Wij hadden de hoop toen al bijna opgegeven Iui met 3 eitjes en zwanger.. Wist toen eigenlijk al meteen dat t er 2 waren.. Dus wie weet goed voorgevoel! Hoelaat moet je vandaag? Ik eind vd middag spannend! Misschien vrijdag al inseminatie...
Ik ben net geweest. Geen een maand gaat hetzelfde he... Links liet zich niet zien (was die van 10 mm) en rechts is er een van 12 mm (niet gegroeid dus) en een van 14 bijna 15. Vrijdag weer terug voor een echo. Waarschijnlijk zaterdag de inseminatie dan. Iets minder blij gevoel dus...
wat vervelend he, je kan zo blij zijn met je eitjes en dan laat je lichaam je weer een beetje in de steek maar goed die van 14 mm gaat vast mooi door groeien! blijf duimen draaien hoor! hoe was het bij jou ongeduldje?
Balen marloes.. Maar idd die 14 is. Mooi.. Ik moet einde van de middag pas dus weet nog niks... Heb maar bedacht dat ik heerlijk niks ga doen (is vast goed voor de eitjes ) ik laat jullie weten hoe t was
Vanochtend zat ik trouwens in tranen achter mijn computer door alles wat er gebeurd en waar ik geen controle en invloed op heb, komt ineens een van de managers binnen (vrouw). Zij werkt nu een maand bij ons en is echt ontzettend aardig. Ik heb toen de deur van mijn kantoor even dichtgedaan en haar verteld wat er aan de hand is. Blijkt dat haar twee kinderen ook zijn ontstaan d.m.v. IUI! Ze heeft precies hetzelfde meegemaakt als ik (geen oorzaak, kijkoperatie, spuiten). Echt heel apart! Toen ik mijn verhaal begon te vertellen kwamen bij haar ook de tranen naar boven en stonden ze samen een potje te janken in mijn kamer. Maar het voelde ook wel heel erg prettig dat ik het gevoel even met iemand in real life kon delen die hetzelfde heeft meegemaakt.
dat is toevallig marloes! wel fijn idd he om het ook te kunnen delen in real life. ik heb een vriendin die ook zwanger is geworden door iui dus ik kan het aardig goed met haar delen, alleen heeft ze onder tussen een kindje en zet ze facebook er mee (kindje)vol en dat vind ik dan weer lastig. maar goed wel fijn om met haar echt te kunnen praten
Dat lijkt mij ook heel moeilijk. Ik heb al moeite met het idee dat de vriendinnen van mijn broers zwanger kunnen raken...
Nou hiertussen kans gemist.. Geklutst ei.. Nee zonder dollen, geen eitjes meer te zien, eisprong al geweest. Raar op een of andere manier had ik dat idee al.. Maar goed dat we nog geklust hebben van de week! Er wordt nu een aantekening gemaakt dat mijn eitjes zonder hormonen waarschijnlijk niet groter als 17/18 zullen worden. Dus volgende maand eerder pregnyl.. Is ff slikken maar is niet anders... Herkenbaar ik was ook altijd heel verdrietig als andere ineens zwanger waren. Sommige hoeven er maar naar te kijken!
Balen Ongeduldje... Hopelijk houden ze je volgende keer beter in de gaten en krijg je eerder en meer metingen. Maar nog meer hoop ik voor je dat dat allemaal niet nodig is en dat het klussen van van de week raak is!
dat is balen ongeduld, maar hopelijk op tijd geklust deze week! ik heb net mijn eerste prik gezet, het viel me gelukkig mee. zag er toch wel een beetje tegen op
o en het is idd niet gelijk verdeeld he sommige mensen hoeven er idd alleen maar aan te denken. maar ach het komt bij ons ook vast goed!
Bij ons komt het zeker ook goed! En fijn dat het prikken mee viel. Ik heb het vandaag weer door mijn zus laten doen (vriend moet overwerken), want ik durf echt niet mijzelf te prikken!
@marloes85; het prikken lijkt eng in het begin; geloof me, ik weet er alles van. Maar als ik je advies mag geven; hoe langer je het uitstelt en het iemand anders laat doen, hoe enger het wordt. Als je het eenmaal zelf doet, merk je ook een gevoel van trots (ik durf dit) en controle over iig iets van dit geheel en dat is fijn Succes!
Idd het prikken bij jezelf valt reuze mee.. Ik hoefde toen alleen pregnyl te spuiten.dus 1* in de maand eerste keer met ogen dicht en dan blijkt het toch mee te vallen! En zeker komt t met ons goed, ik ben het bewijs dat t kan!