Zwanger (of al mama) van nr 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sinja, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo dames,

Er was ooit een topic voor meiden met een "groot" gezin, maar die is gesloten. Omdat ik toch benieuwd ben naar ervaringen en verhalen een nieuw topic geopend dat hopelijk wat beter loopt.

Zijn er nog meer meiden zwanger of inmiddels bevallen van nr 4? Hoe verloopt jullie zwangerschap en hoe oud zijn jullie andere kindjes?

Ik ben inmiddels 26 weken zwanger van ons 4e (onverwachte) wondertje.

2. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Hoi Sinja,

Ik ben net zwanger van onze vierde... Wel heel spannend hoe het allemaal zal gaan. Ook hoe de reacties in onze omgeving zullen zijn...

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger van de 4e ... nu 7w5d .. Wij krijgen tot nu toe leuke reacties !

4. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Bumbaaa, we lopen dan aardig gelijk.. Wij wachten nog eventjes met vertellen.. In ieder geval voor de verdere familie..

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk hihi

Wij konden er niet meer omheen eigenlijk omdat onze dochter van tien het door had.
    Allemaal toch net wat anders Hoe groter ze zijn :D

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Leuk meiden! Hoe voelen jullie je?

Bumbaaa hoe oud zijn je andere kinderen?

En Little Feet wanneer ben je van plan het te vertellen? Reacties zal je idd altijd krijgen.. vond ik hier soms wel eens lastig!

7. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames wij zitten er over na te denken om ook voor nummer 4 te gaan zou ik mee mogen kletsen met jullie

8. mamavanSKN

11 jun 2013
    63
    13
    8
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Ik ben ook zwanger van onze vierde, bijna 11 weken
    we hebben een zoontje van 5, zoontje van bijna 4 en dochtertje van net 2

Ik begin me eindelijk iets beter te voelen, erg misselijk.
    reacties zijn erg leuk en kijk er weer enorm naar uit, zo'n lief kleintje ♥

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig al die grote gezinnen ! Hadden jullie dat gevoel van wat meerdere kids wil altijd ?
    Hier wel , ik zag het zo voor me hihi

Sinja , hier zijn de kindjes 10, 9 en 2 jaar.

Gisteren onze uk weer gezien ,alles zag er goed uit :)

10. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    We moeten er zelf nog best aan wennen dat er een 4e komt. Het zat niet in de planning.. Onze oudste is een behoorlijk druk en intensief mannetje, en ben soms best angstig. Van oh jeej hoe gaat dat als er nog een baby bij komt.
    Maar aan de andere kant vind ik het echt opnieuw een wonder en heb ik er zin in!
    Wij hebben met 12 weken pas de eerste echo en als die goed is gaan we het vertellen.

11. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik zie dat jullie allen zwanger zijn van d vierde, gefeliciteerd!
    Een week of 11 geleden heb ik m'n vierde kindje gekregen, heeeel blij :) de eerste weken viele het wel mee, maar nu de oudste twee zomer vakantie hebben vind ik het wel erg druk. In die zin dat ik het gevoel heb dat ik niet voldoende tijd en aandacht aan ieder kind kan besteden.. Dat is het enige nadeel van vier kinderen, want verder ben ik zielsgelukkig en enorm trots als ik met mijn kudde over straat ga :)

12. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Hoe is het met jullie?

13. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben ook zwanger van ons vierde kindje. Mijn andere kinderen zijn 10, 8 en 7 jaar oud. We hebben het nog alleen maar aan naaste familie verteld. Ik ben huiverig voor reacties en uit de combinatietest kwam een verhoogde kans op het syndroom van down. We hebben gekozen voor de nipt test als vervolgonderzoek. Ik moet nu wel 15 werkdagen wachten op de uitslag :(
    Verder ben ik in de zevende hemel met deze zwangerschap. Ik probeer er, ondanks uitslag combinatietest met volle teugen van te genieten.

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juels , spannende tijden. Dat afwachten lijkt me vreselijk.
    Onze oudste 2 zijn ook die leeftijd. De jongste 2. Erg leuk.

Ik had ook niet alleen naar positieve reactie verwacht , maar dat is zo meegevallen !

little feet , dat hadden wij ook toen de jongste in aantocht was. De oudste vond alles spannend en eng. We hebben er toen veel over gepraat. Het waren heftige tijden. Gelukkig keerde de rust na de bevalling juist terug. Iets wat we totaal niet verwacht hadden.

Hier gaat alles goed. .gisteren weer een echo gehad en een prachtig druk beebje gezien.

15. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ja, Bumba, ik vind het erg spannend. Bij de eerste drie kindjes geen prenataal diagnostiek laten doen, maar omdat ik nu ouder ben dan 36 werd het me aangeraden. Niet verwacht dat ik een verhoogde kans zou hebben :(

Gaan één van jullie ook voor prenataal onderzoek?

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het met goed voorstellen Juels.
    Wij gaan ook voor prenataal onderzoek. Net als bij jou bij de eerste 3 ook niet gedaan. Nu ook vanwege mijn leeftijd ,ik ben 35.
    28 aug heb ik de nekplooimeting.

17. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ik ben door de combinatietest erg onzeker gemaakt en het zegt nog helemaal niks. Het is een kansberekening. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze van de combinatietest af willen en standaard de nipt zouden willen, is een bloedtest.

18. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat zou ik ook beter vinden. De nipt geeft veel meer duidelijkheid.
    Je kan hem wel meteen in België laten doen ,maar dan komen de kosten voor jezelf. Ook niet niks.

19. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hoi meiden ,
    mag ik af en toe meekletsen ?
    Ik heb 3 kindjes
    meid van 3,5jaar
    jongen van 2jaar
    meid van 11maand

en nu dus 9,2weken zwanger van de 4de
    oja ik ben 23 jaar oud mijn man is 30 en nu 4,5jaar getrouwd . :)

20. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom kaaskroketje :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap. We zijn ongeveer even ver. Wat heerlijk dat ze allemaal niet zoveel in leeftijd schelen . Dat is vast een gezellige boel :D

Deel Deze Pagina