Leuk elionorah! Ik heb ontdekt dat uploaden van mn echo wel in mn fotoalbum lukt! Dus daar kunnen jullie ons boontje zien Volgens mij hangt ie op zn kop...
Ja klopt Elionorah dat is gelijk de termijnecho. Het is hier namelijk gebruikelijk als je geen miskraam of iets dergelijks in het verleden hebt gehad dat je pas vanaf 10 weken je echo kan laten maken. Ach ja ik maak me niet al te veel zorgen. Heb het gevoel dat het gewoon goed zit. Je mag op dezelfde datum naar de termijnecho als ik! Haakwerkje is leuk geworden! Jolien, hier doe ik geen combinatietest. Namelijk het volgende een kennis van mij liet het doen. Daarvan zeiden ze dat het kindje down had. En zij twijfelde of ze het weg wilde halen. Uiteindelijk hadden ze toch besloten het kindje te houden. Wat bleek er pas na de bevalling, het kindje had helemaal geen down en was gewoon gezond. Zij heeft al die tijd met onzekerheid gelopen. Wel had het kindje iets aan het hartje, dat na een operatie wel is verholpen. Ten tweede wordt het ook niet bij mij vergoed. Ik heb al een kindje rondlopen die is ook gezond, geeft natuurlijk geen garantie! Daar had ik ook niks speciaals bij laten controleren. Als er iets mis is zullen ze het toch wel melden. Tanja leuk, ja honden voelen het aan als je zwanger bent. Mijn zoontje ben ik ook al aan het idee te laten wennen. Ik zeg waar is de baby. Zegt hij weg. Als ik dan buk en het nog een keer vraag dan doet hij mijn trui op zij hihi zo schattig. Caramelbaby mooie echo! Zo hier ga ik lekker genieten van mn avondje. Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!!
dames ik heb vanaf nu hartjes bij de naam staan als je een echo gehad hebt. als je nog geen hartje hebt maar wel echo laat ff weten dan ik wil namelijk niet alle berichtjes nog een keer gaan terug lezen hahaha hier net wezen winkelen en laatste inkopen voor beide feestdagen zijn gedaan dus nu helemaal klaar lekker snel maar vanaf nu geen stress daarover meer. ik mag woensdag weer voor de echo en controle hoe het gaat dus ben benieuwd dan 9 weken net voorbij dus. vanavond spannend voor mij ga nog 1 wedstrijd dansen en dan hou ik er even mee op omdat het toch veel vraagt van me lichaam en dat is niet goed natuurlijk.
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 27-11 Stephanie: 3e echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Stephanie: ik heb al een echo gehad. Dat geloof ik ja dat dat veel van je lichaam eist. Ik sport niet maar ben zo al erg moe. Veel plezier vanavond Elionorah: heel leuk hartje. Caramelbaby: mooie echo nice nice. Hier@ gisterenavond voor het eerst niet over hoeven geven. Weet niet of het ligt aan dat pilletje maar man man wa was da fijn. Wel erg moe. Ging om half 10 weer naar mijn bed. Net weer een pilletje ingenomen. Eens kijken of het vanavond ook beter gaat. Was gisteren nog wel wat misselijk maja da blijft ook nog wel ff denk ik.
Bij mij mag er ook een hartje voor staan! Vandaag naar tuincentrum geweest, was zo gezellig met vriendjelief, m'n schoonmoeder en eigen moeder. Veel leuke dingen gekocht maar was het ook echt zat vanmiddag. Even op de bank gelegen en lekker gegeten en nu lekker niets meer. Vanaf nu mogen wij bij mijn ouders elke week een cadeautje halen, zo leuk, van rompertjes tot spuugdoekjes zo lief!
Bij mij mag het hartje nog even weg. Ik krijg maandag 2 dec. mijn eerste echo. Tanja super dat je niet neer hebt over gegeven na je pilletje! Houden zo! Hier met zoonlief intoch Sint gegaan. Was wel rond zijn slaapje. Dus na 3 kwartier was hij het zat. Begon toen te huilen. Stopte even toen hij de sint van heel dicht bij kon zien. Dus gauw naar huis gegaan om hem in bed te stoppen.
@me and. Wat leuk, elke week een kadootje Mijn souders zijn ook zo attent, echt geweldig is dat he! Na de geboortes kreeg ik een mand met kado's voor een week, elke dag mocht ik er 1 open maken. Is dat niet leuk! @tanja, goed zo, niet overgegeven! Houden zo. Fijn dat de pilletjes lijken te werken. Ik hou het even kort, lig al klaar op bed voor een heerlijk middag dutje nog een paar nachtjes slapen en dan vliegen we terug. Ik wil niet teveel datails beschrijven hier. Maar we vliegen volgende week terug. Ik heb net nog even goed liggen zonnen, bij het zwembad. En zelfs nu zie ik weer verschil, nog bruiner geworden hihi De kadootjes voor familie en vrienden zijn ook ingekocht. Moeilijk om te kiezen maar wel leuk om te doen Vooral veel sieraden, ze hebben zoveel moois hier, met parels. Thats all for now....zzzz
Iemand vroeg Hoe het ging Gisteren in het zh geweest omdat ik al 3 dagen ondraaglijke pijn had Na heel wat onderzoeken zijn ze erachter! mijn heftige pijn komt daardoor dat ik nog steeds niet schoon ben en dat in combinatie met osteopathie.... dus baarmoeder en darmen zijn geïrriteerd Dinsdag curettage en tot die tijd moet ik morfine en poeder voor de darmen slikken, sinds een week weer (goed en pijnloos geslapen) Die diertjes zagen echt leuk uit zeg! Caramel baby ik heb de echo gezien.... leuk! Blij dat het met iedereen goed gaat en met jullie baby's natuurlijk
Hè bah Cindy, deze weken zijn echt niet leuk voor je! Hopelijk blijf je je beter voelen met de morfine en is het na dinsdag gewoon klaar!! Hier heerlijk met mn luie gat op een strandbedje onder een parasol! Zag mezelf voor t eerst in de spiegel en kan wel zeggen dat ik écht dikker ben! Minder last van kwaaltjes de afgelopen dagen, fijn! Alleen boobs en tepels blijven erg gevoelig en pijnlijk! En af en toe getrek en steekjes in mn onderbuik. Fijne zondag nog! Oh ja, ik ben gewoon TIEN weken vandaag! Haha, voelt als een mijlpaal, das gewoon al een kwart joh!
Stephanie, wat leuk dat je danst, wat voor stijl precies? Tanja, wat fijn dat je eindelijk weer eens niet hoefde over te geven. Hoe gaat het vandaag? Me and, wat leuk en lief; elke week een cadeautje! Cindy, wat balen meid, dat je nog steeds niet schoon bent en toch gecuretteerd moet worden. Wel fijn dat je eindelijk pijnloos hebt geslapen. CaramelBaby, gefeliciteerd met je mijlpaal! @ Combinatietest, in eerste instantie dacht ik; ik wil alles testen wat er te testen valt. Maar ik weet niet meer zo zeker of we die combinatietest wel willen doen. Mijn schoonmoeder zei ook, dat als er iets mis is, dit waarschijnlijk op de komende echo's ook wel te zien zal zijn. Ik sta ook extra onder controle bij de gynaecoloog, dus ik vraag me inderdaad af of die test nog wel wat toevoegt dan. Bovendien heb je ook met die test geen 100% zekerheid. We twijfelen dus nog een beetje Mijn man en ik zijn er eigenlijk wel uit wat namen betreft. We hebben 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam waar we echt van overtuigd zijn. Sowieso hadden we maar 1 jongensnaam die we allebei leuk vinden, dus dat maakt het kiezen makkelijk Wel jammer alleen dat deze namen allebei redelijk vaak gegeven worden volgens de gegevens van de SVB. Onze meisjesnaam staat in de top 30 en de jongensnaam in de top 50. Houden jullie daar ook rekening mee of kijken jullie vooral naar wat 'goed voelt'?
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 27-11 Stephanie: 3e echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
zo gisteren zijn we nog tweede geworden maar ben gisteravond verder en vandaag niks meer gedaan als rusten en heel ff naar de intoch met quintes. hij vond het wel leuk als ze dichtbij waren maar ver weg zag hij ze niet meer haha. ik ga nu nog ff lekker op de bank liggen. maar hier weer ff gelezen haha.
Tweede, netjes toch?! Ik wou dat ik nog danste, wat mis ik dat zeg! Ik heb ook al een goede echo gehad, vanavond heb ik de termijnecho. Als die helemaal goed is gaan we het ook op Facebook vermelden. Nu al zin in! Vind het toch wel weer een beetje spannend hoor..
Cindy, balen dat je alsnog een curettage moet ondergaan. Gelukkig heb je nu wel medicatie tegen de pijn. Hopelijk is het medische gedeelte snel achter de rug en kunnen jullie het echt gaan verwerken. Tanja: Helpt de medicatie nog steeds? Ik hoop het wel voor je. Krijg je eindelijk wat rust. Caramelbaby: jij ook tien weken. Hier heb ik ook een goed gevoel er over. Woensdag krijgen wij hopelijk ook de bevestiging met een echo dat alles goed is. Jolien: De namen die wij leuk vinden blijken in de top 20 te staan. Dat vind ik wel jammer, maar ik denk niet dat ik daarom een andere naam zal pakken. Ik merk dat ik het nu steeds moeilijker vind om mijn mond te houden over het feit dat ik zwanger ben. Kan dan ook niet wachten tot het weekend, dan gaan we het aan onze ouders vertellen. Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren.
Daniielle: waarom dans je niet meer? en wat deed je? tweede is goed ja ben er heel blij mee haha was niet eens met mijn eigen dans partner namelijk en had nog maar 1x met hem gedanst dus ja dan is t ff wennen allemaal. verder vandaag beetje proberen te gaan poetsen en dan lekker op de bank liggen om te rusten. quintes heeft vandaag weinig zin in slapen haha. normaal slaapt hij super veel op een dag maar maakt niet uit.
@Cindy: succes morgen meid, wat een heftige tijd zo voor jou, een miskraam is al niet niets en dan ook nog al die (lichamelijke) pijn er boven op. Hopelijk een snel herstel, dat is je na al dit gedoe driedubbel gegund! @ Stephanietaal, bij mij mag er ook een hartje voor! Super dat je die lijkst zo goed bij houdt! @ Danielle, spannend en leuk vanavond je termijnecho!! Ik heb m morgen en begin m toch wel beetje te knijpen nu! Nu we het toch al aardig wat mensen vertelt hebben, bekruipt ineens dat benauwde gevoel me wat nou als het morgen niet goed is! Elke keer wel vlak voor een echo toch weer die onzekerheid die om de hoek komt kijken, dus wat mij betreft mag het gauw morgenavond zijn en kan ik hopelijk tegen mezelf zeggen: zie je muts, weer druk om niets gemaakt, haha!! Als het lukt, post je dan een foto van je echo? Altijd zo leuk om te zien! @ Sith en Caramelbaby, hier ook 10 weken, joepie! Toch wel weer bijzonder! @ Kiera, ik denk er precies hetzelfde over als jij over de combinatietest. De kansberekening is zo ruim en straks maak je je heel de zwangerschap zorgen om niets. Er worden tegenwoordig minstens 3x echos gedaan (12, 20 en 30 wk), in mijn geval nog meer, en ik neem aan als er echt iets heel ernstigs is ze dat dan toch wel zien. Wat fijn dat je je zo zeker voelt over de zwangerschap! 2 december begint nu in elk geval lekker op te schieten! @ Tanja, nog steeds de misselijkheid en overgeven redelijk onder controle? Hoop het voor je! @ Elionorah, geniet van de laatste dagen daar!! Have fun! Wat betreft namen, denk dat we daar ons pas serieus over gaan buigen als we het geslacht weten. Weet van de vorige keer dat we drie jongens en drie meisjesnamen hadden (we waren er wel enigszins van overtuigd dat we een meisje kregen, dus misschien iets minder ons best gedaan op de jongensnamen), maar toen bleek dat we een jongetje kregen vonden we de jongensnamen die we gekozen hadden helemaal niet leuk meer, haha!! Vind het met name belangrijk dat het past bij de naam van mn zoontje en wat betreft populariteit vd namen, tsja... als we m echt heel erg leuk vinden... dan is het gewoon pech! Hier hebben we tijdens ons verjaardagsweekend (man en zoontje) de familie en vrienden ingelicht over de zwangerschap, allemaal leuke reacties! We hadden een shirt met Ik ben stoer want ik word grote broer boven de kast met verjaardagscadeaus opgehangen en dan kijken hoe snel het kwartje viel. Bij de meeste vrij snel en bij met name de opa's en oma's moesten we toch even de aandacht er op vestigen, haha! Als de termijnecho goed is, maken we het wereldkundig voor iedereen. Kan dan nog wel twee weken wachten tot die 12 wk grens, maar lijkt mij niet zoveel uitmaken. En ik kan zo slecht mn mond houden, haha!! Ben vandaag een dagje thuis, van za op zondagnacht buikgriep gehad. Lekker handig in een verjaardagsweekend, gister alleen 's middags bezoek gehad, kwamen maar 8 mensen meer, dus me even opgelapt met paracetamollen. Vond anders zo sneu voor mn zoontje om af te zeggen, hij verheugde zich er op. Nu even dagje bijtanken. Eetlust komt langzaamaan terug. Mn zoontje is bij opa en oma (altijd op maandag), dus loop nog lekker in mn pyjama rond. Zo maar eens aankleden
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 27-11 Stephanie: 3e echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Oh helemaal blij!!! Net het hartje horen kloppen via de Angelsound (doppler voor thuis) Ondanks dat ik me had voorgenomen het nog niet te doen, want twijfel etc wanneer ik het niet zou vinden, kon ik de verleiding niet weerstaan. Kon het eerst niet vinden, op zich ook niet vreemd met deze termijn, later nog een keer geprobeerd en ineens hoorde ik een heel bekend geluid! Heerlijk om te horen!! Weer even wat onzekerheid weg! Ging net op de weegschaal staan: na een verjaardagsweekend vol taart, chips, etc nog nooit aan het einde van het weekend afgevallen! Hahaha, waar een buikgriep al niet goed voor kan zijn!