Fionaaa gefeliciteerd! Hoop dat er meerdere positieve berichten komen. Zit zelf nu 1 of 2 dagen voor nod. Had de 22e iui. Heb uurtje geleden ineens overgegeven op t werk. Kwam zomaar uit t niets opzetten. Verder zaterdag hevige kramp in m'n onderbuik en nu steeds ongipijn en pijn in m'n rug. Heb dus nog hoop.
Duimen draaien hier voor alle meiden die bijna NOD hebben... Spannend! Hier net begonnen met eerste IUI cyclus... 4e dag 'prikken' met Menopur (-> lichte hoofdpijn & erg vroeg moe 's avonds). Donderdag eerste FM... Ben benieuwd wat de echoscopiste (en ik) dan zal zien.
Balen mavi! Succes voor de volgend ronde! Melody, ik heb net de tweede achter de rug en hopelijk de laatste! Pippeke, hou je ons hier op de hoogte?
Wat spannend Lenna! Melody, voor mij is het ook de 1e keer en morgen ga ik waarschijnlijk mijn tweede poging in, mits er geen cystes zijn.
Hallo lieve dames, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben gisteren begonnen met het spuiten van Menopur. Dit is onze eerste ronde IUI. Mijn man heeft vroeger kanker gehad en door de chemo is hij verminderd vruchtbaar. Gelukkig hebben ze zijn zaad toen ingevroren en daarmee gaan we nu aan de slag. En alternatief voor ons zou nog ICSI kunnen zijn. Maar eerst maar 's IUI proberen. Ik vind het zooooo spannend!!! Gisteren voor het eerst zelf geprikt (vond mezelf reuze stoer) en mag zo weer... Hoe ervaren jullie het traject?
Hey junior1, welkom hier! Veel succes in jullie traject; je mag ook trots zijn dat je zelf hebt gespoten want het is allemaal heel spannend, zeker in het begin. Ik wens jullie het allerbeste.
Welkom Junior...! Ook ik ben net (vrijdag) begonnen met onze eerste IUI cyclus... Ook met het spuiten van Menopur. Valt reuze mee hè?! Ik zag er ontzettend tegenop om mezelf te injecteren, maar 'piece of cake'. Toch? Heftige reden, waarom jullie dit traject moeten volgen... Succes!
Hoi Nephthys en Shushi82, hartelijk dank!!!! Nephthys: Jij hebt ook al een geschiedenis achter je, zeg! Ik hoop dat je gauw een mooie plakbeeb mag hebben! Shushi82: Het spuiten viel inderdaad wel mee. Het brandt wel een beetje als je spuit, maar ja, het is allemaal voor een goed doel Ik zie dat jullie ook al een ritje achter de rug hebben. Hopelijk wordt jullie wens ook gauw vervuld.
Nou... Wij hebben zeker een behoorlijke rit achter de rug. Maar inmiddels achter de zeer waarschijnlijke oorzaak (schildklier), en da's nu onder controle. Goede hoop dus!
Iedereen hier natuurlijk ook veel succes, ben in dit topic niet meer zo actief met reageren maar lees nog wel mee
Hoi allemaal, Ik wil jullie ook veel succes wensen met de IUI behandelingen. Zelf zit ik ook nog in de wachtweken/twijfeldagen. Dag twaalf vandaag en heeeeel veel bloedverlies maar volgens de echo niet ongesteld?!? Iemand ervaring mee?
Hey dames.. ik wilde even op onze prive pagina iets schrijven maar heb even geen idee waar ik dit terug kan vinden.. iemand die mij kan helpen?