om volgende maand eens een dagje te gaan shoppen met mensen hie van het forum? het lijkt mij en ooievaar in ieder geval erg gezellig als er mensen zijn.. gaan we eens kijken voor een datum lokatie rotterdam? ok... eerst even kiezen of het zaterdag of zondag word dus voor er een echte datum geprikt word denk ik maar zaterdag: stranger femke talia zondag: djara (evt. zaterdagmiddag) tam27 JoyceD Harley geen voorkeur aangegeven: denise bengel ooievaar sinnamon vicky wentje janne (!= 3/4/10 juni) Bianca 21
leuk idee zeg! Ik weet alleen niet of ik wel kan maar noem maar een datum als ik kan ben ik van de partij!
Vind het een heel leuk idee, ik ben geboren en getogen in Rotjeknor dus voor mij bekend terrein.Mijn familie woont er dus ook. Alleen woon ik sinds 6 jaar in het noorden en het is toch een eindje tuffen voor een dagje winkelen. Volgende keer dan in Groningen?? Liefs Nies
Hihi, kreeg net zo'n visioen dat we daar met zijn allen met een bordje staan "zwangerschapsforumvrouwen"....
hehe dat is dan vanaf hier weer een eindje tuffen maar ook erg leuk denk ik maar rotterdam leek me wel aardig betere ideeen zijn op zich welkom natuurlijk qua data.. op zondag lijkt me het makkelijkst tenzij mensen grote bezwaren hebben natuurlijk bijv. de 4e of 18e juni?
enneh.. roep maar even of er meer voorkeur voor zaterdag of zondag is maak wel een mooi lijstje in de openingspost
ik denk niet dat het erg leuk winkelen is op zondag in Rotterdam tenzij je het niet erg vind om in een mega drukte te winkelen. brr mij niet gezien ik mijd winkels op zaterdag en zondag....
klinkt leuk!!! als ik meega dan maakt de dag me niet uit eigenlijk. het hangt er meer vanaf of ik die ene datum dan kan! wel heel leuk!!