He cindy. Wat erg. Ik wil jullie samen heel veel sterkte wensen. Tis nog klein maar wel een groot verlies.
Dat is het zeker! Ik had nooit gedacht dat dit zoveel met je kan doen het voelt echt alsof ze een stuk van je afpakken Dit kind was zo ontzettend welkom maar het heeft niet zo mogen zijn
Wat een verdrietig nieuws Cindy. Kan me ook goed voorstellen dat je liever wilt dat de gyn. helpt, dan kan je het tenminste ook afsluiten. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en ik hoop dat jullie snel een nieuw wondertje gegund mag zijn. Dikke knuffel
Ik begrijp wat je bedoelt cindy. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie dit achter jullie kunnen laten en gauw van een klein nieuw wereldwondertje mogen genieten. Het is jullie echt gegunt.
Oh cindy, ik baal zo voor je. Wat vreselijk dat je dit moet meemaken. Heel veel sterke bij het verwerken van dit verlies.
He wat verdrietig he wanneer dit gebeurd bij een van de moeders in spe op et forum. Het is altijd rakend en pijnlijk. Het voelt ook raar dat de rest wel gewoon de dagen kan doortellen. Alsof we in een rijdende trein zitten en er is iemand uitgestapt. We kunnen de tijd niet stilzetten. Het voelt vreemd om weer iets over mezelf te schrijven, Dus ik laat t hier ook even bij. Het is 22.45 uur hier. Ik moet slapen gaan. Sterkte vandaag, cindy!
@cindy: ook hier nog heel veel sterkte meid! en heel veel succes vandaag! @hier: vandaag me huis helemaal poetsen nu de werkers klaar zijn! ik hoop dat ik het volhoud want ben de zooi hier beu en me vriend ook. gisteren was hij super chaggerijnig hij wou dat ik perse vandaag alles schoon zou maken maar ja af en toe kan ik die vent wel wurgen haha!!! hij kan ook heel lief zijn maar ja doe je niks aan he ik ben nu al zenuwachtig voor de 20ste dat is echt erg ik hoop zo dat het nog steeds goed zit! en ik ben heel erg benieuwd hoever ik dan daadwerkelijk ben.
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 18-11 RianneB: intake vk 19-11 Caramelbaby82: 1e echo 19-11 Annaka: intake vk 19-11 Dreamer: zh - vk -echo 20-11 Stephanie: termijn echo 21-11 Jolien1982: 1e echo 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 06-12 RianneB: 1e echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Vandaag in het zh geweest bij de gyn Nogmaals een echo en duidelijk te zien dat het fout zit We hadden de keus of afwachten of pillen of curettage Ik heb toch voor de pillen gekozen omdat ik niet wil wachten op mijn lichaam. ... wie zegt mij of het vanzelf gebeurd en hoe lang het gaat duren! Dagen? Weken? Nee dank je!!!! Ik begin maandag met de pillen omdat het in het weekend niet handig is. We houden onze verjaardagen en ivm met bloeden en evt zh bezoek Maandag en dinsdag 2x daags 2pillen en dan woensdag echo om te kijken of ik schoon ben Ik hoop zo dat de pillen aanslaan en ik niet als nog een curettage nodig heb!!!! Dank je wel iedereen voor de steun en ik hoop echt van harte dat jullie gezonde nooie baby's krijgen Onze tijd komt ook nog wel!
Ik hoop het ook Cindy dat de pillen voldoende zijn en niet nog meer gedoe aan je lijf nodig is. Laat je het ons woensdag nog weten? Nogmaals, sterkte
Idd hopelijk zijn die pillen genoeg en hoef je niet nog meer te laten doen. Tis al moeilijk genoeg. En natuurlijk mag je hier komen reageren meis.
@ Cindy, lekker meelezen en reageren als je wilt hoor! Ik hoop dat jullie wel van jullie feestje kunnen genieten en dat daarna die pillen snel hun werk doen! Nogmaals sterkte! Hier beginnen de zenuwen voor dinsdag te komen...poe wat is dit spannend zeg!
@stephanie, oeh ja langdurige rotzooi in huis kan zeker op je humeur inwerken. Dat hebben wij thuis ook wel eens gehad. Succes met het poetswerk, lekker muziekje erbij misschien? Ja de 20e komt echt wel dichtbij nu! Nog even volhouden en lekker druk bezig blijven he! @cindy, nog een paar daagjes en dan krijg je dus de pillen. Spannend en heftig. Het is weer een actieve handeling in het verder afsluiten en verwerken. En goed om moed en hoop te houden! Jullie tijd komt nog! Sterkte de komende dagen. Natuurlijk mag je blijven reageren hier, we hebben al zoveel weken van alles gedeeld. Voel je welkom oke. @caramelbaby, ja ja nu ben jij bijna aan de beurt voor een echo! De tijd tikt door en binnen no time is het dinsdag. Succes met wachten. Gisteren voelde ik me beroerd zeg. Ik had eergisteren buitenlands eten gehad (Korean ofzo). En ik zat al te twijfelen toen ik het at. Maar gisteren de hele dag last van m'n darmen gehad zeg. Ook helemaal links onderin m'n buik. Dat maakte dat ik het ook wel even spannend vond. Maar al gauw werd met de darmkrampen duidelijk wat het was. In de middag heb ik heerlijk 2 uur kunnen slapen. Dat was fijn. Nu vanmorgen nog steeds was last van m'n buik en onnderrug ofzo... Maar goed, we gaan er maar het leukste van maken vandaag
Pff terug gelezen maar alles vergeten, hoe erg.. Lees bij iemand die dinsdag weer een echo heeft? Ik ook hihi Vind het ook weer superspannend.. Je leest zo vaak nare dingen Maar goed, nu weekend, morgen lekker de intocht kijken denk ik en dan is t zo weer dinsdag
Hallo dames, hier ben ik weer. Ik had het gisteren zo druk dat ik s'avonds zo moe was en om kwart voor 9 al op bed lag. Ben weer bij gelezen. De vermoeidheid is nu het ergst. De misselijkheid staat gelukkig op de achtergrond. Van mij mag dat voorlopig zo blijven! Cindy heel veel sterkte voor jou en je partner! Fijn dat je alsnog de volgende dag bij de vk kon komen, zodat zij het nu al kon zien, ipv die 2 weken wachten. Hopelijk kunnen jullie nu een manier vinden om het samen te verwerken. Als de tijd dan daar is jullie snel een nieuw wondertje mogen verwachten. Dit vlindertje zal altijd in je hart zijn! En natuurlijk mag je lekker blijven om mee te kletsen! Een hele dikke knuffel! Stephanie niet te veel hooi op je vork nemen he! Laat je vriend ook maar wat doen hoor. Die mannen denken soms niet na! Alsof ons lichaam niks van ons eist. Hier nog zo'n man rondlopen. Achja het is dat ze lief zijn hihihi. Probeer je niet al te veel zorgen te maken voor de 20ste. Is niet goed voor de beeb! Dreamer jij ook niet aan denken. Probeer veel afleiding te zoeken. Hier gaan wij ook de intocht kijken. Heerlijk! Ben benieuwd wat zoonlief ervan vind!
Haha ja de pest is alleen dat mijn dochter altijd rond 12.00 naar bed gaat... Ach we zien t wel haha!
Haha ik mag dinsdag ja, maar niet 'wéér'... Wij gaan voor de eerste keer... Hopen zó op een kloppend hartje... Morgen feestje, zondag lekker naar n resort hier verderop om lekker te zwemmen enzo en dan is het al zo dinsdag...