In oktober starten met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ikbenhet, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ligt dat ook aan de regelmatigheid van de cyclus? Ik heb namelijk een mooie cyclus en eitje was goed zichtbaar en hormonen goed..

Dus ben benieuwd wat die te melden heeft..

2. Bij mij was ook alles goed en normaal, maar toch werd er meteen met Clomid 50 begonnen. Er is nog wel even overwogen om het in mijn eigen cyclus te doen (wel met echo's), maar dat is het uiteindelijk dus niet geworden.

3. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Uhm oke.. Zeker wel pittig die hormomen.. Hoe vaak moet je dan terug in een maand voor onderzoeken?

4. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Het is rot om hier op een zoon forum te moeten, had liever niet gewild maar wel fijn idee dat je niet alleen bent met je gevoel/probleem ;)

5. Nu ik met Gonal-f bezig ben kan ik zeggen dat ik de Clomid heftig vond. Had dat toen niet zo door, maar ben nu een stuk relaxter. Plus ik heb nu geen opvliegers!

In een maand moet je zo'n 4x naar het ziekenhuis. Ongeveer 3x voor een echo (kan ook minder zijn) en 1x voor de inseminatie.

6. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Dus best heftig maar dan gaat het misschien wat flotter voor mijn gevoel

7. Je hebt het idee dat er aan wordt gewerkt en dat is erg prettig.

8. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Mijn cyclus was ook prima, eitjes goed maar om de kans te vergroten toen gestart met chlomid.. Ik reageerde daar wel heftig op.. Dus ben stiekem wel blij dat we nu eerst 3x in eigen cyclus mogen proberen. Morgen dag 13 weer fm meting.. Ben benieuwd! Zie al wel weer op tegen die verdomde wachtweken..zucht

9. #129 Marloes85, 1 okt 2013
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
    Ik heb morgen ook weer een fm meting (cd 12). Ben ook heel benieuwd hoe het gaat.
    Zou elke dag wel even naar binnen willen kijken...

10. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik ben benieuwd wat de bedoeling is met of zonder hormonen..
    Aan de ene kant we fijn vinden maar andere kant heb ik al snel last van mijn eigen hormonen! .. We zullen zien ..

Succes morgen!!

Zijn de wacht weken de zelfde als normaal ? Die 2 weken na eisprong ?
    En kun je dan wel gewoon testen als je niet ong geworden ben?

11. Ik heb ook altijd heel erg veel last van mijn hormonen, dus ik was ook als de dood wat voor effect het op mij zou hebben. Maar het valt mij alles mee!

De wachtweken zijn hetzelfde en je kunt na twee weken gewoon testen.

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik ben gewoon een klein chlomid draakje ;)

13. Hahahaha :D

14. pippeke

pippeke Niet meer actief

ben ook best benieuwd hoe ik op de clomid reageer!
    ws zondag of maandag mee beginnen!

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    #135 Lac, 1 okt 2013
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
    Ik heb eerder 4x IUI in eigen cyclus gehad, dus zonder hormonen, alleen pregnyl spuiten 1x de dag voor de IUI. Moment van IUI is dan wel wat beter te voorspellen dan met hormonen want dan kan het opeens heel snel gaan. Ik reageerde vrij heftig op de puregon = zelfde als gonal f.
    had 1 x te hoog gedoseerd, waardoor ik te veel eitjes had, toen mochten we geen IUI doen. Maar ondanks dat mijn eierstokken heftig reageerden, had ik er zelf niet zo veel last van. De zwangerschapshormonen zelf waren een stuk heftiger voor mij.

Ik ga 10 oktober naar de gyn voor het eerst weer.

Heeft iemand nu al de IUI gehad?

16. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Jeeeeh mijn ongi zette vandaag door dus morgen gaan beginnen met prikken en woensdag eerste fm. ik ben zo blij eindelijk weer een kans op gaan bouwen op een eisprong :)

ik had best veel last van clomid, nu dat de clomid echt helemaal uit mijn lijf is (laatste ongi was ongeveer 6/7 weken geleden) merk ik ech wat het met me deed ik voel me nu weer veel happyer, hopelijk heeft gonalF minder van die bijwerkingen. ik zal het wel gaan merken.
    ik vind het toch ook wel spannend morgen te gaan prikken, ik ben niet echt fan van naaldjes maar goed zal wel even wennen zijn.
    welke tijd prikken jullie?
    ik dacht er aan om een uur of 6 te doen in de avond.

ik had/heb geen mooie cyclus van mij zelf dus daarom had ik eerst 5 maanden alleen clomid en pregnyl. alleen sloeg bij mij de clomid niet zo goed aan.

spannend pipeke om te gaan beginnen met clomid.

17. Hoe blij kan je dan zijn met je menstruatie hè! ;)
    Moet jij op cyclusdag 2 beginnen met prikken?

Wij prikken rond half 6.

18. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    ja idd echt gek eigelijk he :)
    nee gisteren al eerste rood gespot alleen vanmorgen zette het echt door, maar rood is eerste dag dus daarom morgen dag 3

19. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    spannend morgen je volgende fm trouwens, hopelijk is het lekker door gegroeit!

20. Ja, dat hoop ik ook zo!
    Afgelopen maandag liep ik echt met een big smile het ziekenhuis uit. Mede door die twee van 12 mm aan de ene kant. Die zaten zo schattig tegen elkaar aan. Ik hoor zelf hoe stom dit klinkt hoor, maar zag meteen een tweeling voor me...

Deel Deze Pagina