Bij ons eigen huwelijk bedoel je?? UH nee ,ik trouw toch Wel hebben we voor de chauffeur ( een vriend) en de vriendin die mijn bruids make-up had gedaan een apart cadeau gekocht als bedankje.
dus dat ik mijn ouders een kado gaf op mijn trouwdag? ik heb juist een kado van hun gekregen.. en had voor alle gasten een bedankje..
hoi, Ja jullie aan je ouders. Om hen te bedanken dat ze voor je gezorgd hebben. Ik ben van België en ik dacht er net aan van heee bij ons geeft iedereen een bedankje aan zijn ouders en heb nog niets voor zien. Daarmee is rond vragen. Groetjes
Wij hebben ook een cadeautje gegeven als dank voor de hulp en de centjes die ze in ons huwelijk hadden gestoken. Ik had een mooi mandje gemaakt met een fles champagne, een bedank-kaartje, een fotoalbum (met foto's van hun huwelijk, geboortes van hun kinderen, mooie herinneringen en enkele lege bladzijden), misboekje, menu en een bedankje dat we ook aan de gasten gaven. Eigenlijk heel simpel en ze waren er heel blij mee.
Ik weet dat mijn oom en tante een spiegel hebben laten maken met de tekst : Bedankt voor alle zorgen Voor alle steun en kracht Daarom wil ik jullie bedanken Vanuit het diepste van mn hart Zoiets.
Wij zijn heerlijk met de ouders uit eten geweest een paar weken later en gaven ze als cadeau: een kleinkind (nou ja, een zwangerschapstest )
Wij hebben de (schoon) ouder een zilveren fotolijst gegeven en hebben een plaatje laten graveren bij de sleutelmaker. een zilver kleurigplaatje met sierletters en de tekst: datum trouwdag, onze namen en daarna 'veel liefs' Dit plaatje achterop de lijst geplakt. De foto mochten ze zelf uitzoeken toen wij de foto's van de fotograaf hadden. Mocht je dit te duur vinden kan je ook een verzilverde fotolijst nemen. Zilver is varierend van 150 tot ??? en een mooi verzilverde is verkrijgbaar vanaf eeneuro of 60. Neem dan wel een goed verzilverde, anders is het een stofbeurt en weg is het zilveren laagje! Plaatjelaten graveren was 7.- en per letter 0.50 cent geloof ik.
Dit hebben wij idd ook aan de ouders gegeven. Iedereen een mooie zelf uitgekozen uitvergrote en mooi ingelijste foto.
Wij hebben voor beide.ouderparen een fotoboekje genaakt met afdrukken van de bruiloft...en dan met foto's die voor hun leuk zijn, een paar mooie van ons en.verder van hunzelf en hun (klein)kinderen op de bruiloft.
Na de trouwdag toen we terug kwamen van de honeymoon hebben we de ouders een mooie bos bloemen gegeven en toen de foto's klaar waren een mooie uitvergroting na keuze..
Van ons kregen ze na de dag een mini fotoalbum met trouwfoto's van ons. Geregeld met de fotograaf. Hadden ze dus ook meteen een selectie foto's zelf toen ons album gereed was.
ook hier ná de trouwdag een mooie foto - of eigenlijk en canvas van mij met m'n broers op mijn trouwdag.. Verder een wat kleiner fotoboekje voor in de handtas- zodat ze lekker konden pronken
Hi, Wij hebben de ouders een luxe hotelovernachting (ontvangst met vers fruit en chocolade, rozen, fles champagne, etc.) cadeau gegeven met een uitslaaparrangement. Zo konden ze mooi blijven slapen in Den Haag (zij wonen allemaal ver weg). Verder hebben we ook een fotoboek voor ze gemaakt .
Ja, een fles speciale champagne. Die kregen mijn ouders, mijn schoonouders en de ceremoniemeester en zijn vrouw. Onze getuigen houden niet echt van bubbels, dus die van mijn kreeg een fles whiskey en die van mijn man kreeg een grote fles speciaal bier.
Mijn moeder kreeg een klein bloemstukje omdat ze mijn getuige was. Kapster kreeg hetzelfde en ik geloof mijn schoonmoeder ook omdat ze geholpen had met de boodschappen. Broer van m'n man kreeg fles wijn. Wij hadden een kleine bruiloft. Hebben het simpel gehouden. Dus geen dure cadeaus.
We hebben onze ouders en de getuigen een tegel gegeven met onze foto erop bedrukt en met de tekst 'bedankt voor de mooie dag', Vonden ze allemaal erg leuk