ik weet nog niet wanneer ik moet nu eerst mijn ongi afwachten, ik hoop dat ik snel mag! spannend maandag!
Dat is Quispel. Ontzettend fijne man! En die van jou? As maandag heb ik Smit. Bij de echo's en de inseminatie is het natuurlijk altijd net wie er dienst heeft.
ja idd, ik heb smit is ook wel een fijne vrouw maar ik vind Quispel ook een hele fijne gyn. die heeft bij de de hsg gedaan. hij is zo lekker relaxt. Maar smit is ook oke, ik vind alleen friedeich niet zo fijn
Aan Smit heb ik moeten wennen, maar na een goed gesprek tijdens een inseminatie op een zaterdag vind ik haar wel aardig. Friederich vind ik ook niet aardig. Laatste keer deed hij de inseminatie en hij stopte de eendenbek er zo koud en zonder glijmiddel in! Quispel is inderdaad heerlijk relaxt. Hij beantwoord rustig al je vragen, al stel je ze 2x. Hij vind niets vreemd of vervelend en neemt altijd de tijd voor je om alles rustig uit te leggen.
Vanochtend echo gehad. Aan de ene kant groeien er 2 die nu beide 12 mm zijn (dat wordt een tweeling! ) en aan de andere kant groeit er 1 van 10 mm. Woensdag weer!
Oh dat is heel goed Marloes! Was dit je eerste echo? Hoeveel dagen voor inseminatue zit je nu? Spannend!! Is het trouwens standaard een aantal echo's bij jou dan? Fijn dat het goed zit.
Ik zit nu op cyclusdag 10 en dan heb ik altijd de eerste echo. Woensdag heb ik nu weer een echo om te kijken hoe groot ze dan zijn. Het kan dat ik dan donderdag of vrijdag nog terug moet komen voor nog een echo of dat ze dan al zeggen wanneer de inseminatie zal zijn. Dit is afhankelijk van hoe groot ze woensdag zijn.
Vandaag cd10 echo gehad, rechts eentje van 9 dus nog te klein links eentje van 16 die is dus al mooi groot bom slijmvlies 9.5. Dus ook prima. Woensdag weer kijken dan waarschijnlijk ook pregnyl en waarschijnlijk vr insiminatie..
spannend dames. Wij hebben het ook aan vrijwel niemand vertelt, nog steeds weet bijna niemand dat onze dochter door IUI verwekt is, en dat is prima zo. Ze hoeven het helemaal niet te weten. Ik heb veel gehad aan het forum hier. Het is voor anderen toch niet echt te begrijpen wat je doormaakt. En al die vragen zijn helemaal niks. Alleen achteraf kreeg ik veel vragen hoe " snel" het gelukt was om zwanger te worden. Dan probeerde ik er een beetje omheen te praten. Ik had niet verwacht dat mensen dat gingen vragen. Ik zei vaak het duurde wel eventjes. Maar het heeft uiteindelijk 2,5 jaar geduurd ofzo. Bij ons waren ouders allemaal snel zwanger, ik geloof er niet echt in dat dat zo uitmaakt. Je hebt natuurlijk wel genetische oorzaken die je door kan geven. Je kan toch gewoon pech hebben. Dat hebben wij gewoon.
Hoi dames. Ik kom hier een klein beetje meekletsen als jullie dat goed vinden. Mn onderschrift verteld mn verhaal. Gisteren mn laatste pil ingenomen en verwacht vrijdag of zaterdag eindelijk ongesteld te worden sinds 8 mei. Daarna aan de clomid en iui. Ik heb een vraagje, weten jullie of de iui meestal op dag 14 is? Dan ben ik nl jarig en vind ik fijn om vast rekening mee te houden. Groetjes
Welkom! Wanneer de inseminatie is hangt helemaal af van hoe de follikels groeien. De eerste keer had ik het op dag 15, maar de twee keer daarna pas op dag 17.
Hehe meiden ik kan ook eindelijk mee praten had wat problemen met mijn account.. Nog iemand in het zelfde schuitje hier .. Vanaf maart 2012 gestopt met pil en sinds juli 2013 bij de gynaecoloog in het maasstadziekenhuis in Rotterdam.. Allerlei testen gehad waaronder hsg onderzoek ( wat was dit vreselijk pijnlijk nog nooit zoveel pijn gehad zat haast tegen het plafond) en alles was goed. 10 okt. Hebben we weer gesprek bij de dokter nadat we het nog een paar maanden zelf mochten proberen. Dus waarschijnlijk komt iui nu ook te spraken en hopelijk gelijk afspraken maken de 10e Ik vind het fijn om hier in dit forum te zijn soms zoon eenzaam gevoel helemaal nu mijn beste vriendin vorige week is bevallen en het daar erg druk mee heeft (wat logisch is). Heb de laatste weken echt veel huil buien word er gek van.. Ik zit ook te twijfelen om deze maand (week, do. Waars. Eisrpong) het nog op normale weg te proberen kost me nl. Veel energie en stress.. Ik dacht miss. wel handig ff maandje rust voordat we het "echte" traject ingaan. Maar denk dat we wel nog ff gaan klussen zou zonde zijn.. Maar genoeg.. Nu nog ff vraagje.. Hoe zit het met de hormomen. Word daar meteen mee gestart?? Groetjes !!
Welkom Brttdnny! In het ziekenhuis waar ik loop werd wel meteen nadat we na een half jaar terug mochten komen gelijk de volgende cyclus gestart met hormonen. Maar dit verschilt per ziekenhuis.