Zo dat was me weer zon bui. Pff waarom ben ik savonds toch zo beroerd? Net weer de wc pot omhelst. Mijn keel doet er vort pijn van. Moet het uit me tenen halen. Pff vermoeiend. Morgenvroeg weer werken, hopelijk gaat het me goed lukken zonder over te moeten geven door de luchtjes.
@elionorah: ja normaal heb ik daar eigenlijk nooit last van haha maar nu de 20ste kan niet snel genoeg zijn haha. maar ja ik wacht geduldig af vandaag nog even verder met poetsen en dan heb ik het grootste deel wel gehad eindelijk. zette gisteren mijn wasmachine aan en heel me gang liep onder water omdat er ergens een lek zit @kiera: nee doe me best haha snap ook echt niet waar het vandaan komt en ja dat opruimen moet toch gedaan worden als me vent het niet doet he hij vind na 6 dagen werken dat hij ook wel ff genoeg heeft gedaan en dat snap ik opzich ook wel maar ik kan het gewoon weg straks niet meer dus zal hij toch meer moeten helpen dus heeft hij nu nog een beetje geluk dat ik het doe. wij moeten wel mee doen aan sinterklaar vorig jaar heb ik voor quintes geen schoen gezet want ja hij was net geboren dus is niet nodig dachten we. nou mijn broer heeft dus een dochter van 8 en een zoontje van 4. vorig jaar dus een jaartje jonger beide maar die vroegen uit het niks natuurlijk aan mij wat heeft quintes in zijn schoentje gekregen?? ik was hier niet op voorbereid dus had geen antwoord en maar gezegt dat ik het vergeten was te zetten voor quintes en hij kan het nog niet dus helaas. dus dag erop maar wel iets bedacht verder heb ik hier mijn eten al gekookt voor vanavond dan hoeft het alleen nog maar in de over vond ik wel zo fijn. over een half uurtje zijn ze weer hier om die stommem riolering te maken want hij lekt ergens maar quintes is nog lekker bij opa en oma en mijn vriend haalt hem op zodra hij klaar is met werken dus rond een uurtje of 2 denk ik. tot die tijd ga ik ff poetsen en opruimen en rusten haha
De laatste dagen heb ik wat minder gepost en gereageerd, ik was nogal druk met de voorbereidingen voor de verjaardagen van mijn man en mijzelf die we gisteren gevierd hebben. Nu is dat lekker achter de rug, dus hopelijk weer wat meer tijd voor het forum Gisteren dus onze verjaardagen gevierd. We hebben het klein gevierd en alle mensen die kwamen, weten van mijn zwangerschap. Eigenlijk wilde iedereen al wel iets geven voor de baby, maar wij hebben gezegd dat we liever nog even wilden wachten tot na een eerste echo (aanstaande donderdag). Mijn schoonouders hebben zich echter niet in kunnen houden en hadden een super schattig pakje van Nijntje gekocht en 2 slabbetjes met tekst; op de ene staat dat mama de allerliefste is en op de andere dat papa de allerliefste is En mijn schoonmoeder is aan het haken geslagen, ze heeft een konijn gehaakt. Echt zo lief! Konijn is al bijna af. Dus ik zei al voor de gein; ik moet nog 7 maanden hoor. Haar reactie was dat ze dan het hele boekje wel zou haken, daar staan iets van 20 gehaakte dieren in haha. Vandaag de rommel van de verjaardag maar een opruimen en de laatste hand leggen aan de kamer die we de afgelopen tijd hebben opgeknapt. Dat was eerst de logeerkamer, nu wordt het de babykamer. We hebben plafonds en muren vernieuwd en alles geschilderd. We hoeven nu alleen nog wat muren te witten en dan kunnen we het t.z.t. als babykamer in gaan richten.
wat is het stil hier. ik ben niet gewend als ik een dag niet ben geweest dat er maar 1 nieuw berichtje op staat haha. nou hier gaat het redelijk geef nog steeds veel over helaas. ik ga straks nog ff naar de ikea met mijn mama om een kadotjes te kopen voor kerst. beetje vroeg maar ja moet het verdelen zodat ik niet in 1 maand veel geld kwijt ben haha. heb zelfs al een heel deel in huis gelukkig. ik hoop dat ik me snel wat beter ga voelen. me schoonmoeder heeft namelijk in december 3 dagen vrij genomen om hier te komen helpen met schilderen en opruimen van de derde kamer zodat we die kunnen gaan klaar maken. zodra we dan weten wat het wordt kunnen we het een kleurtje geven en dan de meubeltjes heb er echt zin in is eigenlijk gewoon te erg voor woorden maar ja blijft gewoon leuk. nou dames ik ga stoppen want mijn moeder is er bijna dus ik kom misschien vanavond nog ff terug.
@jolien, ah lekker de verjaardagen gehad. Schattig dat je schoonmoeder is gaan haken! Ik haak zelf ook, moet alleen nog ff een patroon vinden om iets te haken. Heeft iemand tips voor websites waar je patronen kan inlezen/downloaden? @stephanie, he wat balen dat je nog zo vaak moet overgeven. Hopelijk is t met de 12 weken echt wel minder of weg. Je bent er inderdaad vroeg bij voor kerst inkopen. Wat voor dingen zoek je? Koop je? Gaan jullie een echte of neppe kerstboom in huis zetten, of niks? Ik vind een echte boom wel leuk, en die ruikt misschien ook nog een beetje naar het bos hihi Verder ben ik helemaal niet van de over-the-top versieringen, maar kaarsjes en lichtjes vind ik wel heel gezellig in de donkere dagen Met mij gaat t wel oke. Heb gisteravond koffie gedronken, dom! Heb een slechte nacht gehad. En ik weet niet of er een link is, maar m'n buik voelt nu al zwaar aan alsof het avond is. En het is pas 11.00 uur. Straks maar even een middag dutje doen, heerlijk! Oh morgen ben ik eindelijk ook (weer) 8 weken! Het voelt zo raar om een week 'over' te moeten doen omdat ik minder ver was. Maar ja, is oke. Hebben jullie de intocht gezien? Was t wat? Leuk als je al kinderen hebt toch? Hoe is t weer in Nederland? Is er al sneeuw of vorst voorspelt? Nou ik heb even wat klets onderwerpen opgeworpen kunnen we iets actiever worden.
Dames, hoe is het hier? Het is stil, nou eet ik zeggen dat ik zelf ook onwijs druk ben met werk en ook privé. Maar geeft niets, nog 5 weken werken en dan lekker bijna 2 volle weken vrij... Zooooo aan toe! @ Elionorah, jahoor vanaf woensdag 's nachts vorst en overdag een graad of 3, koud dus. Geen Sinterklaas gezien op tv, zal vanaf volgend jaar meer gebeuren verwacht ik Verder voel ik mij op zich prima, wel in de ochtend vaak weeïg. En ook m'n darmen die volgens mij erg lui zijn.... Ohja, hier nog een datum voor het schema: termijn echo + intake VK 4 december Nog 2 weekjes wachten!
Goedemorgen allemaal Cindy, hoe gaat het met je? Denk veel aan je hoor Stephanie, wat vervelend dat je maar over blijft geven. Ik hoop ook voor je dat het gauw minder wordt. Leuk hè, de kinderkamer schilderen en inrichten, het idee alleen al... Heb je al een beetje in je hoofd hoe het eruit moet gaan zien? Elionorah, ik kan zelf ook een beetje haken, ik heb wel eens een workshop gedaan. Ik vind het echt superleuk, maar heb de techniek nog niet voldoende onder de knie en vind het altijd lastig om er tijd voor te maken. Ik zou eigenlijk een doorlopende cursus willen doen, waar je dan gewoon je werk meeneemt en hulp kunt vragen als je dat nodig hebt. Mijn schoonmoeder zit ook op zo'n cursus, hartstikke leuk natuurlijk, want je zit ook niet in je eentje. Ik kan bij ons in de buurt alleen nergens zo'n cursus vinden en ik ken ook niemand die goed kan haken die mij op weg kan helpen. Ik heb gehoord dat er wel goede filmpjes op YouTube staan, maar ik moet het altijd echt voor me zien. Ik heb niet echt een tip waar je patronen kunt vinden, maar als je googelt weet ik zeker dat je heel veel zult vinden. Haken en breien is weer helemaal hip Trouwens, nu jij terug gezet bent in het aantal weken dat je zwanger bent, ben je op dezelfde datum als ik uitgerekend! Mits ik donderdag te horen krijgen dat ik verder of minder ver ben natuurlijk. @ kerstbomen, wij zetten nooit een kerstboom op. We hebben een woonkamer en-suite en een grote woonkeuken, gescheiden door glas-in-lood schuifdeuren. Daardoor is onze woonkamer niet zo groot, als we daar een kerstboom inzetten, staat het propvol Meestal maak ik een leuk stuk voor op tafel en maak ik het met andere accessoires gezellig. @ Sinterklaas, ik heb de intocht niet gezien omdat we onze verjaardagen vierden. Bij ons in het dorp doen ze altijd een Sint-bijeenkomst, alle kindjes uit het dorp mogen dan bij Sinterklaas komen. Je krijgt dan per brief een uitnodiging en ze delen de kinderen in op leeftijd. Ach ja, in een dorp met 2200 inwoners kan dat nog Misschien kunnen wij volgend jaar dan ook voor het eerst aanschuiven! @ Kou en vorst... Yep, Me and zei het al; de eerste vorst en sneeuw is voorspeld! Liever dat dan die druilerige regen en wind moet ik zeggen. Ooooh, nog 3 nachtjes slapen en dan donderdag om 9:00 uur 's ochtends eindelijk de eerste echo! Vind het zo spannend. Een nichtje van mijn man is ook zwanger, is in februari uitgerekend. Er is een afwijking ontdekt, iets met de weinig bloedvaten of iets dergelijks waardoor het kindje een groeiachterstand zou kunnen hebben. Ik weet niet precies wat het kan betekenen, maar ik denk dat dat niet alleen over de grootte en het gewicht van de kleine zal gaan... Wat kan er eigenlijk een hoop misgaan hè.
@and me, goed om weer even van je te horen. Mensen mensen 3 graden!!! Ai ai ai dat wordt wennen voor ons haha. Hier is het nog30 graden hihi @jolien, leuk dat jij ook haakt. Je zou nog kunnen kijken of er in het lokale verzorgingshuis nog brei clubjes zijn waar je bij aan kan sluiten ik heb er ook wel eens adviezen gevraagd. Ik kan heel veel patronen vinden merk ik. Maar ik snap die afkortingen niet allemaal. En dan loop ik dus te klungelen op iets wat ik wel kan maar niet begrijp. Oh En dat vind ik zo frustrerend!! Haha Maar ik heb nu een heel eenvoudig patroon gevonden voor een dekentje. En dat kan ik lekker in t vliegtuig maken Ah jij dus ook eind juni , gezellig hihi Klinkt leuk hoe je het versiert voor kerst. Ahhh jij donderdag de eerste echo! Hopelijk kan je al echt een mooi kindje zien! Kindje zal dan ongeveer 2,5cm zijn. Gaaf joh Hopelijk is alles oke. Triest nieuws voor je familie, dat hun kindje een afwijking heeft. Dat geeft zoveel spanning en verdriet ondanks dat je dan nog niet eens weet wat de gevolgen zijn. De liefde voor het ongeboren kindje is al zo groot he! Ik heb voor m'n dochter van bijna 5 een website gezocht waarop van week tot week verteld wordt wat de ontwikkelingen zijn en hoe groot t kindje is. Echt super leuk, en leerzaam. Ook voor mij haha Ok had een applicatie voor m'n iPhone gezocht met een 'week tot week' overzicht, maar heb die niet gevonden. Jullie dan?... Zo ik ga slapen, heb vannacht vreselijk geslapen. Tot later!
Hoi dames, Cindy, hoe gaat het met je? Stephanie: Poetsen is nooit leuk, maar het is altijd wel fijn om daarna te kunnen genieten van het resultaat. Zeker wanneer er veel puinzooi was door een verbouwing. Elionorah: hier kan ik ook niet meer alles eten zonder klachten. Eten wat sterk gekruid is levert hier ook gegarandeerd darmklachten op. Bah. Tanja: Wat vervelend dat je weer zo ziek bent. Hier afgelopen weekend ook weer misselijk, maar niet overgeven. Nog een kleine maand, dan zou het beter moeten worden. Jolien: Ik kan me voorstellen dat het voor de opa en oma ook erg moeilijk is om zich in te houden. Hier verwacht ik ook dat ze helemaal los gaan wanneer ze het weten. Intocht is leuk om te zien, ook als je nog geen kids hebt, haha. Heb hem niet helemaal gekeken, maar wel een groot gedeelte. De kerstboom zal dit jaar voor het laatst op zijn gebruikelijke plaats komen. Volgend jaar zal daar het speelhoekje voor de kleine zijn, dus moeten we hem ergens anders zetten. Heb alleen nog geen idee waar. Maar dat zijn zorgen voor volgend jaar, nou ja zorgen haha. Haken: Dat doe ik ook. Ik vind het erg leuk om te doen. Hier is het alleen met periodes. Soms haak ik heel veel, dan weer een paar maanden niet. Meiden die nog op zoek zijn naar patronen, stuur maar een PB, dan kan ik kijken of ik iets voor je heb. Zelf ben ik natuurlijk ook altijd op zoek naar leuke patronen. Deze week weer verschillende echo's. Leuk!
@ Cindy, spannende dag vandaag voor jullie. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en jullie in alle rust dit kunnen verwerken. @Jolien, jullie ook nog gefeliciteerd met de verjaardagen @Elionorah, wanneer komen jullie weer terug dan? Want het is idd echt al best wel koud Dus doe maar 4 lagen kleding over elkaar aan dan! @kerstboom, we hebben al jaren een nepperd. Meer ook omdat ik niet zo goed tegen een echte kan. @Sinterklaas, uiteraard hebben we de intocht op tv gekeken. Heel spannend en leuk! Ook nog even het dorp in geweest met de oudste, maar die is echt heel erg bang voor zwarte piet (kennelijk is ze nog niet over haar trauma van vorig jaar heen). Dus van een grote afstand hebben we gekeken en na 2 keer naar Sinterklaas gezwaaid te hebben wilde ze naar huis. s Avonds schoen zetten, maar het idee dat zwarte piet dan in huis komt Het was een onrustig nachtje Gelukkig waren ze wel heel blij met de kadootjes J Ik hoop dat het volgend jaar wat beter gaat, want ik vind de Sinterklaas-tijd echt heerlijk! @haken, hier laatst een workshop gedaan. Daarna heel fanatiek verder gegaan en nu ligt het alweer een aantal maanden ergens te liggen Mijn schoonmoeder is trouwens wel heel goed daarin en de kinderen hebben ook meerdere poppen en knuffels. Ik zal niet zeggen te veel, maar het komt aardig in de richting J @hier, jongste was behoorlijk ziek en ik liep ook behoorlijk te snotteren. Onrustige nachten, heel moe, slecht eten Tja, helpt allemaal niet. Maar nu gaat het gelukkig weer beter! Morgen naar de verloskundige. Heb de lijst even niet terug gezocht, maar het is dus komende week ook weer druk met echos? Hopelijk allemaal goede!
@elionorah: wij doen met kerst voor het hele gezin kadotjes kopen. ik heb voor me broer: lampenkappen voor me vriend: kussentjes voor de bank met wolven erop (hij is helemaal weg van wolven) voor ons mam: parfum van fm (verkoop ik zelf voor degene die interesse hebben) voor ons pap: kopen we met zijn alleen een geluksbrengende draak in 4 delen voor mijn lieve zoontje: moet ik nog bedenken en de kids van me broer heb ik ook nog niks. hier komt geen kerstboom in huis want me vriend houdt absoluut niet van kerst dus helaas hier een kerstloos huisje. ken dat gevoel idd van een weekje over moeten doen dat vond ik ook niet leuk. ik had ook niet voorbereid dat er een kans was dat ik minder ver zou zijn, en hoop nu ook veel te veel dat ze het mis hadden en woensdag weer terug gezet wordt maar ja we zullen zien. hier is een hele slechte winter voorspeld als ik het nieuws moet geloven wordt het de ergste winter ooit. @jolien1982: nee eigenlijk nog helemaal niet want elke keer als ik daarover wil gaan nadenken dan bedenk ik me ja ik moet eerst weten wat het wordt haha. ik weet al wel hoe de meubeltjes komen te staan maar heb nog geen meubeltjes en jij al een idee of niet ? helaas kan er veel te veel mis gaan! dat is nooit leuk als je zoiets ondekt! @sith: ja zeker het resultaat alleen jammer dat we dus 2 honden hebben die het dan weer vies maken als ze ff buiten geweest zijn haha maar ja dat hoort erbij nog ff en dan krijgen we een derde hondje erbij vind het zo leuk! mijn leven bestaat straks uit kindjes en hondjes
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 18-11 RianneB: intake vk 19-11 Caramelbaby82: 1e echo 19-11 Annaka: intake vk 19-11 Dreamer: zh - vk -echo 20-11 Stephanie: termijn echo 21-11 Jolien1982: 1e echo 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Zo ik ben er ook weer. Pff dat was me het werk weekend wel weer. Zaterdag een vroege gehad tot 13.45 daarna thuis geslapen tot 15.00u gelukkig deze dag niet hoeven overgeven. Gisterenochtend al niet fit. Misselijk en buikpijn, croissant smaakte niet, eten bij schoonouders smaakte niet. Toen toch maar gaan werken om 15.30u. Pff om 16.30 alles eruit gegooit in wc. Echt gern pretje. Voelde me heel de avond een zombie. Moest eigenlijk tot 23.00u maar collegas hebben me om 21.30u naar huis gestuurd. Net geregeld dat ik voorlopig ff geen avonddiensten doe. Jolien: wel heel leuk van je schoonouders. Spannend donderdag de echo. Stephanie: dan zitten wij in hetzelfde schuitje. Geen pretje al zeg ik hetzelf. Nou ik zal je vertellen dat wij precies weten wat er in de kinderkamer komt. We hoeven het allern nog maar te kopen. Haha. Kinderwagen staat hier al 3 weken thuis. Sow 3 homdjes dahs aanpoten. Wat voor ras heb je? Ik heb ook 2 honden, franse bulldogs. Van 5 en 1 Elionorah: helaas geen intocht gezien moest werken. De kerstboom hebben wij al jaren een neppe. Mijn vriend wilgern echte in huis. Maar deze is gelukkig wel mooi vol. En 1 voordeel de lichtjes zitten er al in. Lekker makkelijk. Kleed je eigen maar warm aan als je terug komt. Brrr echt bibber weer hier. Annaka: beterschap met je jongste. Leuk leuk morgen naar verloskundige spannend. Haken: wat leuk ik haak ook. Pluche beestjes. Nu ik zo ziek ben ligt het ff wat minder maar ik vind het echt super leuk. En patronen zoeken is volgens mij best moeilijk. Voor heel veel moet je betalen. (Of ik ben zon pitser die da gratis wil haha). We hebben hier een leuke hobbywinkel die leuke boekjes verkoopt dus dat scheelt wel.
ik heb een hollandse herder korthaar van bijna 4. een canadese witte herder middel lang haar van een half jaartje. en ik wil nog een mopshondje jah ik moet nog gaan bedenken wat ik met de kinderwagen doe heb er eentje maar ja daar zit quintes nu in natuurlijk en straks met 2 wil ik nog steeds kunnen wandelen dus moet een andere gaan aanschaffen weet alleen nog niet welke. over het haken ik probeer dit al weken maar het lukt me gewoon niet wat voor draad gebruiken jullie en waar haal je dat ? ik heb een boekje met haakpatronen voor babyspeelgoed maar moet ik het wel kunnen haha
ik haal het garen bij de wibra, pipoos of een garenwinkel hier in de buurt. Net wat uit komt en waar ze de kleuren hebben die ik zoek. Ik heb ook een aantal boekjes en zoek op internet naar gratis patronen. Heb er wel een boel, maar soms zie ik een leuke waar ik dan weer voor moet betalen. Ben ook zo'n zuinige die niet wil betalen. haha. Heb via via wel nog wat patronen kunnen bemachtigen. Stephanie: in dat boek met babyspeelgoed, staat daar ook de ooievaar in? Daar ben ik namelijk nog naar op zoek.
hier gaat het minder goed helaas. ben nu aan het wachten op een telefoontje van de gyn want ik blijf overgeven en misselijk en buikpijn. ben net al flauw gevallen en echt niks blijft meer binnen. dus overleg met de dienstdoende gyn en dan bellen ze terug. oppas voor de zekerheid maar alvast geregeld ben er bang voor dat ik opgenomen ga worden ondertussen weet alleen nog niet hoe ik dat allemaal moet gaan doen met quintes. ik hou jullie op de hoogte meiden
Stephanie: och vrouwke toch. Dahs niet zo mooi. Als het belangrijk is dat je opgenomen word dan moet dat maar en voor jullie kleine word wel gezorgd. Je moet nu ook ff aan jezelf en die kleine in je buik denken. Heel veel beterschap meis en sterkte.
Heey dames! Wat wordt er weer gezellig gekletst!! Goeie zet Elionorah! Stephanie wat naar... Als je moet worden opgenomen maar ff goed opknappen en je rust nemen... Sterkte! Sint: daar krijg ik hier natuurlijk niks van mee... Mn ouders komen over vier weken en ik heb wel een verlanglijstje qua Sinterklaas-lekkers doorgegeven Chocoladeletters, pepernoten, yummm. Ik ben echt een snoepkont en moet zeggen dat ik dat nu wel mis hoor, gewoon ff in de supermarkt iets lekkers halen... Kerstboom hebben we hier dus ook niet, maar in NL had ik wel altijd een echte, vind dat zo sfeervol! Haken: heb net bedacht dat ik dat ook wil gaan doen! Wat grappig dat zoveel van jullie haken! Ik heb alleen geen idee hoe het moet, ja alleen de basis ken ik. Ik wilde mn ma vragen of ze iets van garen en een boekje met patronen ofzo mee kan nemen. Ik zie mezelf zo zitten in een hangstoel in de boom op het strand voor ons hotelletje Klachten hier zijn redelijk stabiel, nog steeds goed te doen. Hoofdpijn nekt me vaak, en dan echt zo op mn achterhoofd wat doortrekt naar mn nek. Misselijkheid lijkt minder de afgelopen dagen. Komt misschien ook door een remedie op advies van mn vriend: passievrucht. Ziet er onsmakelijk uit en smaakt erg sterk, maar het helpt meteen. Dus mijn vlagen van misselijkheid duren korter. Ik merk dat alles veel sterker ruikt, hebben jullie dat ook? Mijn vriend zn deo en luchtje, het zweet van sommige Afrikanen hier, alles komt veel sterker binnen... Mijn darmen zijn ook wat van slag, maar dat lijkt er dus een beetje bij te horen begrijp ik. Morgen gaan we dan ein-de-lijk naar het ziekenhuis voor een echo!!! Ik ben echt al dagen nerveus en mijn vriend ook. Ik heb wel netjes gewacht vind ik zelf Je hoeft hier namelijk geen afspraak te maken, dus ik had kunnen gaan wanneer ik wilde... Die kou, daar kan ik me ech niks bij voorstellen... Tis hier zó heet, wat mij betreft té! En dan denk ik, kom ik duik ff in zee, maar dat voelt net alsof ik in een warm bad stap... Nu valt de stroom hier de afgelopen dagen ook regelmatig uit (doet de overheid bewust, geen idee waarom) en dan is het binnen echt niet uit te houden zonder fan. Op het strand nu gelukkig wel een lekker windje! En op de achtergrond mn vriend die met zn vrienden djembé speelt, heerlijk! Is het een idee om haak-patronen en -kennis etc uit te wisselen onderling? Lijkt me leuk!
Vanmorgen inderdaad begonnen met cytotec want mijn lichaam heeft dus niks gedaan van het weekend Op dit moment de ergste krampen ooit en het is net pas begonnen pfff Sinds net begonnen met bloeden dus nu afwachten en hopen dat het gaat lukken en ik niet als nog een curettage nodig heb