Cindy: het zit je ook niet echt mee. Hopelijk als je dadelijk helemaal schoon bent, dat je ook gauw een nieuw wondertje mag krijgen. Sterkte meis. Namen: wij houden nergens rekening mee met de namen. Onze meisjesnaam komt niet heel vaak voor, heb hem nog maar 1x gehoord. Onze jongensnaam wat vaker. Maar als het voor jou goed voelt moet je het gewoon doen toch. Stephanie: netjes 2de geworden doe je goed. Danielle: spannend vanavond. Hoelaat mag je? Sith: knap dat je het zolang hebt stil kunnen houden. Dat zou ik niet kunnen. Ellin: heerlijk pyamadag zou willen dat ik dat af en toe kon, maar helaas da gaat niet met de hondjes. Leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent en dan die reacties echt leuk. Hmm de buikgriep dahs minder, hopelijk is het gauw over. @hier: tot nu toe savonds nog wel wat misselijk maar niet meer zo heel erg. Die tabletjes doen zijn werk goed gelukkig. Vanaf vrijdag ook niet meer overgegeven. Echt super fijn. Ben wel super moe. Ga elke avond om 21.30u naar bed. Langer hou ik echt niet vol. Vandaag weer gewerkt, nu voor mezelf koken en dan de hondjes uitlaten. Daarna word het lekker bankzaken.
ik mag vanavond om 18.40 uur. Ben wel benieuwd want heb echt geen idee meer hoe ver ik nu ben. Wij hebben het ook al best wat mensen verteld en ook bij mij kwam dat wat als... naar boven. Hopelijk kan ik straks weer opgelucht zijn, als het lukt laat ik zeker de echo foto zien! @dansen; ik heb teveel last van mijn gewrichten.. Hypermobiliteitssyndroom en fibromyalgie. Eerst was ik een fanatieke sporter in karate en dansen. Nu helaas dus niet meer. Heb eigenlijk vanalles gedaan, stijldansen, streetdance toen ik jonger was, country wedstrijddansen, zouk dansen.. Mis het dansen in het algemeen, maar dat zouk dansen vond ik helemaal geweldig. Toen was ik echter wel vrijgezel haha.. Mijn man gaat het denk ik niet waarderen als ik dat met een andere man ga doen Knap hoor tweede worden met iemand waar je nog niet echt veel mee gedanst hebt!
Hierbij ons wondertje, alles was goed. De baby was alleen wel erg eigenwijs zeiden ze haha, hij wilde niet echt op de foto gezet worden.... Ben nu 10 weken en 1 dag 24 december mogen we komen om het hartje te luisteren, nu al zin in!
Oh wat een mooie echo foto's Danielle!! Echt een klein klein mensje zie ik daar. Zo wij hebben t ons erg druk gemaakt de laatste dagen, En dan bedoel ik met leuke vakantie dingen hoor Dit is onze laatste week hier in Amerika. Ik ben al begonnen met inpakken van de koffers. Dus ik had niet zoveel puf meer over in de avond om te reageren. Maar ik ben er wel dagelijks om bij te lezen. Cindy, je ervaringen zijn heftig om alleen al te lezen. Ik hoop echt voor je dat jullie snel uit deze roller coaster mogen stappen. En ik wil je zeggen dat ik je echt dapper en moedig vind!! Hou vol, houd moed. Het zal weer rustiger worden. Gisteren schrok ik even van m'n buik/rug, had zo'n rare zeurende drukkende pijn de hele ochtend. Ik denk dat t m'n darmen zijn/waren, want t gaat de laatste dagen echt niet makkelijk met m'n darmstelsel... Eerst was ik bang dat t iets met de zwangerschap was, Maar ik heb dat losgelaten, omdat er verder toch niets wijst. Oeh vandaag 9 weken zwanger!! Ben ik heel blij mee. Nog 1 weekje en dan heb de termijn echo! Daar zie ik zo naar uit. Dat is een mijlpaal voor me, En ik hoop dat ik daarna echt kan loslaten of het nog wel goed gaat met de baby. Ik ga even een middag dutje doen. Zoonlief slaapt ook en dochterlief is aan t knutselen en ML ligt naast me op bed te dommelen
ik ken de zouk dansen niet dus ff op youtube gekeken. maar lijkt me idd ook leuk en mijn vriend zou dat niet erg vinden als ik dat echt zou willen hoor. jammer dat jij dat niet meer kan doen. ik doe elke vrijdag avond nog stijldansen samen met mijn vriend. wij volgen dan topklasse A les dus schiet al aardig op. en dan dansen we nu nog door tot februari verwacht ik dan is ons seizoen afgelopen dus dan kan ik nog ff dansen is echt mijn alles. ook een soort uitlaatklep. ik mag morgen weer voor de echo en controle ben benieuwd of termijn nog klopt. en weer een mooie echo gezien!!!
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 25. ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Daniielle: termijn echo 26-11 Ellin: 3e echo 27-11 Sith: termijn echo 27-11 Stephanie: 3e echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
als ik echt wil mag ik het ook wel, heb het nog een tijdje gedaan toen ik met mijn vriend was. Maar het was niet echt een fijne dansleraar dus ben ik gestopt. Denk ook dat mijn vriend er meer op tegen is door die leraar haha.. Ik ben 22 juni uitgerekend in plaats van 25 juni
Ik ga later vandaag even bijlezen en reageren hoor. Gaat nog steeds allemaal goed hier. En er mag in ieder geval voor mijn naam ook een hartje.
Bah, wat een dag. Vanochtend vreselijk misselijk en 2x overgegeven, zo raar, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ook vreselijk last van mijn darmen... Ik had tot 16:00 uur cursus dus me toch maar naar mijn werk gesleept. Was mijn misselijkheid eindelijk over, kreeg ik barstende koppijn Ik vind mezelf even heel zielig. En dan moet ik nu ook weer naar buiten om de hond uit te laten... En eigenlijk vanavond nog een vergadering, maar ik denk dat ik die oversla. Ben echt gesloopt. *klaagmodus uit*
*klaagmodus aan* De afgelopen dagen zo druk gehad. Pfff.. Met de verbouwing, met dingen regelen en uitzoeken vanwege t ontslag van vl, verjaardagen, sinterklaasinkopen, eigen verjaardagsfeest dingen regelen en druk op t werk. Daarnaast (en mede door al het voorgaande) zóó ontiegelijk moe. Ik kan bijna staand slapen, sta gewoon in slaap te dommelen terwijl ik aan t koken ben of kan amper mn vork met eten naar mn mond krijgen omdat ik zóóó intens moe ben. Tot op t bot compleet uitgeblust gewoon! Gisteravond vervolgens niet lekker; rare darmen, misselijk, hoofdpijn. En vanmorgen werd ik wakker met n hoofd vol snot en met de hoofdpijn der hoofdpijnen! OMG! Maar ik moest bloedprikken, dus moest mn bed wel uit. Vervolgens toch maar doorgereden naar mn werk. Waar de chaos en drukte t niet beter maakte. Vervolgens misselijk en overgeven en dat maakte de hoofdpijn helemáál n ramp! Mijn bazin (die t weet) was zelf ook ziek, dus heb uiteindelijk met iemand van hr gesproken. Zij wist ook vd eerdere zwangerschap en is nu zelf ook zwanger. Gelukkig begreep ze dat beginnende griep verschijnselen icm misselijkheid, overgeven, moeheid en algehele malaise gevoel heel naar zijn. En dus zei ze dat ik lekker naar huis moest gaan. Dus heb meteen mn pc uitgezet, ben naar huis gegaan en heb de hele middag als n dood vogeltje geslapen met dikke vesten aan en warme dekens en plaidjes over me heen. Ik ben gewoon aan t einde van mn Latijn. Pffffff... Maar ik ben vandaag 11 weken, de verbouwing is hopelijk zo goed als klaar deze week en dus krijg ik hopelijk volgende week wat meer rust en voel ik me wat beter. Gister trouwens mn intakegesprek met de vk gehad. Moest 1001 vragen beantwoorden en kreeg n hoop informatie en ook informatiefolders mee. Verder n koffertje met leuke spulletjes; klein mutsje, een eerste pamper, eerste tandenborstel, een potje fruit, magazines en allerlei infoboekjes. Super leuk. En vanochtend dus bloedprikken, 7 buisjes. Heb extra laten prikken op b12 om dat ik daar al es n te kort van hen gehad en tegenwoordig zo goed als vegetarisch eet. Leek me fijn al dat extra te controleren. Zo... En dan nu nog n kopje thee en dan vroeg mn bedje in. En morgen zien we morgen wel weer. (sorry dat ik even niet op iedereen reageer) *klaagmodus uit*
Cindy hoe is het met je? Volgens mij kreeg je vandaag toch nog de curettage? Daniielle gefeliciteerd met je prachtige echo!! Stephanie gefeliciteerd met je 2e plaats met dansen! Veel plezier morgen bij de echo! Ellin leuk dat je het hartje zelf hebt gevonden via de angelsound doppler. Jij ook al afgevallen. Hier ook. Maar hier omdat ik misselijk ben en gewoon niet snoep. Voorheen dronk ik veel sapjes, maar ook dat lust ik nu niet. Dus veel water. Tanja wat fijn dat je vanaf vrijdag niet meer hebt overgegeven! Jij ook al zo moe. Hier ook, had er met mijn vorige zwangerschap minder last van. Elionorah geniet nog van je laatste daagjes op vakantie! Ik wens je alvast een hele fijne terugreis ik weet niet wanneer je terug vliegt. Kan ik het niet vergeten. Jolien balen dat je vanmorgen hebt overgegeven. Volgens mij voel je je dan extra beroerd. Lekker op tijd naar bed gaan! Hier nog maar 6 nachtjes slapen dan is het voor ons eindelijk zover. Dan mogen we eindelijk voor de echo! Merk wel dat mn baarmoeder groeit. Als ik lichtjes boven mijn schaambot druk, heb ik gelijk een plas gevoel. Ik herken de druk van mijn vorige zwangerschap. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in baarmoeder voelen les bij de vk hihi was wel leuk. Erg last van vermoeidheid. Ik lig zowat elke middag al op bed. Waardoor mn huishouden nu wel af en toe in de knoop komt. Achja er zijn wel ergere dingen.
Ook hier een mooie echo gehad!! Kleine ging dr goed voor liggen voor mooie plaatjes voor ons, maar voor de termijnmeting wilde die niet goed liggen, haha. Voor alsnog op 10 wk 1 dag gezet, dus 1 dag minder, maar 5 december nog een keer de meting. (Niks erg, nog een keer koekeloeren!) Kleine was ook lekker bewegelijk, leuk om te zien! Helemaal happy!! Danielle, jij ook mooie plaatjes zeg!! En ook al een eigenwijsje!!
Wauw Ellin, wat een mooie echo! Wat is jullie kindje al goed te zien Wat is dat Angelsound (doppler) precies wat je noemde? Ik heb er nog nooit van gehoord. Daniielle, jij ook nog gefeliciteerd met je mooie echo! Hoe reageerden de mensen op Facebook? Sith, jij hebt vandaag je echo, hoe is het gegaan? En bij jou Stephanie? Elionorah, alvast een hele goede terugreis! Cathrien, heerlijk he, af en toe even de 'klaagmodus' aan kunnen zetten? Het valt ook allemaal niet mee voor ons 'zwangeren', een zwangerschap is al niet niks en daarnaast moet er nog gewerkt worden, het huishouden gedaan worden, sociale contacten onderhouden, zorg voor eventuele andere kind(eren). Nee, af en toe mogen we best even zielig zijn, toch? Moet meteen denken aan dit nummer van Brigitte Kaandorp, heerlijk om te relativeren: Brigitte Kaandorp - IK HEB EEN HEEL ZWAAR LEVEN - YouTube Ik voel me gelukkig wel wat beter dan gisteren en kan vandaag rustig aan doen. Ik voelde me toch wel wat bezwaard dat ik ga lopen klagen dat ik 2x heb overgegeven, terwijl sommige meiden hier weken achterelkaar misselijk zijn geweest en hebben overgegeven Maar goed, het was ook de combinatie met vermoeidheid, drukte, hoofdpijn en me gewoon niet fit voelen. Mijn man is het hersteld van een infectie aan zijn luchtwegen, dus misschien dat hij mijn weer lichtelijk heeft aangestoken ofzo.
Hey dames, Heerlijk hè, dat je hier gewoon de klaagmodus aan mag zetten. Soms heb je dat gewoon even nodig. Gisteren was hier ook een mindere dag, maar vandaag voel ik me weer een stuk beter, dus geen klaagmodus. Cindy hoe is het met je? Is alles goed gegaan gisteren? Weer een paar mooie echo's voorbij zien komen. Super! Ik hoop dat wij vanavond ook zo'n mooie plaatjes zullen zien.
Hey meiden! Klaagmodus mag hoor Af en toe moet t er even uit... Ik had vanochtend zo'n dipje... Tis hier zo heet en mn huid kan daar niet goed tegen en daar had ik vanochtend gewoon even genoeg van! Maar nu barst de hemel los met een verkoelende bui, dus mijn bui is weer over Cindy, hoe gaat het nu? Wat een mooie echo's weer! Superleuk nieuws van een vriendin, ik had haar toen ik 6,5 week zwanger was al verteld van onze zwangerschap. En nu vertelt zij mij eergisteren dat ze ook zwanger is!! Twaalf dagen verder dan ik..wat een timing Een andere vriendin van ons bevalt in januari, dus we zijn even met zn drieën zwanger!
Gisteren idd de curettage gehad. Het is geen pretje en doet ook pijn maar het is allemaal te doen.... die horror verhalen van Internet kloppen niet. Nu vooral snel moe en ik moet echt veel liggen maar al met al valt het reuze mee en ik ben blij dat het nu eindelijk allemaal klaar is en wij weer vooruit kunnen kijken
@jolien1982: erg is dat het dat overgeven wel balen dat je het nu had en eerder nog niet. hopen dat het eenmalig is. ik geef alleen sochtends weer over voor de rest gelukkig niet meer en gaat het heel goed. de echo ging goed vandaag hij was niet heel duidelijk omdat ze hem uitwendig hebben gedaan omdat er een stagiare bij was maar wel gezien en ook t hartje weer zien kloppen dus dat was goed. nu 4 weken afwachten vind ik wel lang haha. @cathrien: ik heb gisteren ook veel op de bank gelegen. en vanmiddag me huisje gepoets en nu weer lekker ff liggen zodat ik vanavond naar zumba kan. is kijken hoe dat nu gaat. wel fijn dat de verbouwing nu bijna klaar is en lekker rust krijgt! ik heb vandaag weer echo gehad en ook bloed laten prikken 5 buisjes dat vond ik al veel haha. ik hoef nu pas over 4 weken weer terug. helaas geen foto deze keer van de echo. en is toch helemaal niet erg een keertje je eigen berichtje inplaats van reageren @ellin: mooie echo hoor meid dat is wel het voordeel aan de verloskundige hier eigenlijk. je krijgt meer kadotjes bij de gyn krijg ik helemaal niks en vaak niet eens een foto dus hoop over 4 weken wel weer een fototje. @caramelbaby82: lijkt me echt heel leuk om tegelijk met vriendinnen zwanger te zijn. ik ben tegelijk met me beste vriendin gestopt met de pil alleen heeft ze me in de steek gelaten helaas. zij is nu ook nog niet zwanger en ze zijn uit elkaar dus voor haar wel goed dat het niet door gegaan is. maar nu ben ik tegelijk zwanger met 4 andere op de dansschool maar dat is toch weer anders. gaan er hier dames naar de huishoudbeurs en negenmaanden beurs? ik ga samen met mij moeder dit jaar echt heel veel zin in! @cindy: gelukkig is het mee gevallen maar dat het niet fijn is geloof ik wel. hoop dat je nu snel weer opnieuw kunt beginnen meid! zijn er hier dames die al zin hebben om een whats app groepje op te zetten? lijkt me echt heel leuk! ik heb dat ook met december mamas 2012 en heb echt veel aan hun gehad!
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. ♥Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 27-11 Sith: termijn echo 27-11 Stephanie: 3e echo 28-11 Tanja28: gesprek vk 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 05-12 Dreamer: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest 27-12 Stephanie: 4e echo Vlindertjes: εϊз cindy29 wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...