e kindje 3e IUI - (puregon/pregnyl) 25.10.12 2de fm
    Lenna-41 jaar 1e kindje - 1e iui inseminatie 22/10, clomid geen pregnyl
    Mavi-32 jaar-1e kindje- 3e iui-inseminatie 22/10, puregon geen pregnyl

9. lamaris

lamaris Niet meer actief

Helaas, geen goed nieuws. Afgelopen donderdag was cd3 en ik kreeg een echo. Prikles zou daarna volgen.
    Helaas zagen ze een cyste op mijn linkereierstok. Dus er gaat niet gestimuleerd worden met hormonen.
    Ik moet nu volgende week terugkomen en dan kijken ze of de cyste weg is. Zo ja dan gaan we alsnog stimmen en zo nee, dan wellicht een IUI in eigen cyclus zeg maar.
    Ben wel teleurgesteld zeg...

10. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Dat is balen lamaris! Hopelijk is het volgende week beter

Bij mij is het een beetje spannend, gisteren had ik voor het eerst rode afscheiding, en vandaag nog weer van morgen en nu bruin.
    Dus ben bang dat mijn ongi eerder gaat komen :(

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Brttdnny, volgens mij waren we gisteren tegelijk aan het typen :).
    En heel veel succes morgen! Fijn dat ze het ook op zondag doen, geloof dat het bij ons niet kan :(.

Lamaris, balen zeg! hoop dat er toch misschien een iui in eigen cyclus komt, is beter dan niets toch?

Fionaaa, hoop natuurlijk op wat anders, maar heb je normaal ook bloedverlies voor je ongi? Succesmeid, duim duim!

Hier vanmorgen weer een FM gehad. Ze groeien raar deze keer. Nu waren er 5. Waarvan 4 links: 2 van 12mm, eentje van 10mm en eentje van 9mm en rechts slecht eentje van 14mm. Nu tot maandag door blijven spuiten en dan misschien dinsdag of woensdag de iui. Hopelijk groeien ze niet te hard, dat er overstimulatie is :(

Fijn weekend meiden, geniet van het heerlijke zomerse weer :)

12. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen lamaris..

En moekie duimen dat ze groeien naar dat ze niet allemaal hard groeien..
    Wordt een spannend weekje voor je!

En fiona kop op.. ik blijf duimen voor je

13. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Zoo.. Onze 1e iui is een feit..
    Zaad opwerken en in dat potje was een beetje (nogal) een flop maar toch maar naar het zh ermee ik dacht je weet maar nooit en ze heb het meteen bekeken en bleek heel goed te zijn en alsnog voldoende, gelukkig dus hebben ze klaargemaakt,
    Was 28 miljoen waarvan 60% erg beweeglijk !!
    Dus dat was goed nieuws..

En de iui zelf was geen pretje.. Minder pijnlijk dan de hcg maar toch niet fijn.. Was wel een hele lieve verpleegkundige..

Tijdens het wachten op het zaad voelde ik trouwens een eisprong..

Ze zei na afloop dat we vanavond nog wel het beste een keer kunnen klussen!

Nou dus ik zit ook op het bankje!! Ik heb lekker bankketletter..

14. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een chocoladetaart aan het bakken. Tja moet nu toch wachten ;) Neem ik er gewoon wat lekkers bij

15. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Mmmmmmmmm chocoladetaart! Het wordt een theekransje op t wachtbankje!

16. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    En nu lekker penoza kijken

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik krijg morgen mijn eerste IUI. Ik ben benieuwd of de zaadkwaliteit nu weer iets beter is dan vorige keer. Ik heb vriendlief in ieder geval volgestopt met vitaminepillen.

Ik ben deze maand ook begonnen met 50 mg clomid te slikken i.p.v. 25 mg. Dit keer had ik 2 mooie follikels. Dus al een iets grotere kans.
    Ik ben benieuwd.

Groetjes Linnepinna

18. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Oh spannend linnepinna!!
    Succes morgen!

Mijn vriend had vandaag wel goed kwaliteit maar erg erg weinig! En konden ze ook wat van maken dus hopelijk bij jullie andersom!!

En dan kan je ook plaatsnemen op ons wachtbankje.. Inmiddels wachtBANK geworden ..

Ja ook net Penoza gekeken Erg spannend en lekker afleiding altijd.. Me vriend had erin gefigureerd aan het einde kort in beeld als boef!

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hmm, al dat lekkers :) Denk dat ik dan morgen of overmorgen ook maar aan het bakken sla :)

Brttdnny, leuk man van je vriend als figurant! En fijn dat ondanks de flop er toch nog voldoende goed zaad was. En nu de killing wachtweken! Duim duim duim.

Fionaaa, hoe is het?

Linne, succes vandaag!

Twijfelaartjes, Thanx. Ik duim ook dat het het er zo dadelijk maximaal 3 zijn die groot genoeg zijn. Nog 2 uurtjes wachten en dan weet ik het :)

Wachtbankers: succes en ik duim voor jullie!

20. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    hoe was het gegaan linne?

wat leuk brttdnny dat je vl figurant is geweest, heeft hij dat vaker gedaan?

bij mij is het nu weer even rustig, vandaag nog niets gespot, vind het wel lastig want zo krijg ik stiekem toch weer wat hoop.

Deel Deze Pagina