In oktober starten met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikbenhet, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd fiona wat fijn!

Twijfelaartje ik hoop dat je eitjes mooi gaan groeien.

Wat goed sushi dat je meteen mag beginnen.

Ik zelf zit nu op dag 9 na de inseminatie. Probeer nergens iets van te denken maar dat is erg lastig, bij alles denk ik toch, zou het? Of toch niet?

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Even snel, ben aan het werk.

Gefeliciteerd Fionaaa! Wat een fijn resultaat en goede hoop voor de rest van ons meiden :)

( Morgen lees ik alles terug en reageer beter)

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Fiona gefeliciteerd!
    Hier al een tijdje niet geweest, ik deed helaas niet mee met oktober omdat er geen eitjes groeiden. Hopelijk in November wel een kans
    Succes ladies

4. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Yeey Fiona! Zat net op weg naar huis aan je te denken of je al getest zou hebben. Ben blij te lezen dat je een streepje zag. Leuk leuk!

Brttddny - ik had op dag 6 krampjes en dag 8 al bloed, dus ja het komt voor. Maar zoals Fiona zei, het kan ook anders. Even afwachten dus?

Wat jammer Twijfelaartjes. Hopelijk krijgen ze extra stimulans nu met de verhoogde dosis. Zal voor je duimen.

Pippeke - wanneer mag je dan weer voor een uitgangsecho?

Sushi - fijn dat je nu verder kan. Succes!

Hier overigens nog steeds krampjes maar nu andere dan anders. Wil mezelf niet gek maken. Krijg alleen toch een beetje hoop dat het 'goede' krampjes zijn. Morgen is mijn NOD volgens mn eigen cyclus, hoewel de gyn aangaf 14dgn na de laatste echo aan te houden en dat is dinsdag pas. Da's nog best lang wachten.... Nouja, truste voor nu

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zo even bijgelegen moest gisteren ff snel tussendoor! Fijn sushi dat je mag beginnen! Begin maar vast met bakken voor de wacht lounge bank

Balen twijfelaar..hopen van t weekend beter nieuws
    Brttdnny / Milo ik denk ook vanalles te voelen, je let ook zo op je lichaam nu. Terwijl ik me nog kan herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik ook echt ongi klachten had
    Pippeke succes
    Nath ik duim mee

6. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Waar hebben we trek in dan...? Heb nog een pak voor boterkoek in de la, maar ik denk dat het een Cheesecake gaat worden voor mijn wachtbankje. Hihi!

7. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    cheesecake met frambozen topping... moet zo boodschapjes doen. Heb géén idéé wat ik ga halen straks...

8. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Mjommm...! Mjommm...!

9. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Nath... en Sushi wat goed! Dus gelijk beginnen!!

Succes meiden,.. hmm,..... wat een lekkere dingen op dat wachtbankje zeg hihi kan niet wachten om plaats te nemen :)

10. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Heej ladies, omdat ik eigenlijk niet zo van t openbaar meelezen ben heb ik een besloten clubje aangemaakt (Iui en bakken (voor de wachtlounge)) als t goed is heb ik jullie allemaal een uitnodiging gestuurd, heb een can de lijstjes aangehouden.. Als ik je vergeten ben sorry, meld t me ff dan nodig ik je uit. Als je iemand mist hoor ik t ook graag.. Dat we nog lang gezellig verder kunnen kletsen zonder meelezers!!

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ik klets daar lekker mee :)
    En dan kunnen we gelijk bakrecepten uitwisselen :)

12. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    tot daar dan! :)

13. ninza

ninza Nieuw lid

1 nov 2013
    2
    0
    0
    Hallo, ook ik zit in hetzelfde schuitje als jullie.
    Wij starten ook met iui zodra de hormonen zijn werk goed hebben gedaan.
    Vind het erg spannend allemaal, dit is onze eerste keer.
    Mijn man en ik zijn nu drie jaar bezig met kinderen krijgen en lopen al twee jaar in hetxziekenhuis. Heel veel onderzoeken gehad, van traag zaad tot nu helemaal gemiddeld. Bij mij is er niets afwijkends te vinden behalve een iets te hoog bmi wat leid tot schommelingen in de hormoonhuishouding. Nu na veel onderzoeken en gesprekken begonnen met hormonen. Na zo lang wachten en doorzetten in het ziekenhuis.
    Afgelopen maand begonnen met 50mg clomid. Geen bijwerkingen gehad en nu om de paar dagen terug voor echo om de groei van de eiblaasjes te volgen.
    Zodra deze goed zijn is de volgende stap een prenylspuit voor de eisprong en dan kunnen we verdere met behandeling. Hopelijk doen de hormonen hun werk goed...
    Vind het erg spannend allemaal. En zou het ook fijne vinden om ervaringen te delen met mensen die hetzelfde doormaken ;)

14. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    HAllo dames,

Maandag was de iui goed gegaan. Voelde er weinig van. We hadden 1,6 miljoen zwemmertjes. Ik had eigenlijk gehoopt op meer. Maargoed. Het is genoeg voor iui.

Ik zit nu ook op het wachtbankje. Op 11-11 mag ik wen bloedtest doen. Maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten.

Jullie heel veel succes met wachten.

Groetjes linnepinna

15. ninza

ninza Nieuw lid

1 nov 2013
    2
    0
    0
    Wat spannend!
    Succes met wachten...wat duurt dat altijd lang he!
    Spannend hoor!
    Hopen op goed nieuws :)

Groetjes

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

ik krijg geen uitgangsecho nath, gewoon weer een echo op dag 10 vd cyclus

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

Vind de uitnodiging lief dames maar sla nog ff af. Zit in teveel groepjes en het iui verhaal is nog een beetje ver weg voor mij.
    Misschien kom ik er later hij
    Xxx

18. mavi

mavi Lid

8 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas voor mij, poging 3 niet gelukt! Op naar de volgende ronde, volgende maand :(

Ik had alle klachten die je maar kan verzinnen bij zwanger zijn en helaas de woensdag niet gered. Vandaag bloedverlies.

19. melody1985

melody1985 Nieuw lid

3 nov 2013
    3
    0
    0
    amersfoort
    hallo

wij hebben twee weken geleden onze eerste IUI gehad echt een hele ervaring.:)
    het is voor mij voor het eerst dat ik hier ben en voor het eerst dat ik IUI heb laten doen.
    hebben jullie het al vaker gedaan of zijn er meer die het voor het eerst doen dit jaar??

groetjes melanie

20. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat jammer mavi. Op dan maar naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina