In oktober starten met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikbenhet, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Fiona, killing pffff..
    Hoop zeker met je mee..

En moekie hoe was het??
    Linnepinna goed gegaan???

Ja figureren heeft die vaker gedaan toen die ff zonder werk zat gelukkig nu niet meer dus ook niet meer gefigureerd maar komen nu wel allemaal beetje op tv.. Straks ook serie van Johan cruijf..

Deze week lekker drukke week dus week 1 van de wachtweken zal snel gaan godzijdank..

2. Zo, ik ben er weer!
    Terug van een week vakantie.

Welkom aan alle nieuwe medekletsers!

3. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello Dames,

Ik ben Marloes en wil toch graag met jullie meekletsen.. ik heb gister al een stukje gelezen en vandaag weer de laatste berichten... jullie zullen mij waarschijnlijk niet heel vaak actief zien.. maar ik ben er wel hoor. Wij zouden opgaan voor een iui maar vanwege hsg die ik moest ondergaan wordt het een cyclus later. vanmorgen bij de gyn geweest en mijn eitje was gesprongen.. straks maar eens aan de klus.

en nu maar hopen op een plakbaby voor ons allemaal.. en laat die wachtweken maar heeel kort duren..

4. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Wat lekker marloes, waar was je naar toe op vakantie?

Welkom marloes, veel klus plezier :)

5. We waren een week met de familie (14 personen) naar CenterParcs (Het Meerdal).

6. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    En moekie, mag je verder?

Hier is het ook weer stuiterballenwerk. Zit nog ruim voor mijn NOD, maar gezien de korte cycli (tussen ovu en ongi) kijk ik steeds met gemengde gevoelens het toilet in. Zaterdag begon het nl alweer te krampen en vandaag voel ik mn borsten weer, dus het zal me niet verbazen als ik vandaag of morgen toch ongesteld word. Aan de andere kant voelt het ook weer niet echt als de normale aankondiging. Alleen denk ik dat iedere keer... Hoezo jezelf voor de gek houden!? Nou ja, moed houden maar weer!

Oh ja en vandaag maar even een bakje magnum ijs gescoord. Voor op de wachtbank :)

7. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    O lekker marloes

Spannend nath, hopelijk blijft je ongi uit
    Hmmm ijs, ik haal de cookie dough er bij :)

8. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    yumyum! we mogen onszelf best wel verwennen in deze spannende tijden ;)

9. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi marloes.. Lekker weekje eruit.. Weet je al hoedanig je van plan bent rust te nemen.. ?

En andere marloes.. Welkom.. Succes met klussen!!! Wie weet na de Hsg meer kans zeiden ze bij mij soort schoonspoelen!!

En nath hoop ook voor je dat het niet doorzet!!!

10. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Bij mij was het de week na het HSG-onderzoek gelijk raak... Weliswaar eindigde dit in een miskraam, maar het kan inderdaad zo zijn dat de boel na zo'n HSG even goed 'toegankelijk' is.

11. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zullen zien.. ben al heel blij dat er een eitje groeit en gesprongen is.. das al heel wat

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Dus weer helemaal opgeladen marloes! Leuk brttdnny dan heb ik je vriend als boefje gezien :D

Mmm al die lekkere dingen..zo komen de kilootjes er wel aan (en dan zijn we nog niet eens zwanger)

Nou ga dat kleine monster van mij ff op bed gooien, voor het hele huis overhoop ligt..

13. Moekie

Moekie Niet meer actief

Marloes85, heerlijk vakantie en dat met het lekkere weer van afgelopen week :) Helemaal opgeladen?

Welkom Marloes84!

Fionaaa, weer spannend dus deze cyclus! Hoop dat de rode duivels weg blijven :)

Nath, ook weer in spanning. Hopelijk is en blijft het anders en is het gewoon raak!

Linne, hoe ging het?

Brttdnny, het ging redelijk. Mag morgen wel de iui. Baalde alleen dat van de 6 eitjes er maar eentje echt groot genoeg was. Links 18mm ( en mijn linkereileider zit praktisch dicht :( ). Rechts een van 15mm en de rest zat rond de 12mm. Vanmiddag op de wc op mijn werk de pregnyl gespoten, pff wat irritant! En vanavond nog fostimon in de hoop dat de rechter nog wat extra groeit. En dan morgen om 10.35 de iui.

En dan kom ik bij jullie op het wachtbankje. Heb vandaag al wel een tompoes gehad ;)

14. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Oh moekie spannend ..
    Mijn gynaecoloog had verteld dat het niet uitmaakt als die dicht zit want dan kan het via de buikholte naar de andere kan.. Raar verhaal maar hij zei dat het zo ging vroeger dachten ze er anders over.. Maar nu weten ze beter!! Ja op de werk spuiten bah maar wel succes morgen!!!

15. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend moekie...... ik duim mee hoor,...
    en fiona?? hoe is het met de spanning?
    En Nath jeetje,... duimen voor het uitblijven hoor..

Hier net de fm gehad.. eitjes groeien goed deze maand :)
    Donderdag alweer terug en ze hoopt dat ze dan al groot genoeg zijn om pregnyl te spuiten en hopelijk zaterdag of zondag de IUI al :) En dan kom ik erbij zitten... muffins lekker?? ;)

16. Het wordt nu wel heel spannend hé Fiona!

Ik merk dat ik meer rust vind en energie heb voor andere dingen nu ik besloten heb om de teugels niet meer uit handen te geven.
    Basale dingen als het huis schoonmaken, kasten opruimen of een boek lezen heb ik nu weer zin in.

Uiteraard doen we zelf nog wel ons best, maar ik heb niet het idee dat IUI mijn oplossing is op dit moment. Mogelijk over een (aantal) maand(en) weer, maar nu ben ik blij weer even mijzelf terug te vinden.

Afgelopen zaterdag was ik even bij mijn moeder (die spreek ik sowieso elke dag en zie ik elke week) en die vond toen al dat ik anders was.

Hopelijk zet dit zich voort!

17. Twijfelaartjes - 33 jaar - 2de kindje - 2de iui - puregon/pregnyl - 29.10 FM
    Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NOD
    Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 2de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 2 rustweken ivm cystes - NOD afwachten - 01.11.13 vermoedelijk NOD

Gwendela - 22 jaar - 100mg Clomid/Pregnyl - eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn
    Lac - 30 jaar - 2de kindje - IUI in eigen cyclus-wacht op start november

Marloes85- 28 jaar - 1e kindje - 4de IUI 20.10.13 mislukt - nu rustmaand(en)

Nog bijwerken:
    Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 22.10.13 inseminatie
    Lenna - 41 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid - 22.10 inseminatie
    Mavi - 32 jaar - 1e kindje - 3de IUI - Puregon - 22.10 inseminatie
    Ongeduldje- 33 jaar - 3de kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus 25.10.2013 inseminatie
    lindaw - 29 jaar - 1e kindje 3de IUI - Puregon/Pregnyl - 25.10.12 2de fm
    Moekie - 33 jaar - 1e kindje - 2de iui - 26.10 2e fm cd 8
    Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - pregnyl -27.10.2013 IUI

18. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik ook nog ff wat door moet geven in verband met het lijstje. Ik ben 26 jaar. 1 kindje wachten op menstruatie dan 1ste iui

19. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    #499 Brttdnny, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
    Twijfelaartjes - 33 jaar - 2de kindje - 2de iui - puregon/pregnyl - 29.10 FM
    Fiona - 30 jaar- 1e kindje- 1e IUI - Gonal-f/Pregnyl -30.10.13 NOD
    Nath74 - 39 jaar - 1e kindje - 2de IUI - Gonal-f/Pregnyl - 2 rustweken ivm cystes - NOD afwachten - 01.11.13 vermoedelijk NOD
    Brttdnny- 25 jaar- 1e kindje - 1e IUI - pregnyl - 10.11.13 NOD

Gwendela - 22 jaar - 100mg Clomid/Pregnyl - eind oktober voor 1e IUI als fm goed zijn
    Lac - 30 jaar - 2de kindje - IUI in eigen cyclus-wacht op start november
    Marloes84 - 26 jaar- 1e kindje - 1e IUI wachten op menstruatie dan iui

Marloes85- 28 jaar - 1e kindje - 4de IUI 20.10.13 mislukt - nu rustmaand(en)

Nog bijwerken:
    Milo79 - 33 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid/Pregnyl - 22.10.13 inseminatie
    Lenna - 41 jaar - 1e kindje - 1e IUI - Clomid - 22.10 inseminatie
    Mavi - 32 jaar - 1e kindje - 3de IUI - Puregon - 22.10 inseminatie
    Ongeduldje- 33 jaar - 3de kindje* (vorige kindjes na 6e IUI Chlomid/Pregnyl) - okt IUI in eigen cyclus 25.10.2013 inseminatie
    lindaw - 29 jaar - 1e kindje 3de IUI - Puregon/Pregnyl - 25.10.12 2de fm
    Moekie - 33 jaar - 1e kindje - 2de iui - 26.10 2e fm cd 8

20. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Marloes85 ja snap het wel, ik had het van te voren moeilijker voor de iui, met het idee dat we geholpen moeten worden, nu vind ik het wel gaan.. Maarja Miss is het anders als het paar pogingen niet lukt..

Word weer lekker je zelf en beslis dan wat je doet..wel super dat je nog deel neemt aan het forum!!

Sterkte !!

Twijfelaartjes! Spannend nou dan horen we do. Meer.!!

Deel Deze Pagina