Wat naar Cindy, heel erg veel sterkte! Mooie echo Cathrien, gefeliciteerd! Ik ben de laatste dagen wat minder actief hier op het forum (en thuis ook eigenlijk, haha), ik ben zo ontzettend moe... Ga nu maar weer naar bed, morgen vroeg op voor mijn werk.
Ah nee Cindy, sterkte! Voor de rest allemaal mooie en goede echo's, fijn. Langzaam beginnen we t hier mensen te vertellen, tot nu toe alleen maar leuke reactie's (je hoort vaak genoeg dat mensen op een 3e niet zo enthousiast reageren)
Ach cindy, wat schrikken, wat verdrietig! Ik weet hoe t is om een kindje te verliezen, en het doet heel pijn (zeker als t je eerste is denk ik). Meis je kan niet anders dan hier doorheen gaan. Je kunt de dagen, de pijn en de ervaring niet vermijden. Ik voel helemaal een knoop in m'n maag als ik aan je verdriet denk. Heel veel sterkte. En weet dat er wel hoop is voor een nieuwe zwangerschap he. Leef met de dag, sterkte!! En vraag anders toch een echo aan voor over een week ipv 2 weken. Geef je bloedverlies aan en evt pijn/krampen... @annaka, jij dus ook op 1 juli ongeveer uitgerekend! Leuk hihi En ik heb er nog niet ervaring mee hoe mensen in Nederland (vrienden/familie) reageren. Want t was tot nu toe alleen over de mail. @stephanie, jij dus ook 1 juli Dat vind ik fijn. Ben ik niet zo alleen achteraan haha @jolien, ja die moeheid heb ik ook nog steeds. Gisteren wezen stappen met ML. Maar om 10 uur ging het lampje wel uit bij mij. Haha. @niet roken: ik ben al 7dagen gestopt, halleluja! @cathrien, mooie foto's. Al bijna een echt kindje hihi. Oh de 20 weken echo zal iedereen zo gaaf vinden. Dan zie je echt een kindje met alles erop en eraan (als t goed is natuurlijk). @ellin, mooie foto! Ah heerlijk om weer even naar zoiets te kunnen turen hihi. Nieuw leven is mooi he. @zomer hier. Ik zit nu aan t zwembad. ML en kinderen zijn lekker in t water vanmiddag gaan we the croods film kijken, leuk! Heb net na de stevige lunch weer een misselijkheid aanval weggepuft hihi. Cola helpt me ook wel goed. Maar wat Werd er ook alweer gezegd over bubbels?... Ik ga even m'n ogen sluiten en genieten van de geluiden hier.
Cindy, wat vreselijk meid. Hoop dat er niets aan de hand is....... Denk aan je weet precies hoe je je voelt. Heel veel knuffels voor jou meid van ons allemaal. We denken aan je! 💋💋
@kiera: de gyn had het wel geprobeerd maar hij was nog te zwak om hem te kunnen horen. dus vandaar dat wij hem niet gehoord hebben maar hij klopte mooi dus dat is al goed! @cindy: balen meid! hoop echt dat je het mis hebt en het toch gewoon goed zit! @jolien1982: ik snap het hoor haha. ik kan geen hele dag meer wakker zijn zo erg is het moet smiddags ff gaan liggen tegelijk met me mannetje anders val ik om haha. @elionorah: ik denk hetzelfde haha ben ook blij dat ik niet alleen de laatste ben super dat je al zolang gestopt bent meid!! ga zo door je kunt het!
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 15 zwangeren afspraken: 18-11 RianneB: intake vk 19-11 Caramelbaby82: 1e echo 19-11 Annaka: intake vk 19-11 Dreamer: zh - vk -echo 20-11 Stephanie: termijn echo 21-11 Jolien1982: 1e echo 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 06-12 RianneB: 1e echo 10-12 Sith: combinatietest wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Hoi lijst-bijhouders, Ik lees en reageer altijd vanaf m'n phone. En durf me er niet aan te wagen om de lijst aan te passen. Wil iemand dit toevoegen en wijzigen?: elionorah, 3e kindje, uitgerekend op 30 juni ipv 24. Afspraak: 2-12-13: vk intake Dank je! Dank je!
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 15 zwangeren afspraken: 18-11 RianneB: intake vk 19-11 Caramelbaby82: 1e echo 19-11 Annaka: intake vk 19-11 Dreamer: zh - vk -echo 20-11 Stephanie: termijn echo 21-11 Jolien1982: 1e echo 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 06-12 RianneB: 1e echo 10-12 Sith: combinatietest wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Om 14uur weer naar de vk omdat ik vliesjes verlies maar niet echt bloedverlies heb. Hoop dat ze nu duidelijk kan zijn dat het gewoon een mk is
Jemig Cindy, wat een rottijd voor jou met die onzekerheid! Ik hoop dat je duidelijkheid hebt gekregen bij de vk...logisch dat je gewoon wil weten waar je aan toe bent, al zou dat slecht nieuws zijn... Veel sterkte!
Nou daar komt Cindy met haar nieuws Moest het even aan mijn schoonouders en ouders vertellen pfff Ik wist dat het niet normaal was dat ik dat ongesteldheids gevoel had ook had ik geen kwaaltjes en na onze slechte echo wist ik zeker dat het fout was We hadden dus om 14uur weer een afspraak bij de vk Zo kon idd zien dat het van binnen erg rommelig was en dat mijn lichaam bezig was met afbreken Ze vroeg ook aan mij of ik erop wil wachten wanneer mijn lichaam het doet (maar niemand weet of en hoelang dat duurt) of toch liever de gyn een handje wil laten helpen Wij hebben dus voor het 2de gekozen... ik vind het vreselijk dat we dit moeten meemaken maar als het dan toch zo is dan kan het ook maar beter meteen uit mijn lichaam zijn, zodat we ermee kunnen afsluiten! We hebben morgen ons eerste gesprek bij de gyn in het zh en dan gaan we horen hoe en wat! Jullie kunnen mij dus van de lijst halen helaas
Verschrikkelijk Cindy... Ik heb er geen woorden voor. Ik weet helaas wat je doormaakt. Bij mij kwam t ook niet vanzelf en uiteindelijk heb ik voor n curretage gekozen. Als je iets wilt weten mag je altijd vragen aan me hoor. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ach cindy, wat verdrietig! Dapper en lief dat je t hier allemaal wilt delen. Fijn dat de vk verder onderzoek heeft gedaan, Dan kunnen jullie dit verder afsluiten en gaan verwerken. Sterkte cindy!!!