In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Cindy, fijn dat het iig niet zo'n horror was als je vaak leest.. Nu rustig herstellen en bijkomen en dan weer naar de toekomst kijken..

Jolien, overgeven is sowieso rot.. Ongeacht hoe vaak het je gebeurt.. Hier tot nog toe alleen misselijk geweest maar nog niet hoeven spugen :)

Caramelbaby gezellig met wat vriendinnen zwanger :)

Ik hou t hier weer ff bij.. Vannacht weer beroerd geslapen dus mijn oogleden hangen alweer op half 7 ;)

2. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben helemaal blij. Gisteren een goede echo gehad.
    Wat is dat gaaf om te zien dat het al een echt mini mensje is.
    En de baby bewoog ook al zo veel.

Nu moet ik alleen nog tot morgen wachten tot we het aan onze ouders kunnen vertellen. We hebben al zo lang gewacht, maar na deze mooie echo vind ik het wel moeilijk, ha ha.

ik zal straks nog even de gegevens in kleur zetten voor op de lijst
    Dat lukt me niet op de telefoon

3. Sith

Sith Niet meer actief

Voor de lijst:
    uitgerekende datum: 18-6 volgende controle op 2 januari

Een whats app groepje lijkt mij wel leuk!

Ik weet nog niet of ik naar de negenmaandenbeurs wil. Het lijkt me wel leuk, maar het is altijd zo druk. Weet niet of ik daar dan wel zin in heb.

Cindy, hoe gaat het vandaag met je?

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Dames, morgen lees ik ff alles bij en reageer ik even.
    Vanmorgen naar de verloskundige geweest en we hebben het hartje gehoord. Echt super.
    Net ff gerust en nu brood smeren en drinken pakken wnt e komen me zo hlen om naar sister act te gaan. Ik hoop dat ik me een beetje goed ga voelen.

5. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Whatsapp groepje lijkt mij ook erg leuk!

Tanja; wat leuk het hartje horen! Wij gaan 24 december voor het eerste het hartje horen. Lijkt me erg speciaal!

Sith; ook bij jou fijn van de goede echo! toch altijd weer fijn he :)

Negenmaandenbeurs.. ik ga volgend jaar wel, samen met mijn moeder. Heb er nu al zin in!

6. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Goede berichten allemaal van mooie echo's en kloppende hartjes gehoord, leuk leuk leuk!

@ Cindy gelukkig is het meegevallen, op naar een goed herstel. Hebben ze ook gezegd wanneer jullie weer mogen proberen zwanger te worden? Drie maanden wachten of één goede cyclus? Daar hoor ik ook altijd verschillende verhalen over

@ Jolien, een angelsound is een doppler die je thuis kan gebruiken om het hartje te luisteren. Dat hoor je dan via koptelefoon. Dus wat de vk alleen met spreekuur doet, kan je dan ook thuis doen.

7. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    CaramelBaby, wat leuk dat je tegelijk met vriendinnen zwanger bent :) Het is zo'n bijzondere periode en het is fijn als je dat kunt delen met mensen die dichtbij je staan en precies hetzelfde doormaken.

Cindy, fijn dat de curettage meeviel. Nu kun je het eindelijk afsluiten en weer vooruit kijken inderdaad. Beterschap, hoop dat je gauw hersteld bent.

Stephanie, fijn dat je weer een goede echo had, gefeliciteerd! Jammer dat je geen foto hebt gekregen, dat is juist zo leuk. Ik vind een WhatsApp-groepje ook leuk trouwens.

Sith, gefeliciteerd met de goede echo! Heb jij nog een foto meegekregen? Vandaag gaan jullie het dus aan je ouders vertellen, leuk hoor! Ben benieuwd hoe ze reageren :)

Tanja, jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Hoe was Sister Act?

Negenmaandenbeurs wil ik misschien wel naar toe. Ik ben dit jaar ook geweest, ik was toch op de Huishoudbeurs ;) Toen had ik er alleen niet zoveel aan, dus daarom vind ik het misschien wel leuk om nu ik zwanger ben, weer te gaan.

Hier gaat het op zich wel oké. Voel me alleen heel erg moe. Ik stond vanochtend op met het gevoel of mijn benen van lood zijn... Gelukkig hoef ik vandaag niet zo veel. Morgenavond hebben we een etentje met ons badminton-clubje. Misschien gaan we dan wel vertellen dat ik zwanger ben, ze zullen zich toch afvragen waarom ik geen wijntje mee drink.
    Echt zo vervelend, toen we vorige week de echo hadden en alles er goed uitzag, was ik gerustgesteld en voelde ik me best zeker over de zwangerschap. Nu zijn we weer een week verder en begin ik toch weer bang te worden dat er iets mis is, terwijl daar geen aanwijzingen voor zijn. Ik moet nog bijna een week wachten op de volgende echo. Ik weet dat het me niet helpt me er zorgen over te maken, maar het gaat vanzelf lijkt het wel :(

8. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dames als jullie mij even je nummer in een pb sturen dan kan ik een groepje aanmaken :) heb er zin in haha.

en ik ga ook naar negenmaanden beurs met mijn moeder :) vind ik echt leuk met mijn zwangerschap van quintes ben ik ook geweest.

voor degene die ook willen gaan je kan nu bij huishoudbeurs.nl 2 voor 1 kopen tot 1 december :) en die is ook gelijk geldig voor de negenmaanden beurs :) dus heb snel besteld haha.

9. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv
    ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

24.
    ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

27.
    ♥Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv

29.
    ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv

30.
    ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv
    ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv

0 meisjes
    0 jongens
    4 verrassing/geheim
    14 zwangeren

afspraken:

02-12 Kiera: 1e echo
    02-12 Annaka: 2e echo
    02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo
    04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest
    04-12 Me and: intake vk en termijn echo
    04-12 Jolien1982: termijn echo
    05-12 Dreamer: termijn echo
    06-12 RianneB: 1e echo
    09-12 Caramelbaby82: termijn echo
    10-12 Sith: combinatietest
    27-12 Stephanie: 4e echo

02-01 Sith: controle

Vlindertjes:

εϊз cindy29

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

10. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    het begin van het whats app groepje is gemaakt :) stuur je nummer dan kun je er bij :)

11. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier gaat het goed. Behalve dat ik snel moe ben als ik iets gedaan heb, nergens last van gelukkig :)
    @ellin wij hoeven niet te wachten, mag meteen weer zwanger worden!
    Ze adviseren te wachten totdat je ongesteld bent maar dat is puur zodat jii je cyclus weer kan uitrekenen... is handig voor jezelf
    Lichamelijk zou ik bv morgen weer zwanger mogen raken
    Ik slik nu gewoon geen pil meer en voor de rest zien we het wel, ga nu niet krampachtig proberen om zwanger te worden.
    Dan lukt het meestal toch niet en is de lol eraf ;)

12. Knuffie85

Cindy: is misschien ook wel beter eerst ongesteld worden. Vind het allemaal zo knap van je.

Caramelbaby: echt leuk om tegelijk met je vriendin zwanger te zijn.

Jolien: ik heb helaas geen echo gehad. Alleen het hartje gehoord. Maar dat was al super.

Danielle: ja het is echt speciaal. Was er gewoon ff stil van.

Sith: super een goede echo. Kei leuk.

Sister act was echt super gaaf. Was alleen super moe. Viel de tweede helft ondaks dat het zo gaaf was bijna in slaap:$
    De terug weg was wat minder. 2uur in de bus pff was echt kapot. Was blij dat mijn vriend mij kwam halen.

Voor op de lijst: 12 december termijnecho

13. Annaka

Annaka Lid

13 mei 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, fijn dat t inmiddels weer goed met je gaat. Lijkt me een heftige ervaring!

Echo's, fijn ook weer al die goede berichten!

Stephanie, wat houdt zo'n whatsapp groepje precies in dan? Vergelijkbaar met dit?

Hier, beetje in de knoop gezeten met mezelf door te weinig slaap. Nu weer redelijk in kunnen halen. Maandag weer echo en daar kijk ik uiteraard weer naar uit. Fijne dag allemaal!

14. Sith

Sith Niet meer actief

Gisteren hebben we het nieuws aan onze ouders verteld. Ik werd helemaal emotioneel en kon weinig zeggen. Die hormonen toch, ha ha. Onze ouders waren helemaal blij, zo leuk om te zien.

Ik zal later weer op jullie reageren.

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Joehoe ik ben er weer hoor :)
    Sjonge wat reis, dat hebben we ook weer gehad.
    Ik had vaak harde buiken door het drukke gedoe en gesleep tijdens de reis.
    Ik weet, het is nog vroeg in de zwangerschap maar helaas weet ik precies hoe het voelt.
    Had t bij de vorige twee ook namelijk.
    Maar ja, ik ga t dit keer proberen te negeren zolang ik kan.
    Want ik heb eigenlijk echt geen zin in harde buiken gedoe elke dag....

Sjonge nu de termijn echo eraan komt ben ik echt vaker onzeker over m'n zwangerschap. Ben soms best bang dat t niet goed zit.
    Maar ik heb totaal geen symptomen dat t niet goed zit.
    Oh nog 2 nachtjes en dan eindelijk weer bewijs :)

Ik ben erg brak en heb de puf nog niet om te reageren op iedereen.
    Maar dat snappen jullie natuurlijk wel he ;)

Ik heb ergens in de berging m'n doppler nog liggen, maar ik weet niet waar! Balen, ik heb al gezocht.
    Anders kon ik even t hartje zoeken van de baby.

Ikga ff Bijtanken en ben dan binnen no time van de partij hier :)

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv
    ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

24.
    ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

27.
    ♥Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv

29.
    ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv

30.
    ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv
    ♥elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv

0 meisjes
    0 jongens
    4 verrassing/geheim
    14 zwangeren

afspraken:

02-12 Kiera: 1e echo
    02-12 Annaka: 2e echo
    02-12 Elionorah: intake vk + termijn echo
    04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest
    04-12 Me and: intake vk en termijn echo
    04-12 Jolien1982: termijn echo
    05-12 Dreamer: termijn echo
    06-12 RianneB: 1e echo
    09-12 Caramelbaby82: termijn echo
    10-12 Sith: combinatietest
    12-12 Tanja28: termijn echo
    27-12 Stephanie: 4e echo

02-01 Sith: controle
    11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling

17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho

Vlindertjes:

εϊз cindy29

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

17. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    annaka whats app is misschien wel vergelijkbaar met dit.
    je kan gewoon appen met elkaar in een groep vind het super leuk.
    heb je ff snel een vraag kun je dat daar doen of gewoon over echos etc praten maar ook over andere dingen hoor dat kan allemaal.

ik zelf heb er veel aan gehad bij me eerste zwangerschap ik kon gewoon snel iets vragen en met zoveel vrouwen in een groep krijg je vaak snel antwoord :p

verder gaat het goed hier vandaag.
    we zijn aan het rond kijken voor commode en ledikantje maar valt nog niet echt mee moet ik zeggen haha.
    overal waar ik kom ziet ie er heel slecht uit nou dat hoef ik dus niet.

en ik kon het niet meer laten dus de afspraken voor me pret echo's zijn gemaakt :)
    op 11-01 en op 17-03 super spannend en nu al zin in haha,
    dus de 11de in januari weten we hopelijk ook wat het wordt :)

18. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Stephanie, je hebt gelukkig nog even, dus gewoon doorzoeken tot je iets moois vindt! Fijn dat je al data hebt kunnen prikken!

Elionorah, fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Viel de NL temperatuur je tegen? Rustig aan maar, als je nu al last hebt van harde buiken...

Sith, wat leuk dat jullie nieuws zo enthousiast werd ontvangen! Haha die.hormonen hè, ik huil ook een stuk sneller nu!

Annaka, lekker bijtanken in het weekend dan maar!

Cindy, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! En wat een goede instelling, niet geforceerd bezig zijn met zwanger worden, dat werkt volgens mij het best!

Jolien, vervelend dat je zo onzeker bent! Lastig hoor, ik kan wel zeggen dat je t los moet proberen te laten maar zo simpel werkt het niet...

Hier, wat drukte achter de rug. Er is een stel uit mijn dorp op Zanzibar, dus mijn vriend en ik hebben hen en nog een NL stel meegenomen op een tripje. Mijn vriend is tourguide hier, dus voor hem weer mooi inkomsten en voor mij een dagje lekker NL praten en mooie dingen zien. Ze hadden ook een zak pepernoten en Engelse drop voor me mee, dus daar eet ik me steeds misselijk aan;)
    Ik heb zojuist mijn eerste zwangerschapsdingetjes besteld. Twee bh's, een hemdje en een buikband. Op positie-outlet hebben ze dingen een stuk goedkoper dan normaal...moet je wel mazzel hebben dat ze de juiste maat hebben.
    Morgen 11 weken... Hoe langzaam de dagen ook lijken te gaan, het is gewoon al ruim 6 weken geleden dat we die positieve test in onze handen hadden... En ik vertrouw er nu ook eigenlijk op dat het goed zit en blijft gaan...
    Ik vind het super om een paar vriendinnen te hebben die ook zwanger zijn. Al met al, uit verschillende vriendinnengroepen, ken ik wel 9 zwangeren..bizar hè?!

Kwaaltjes, ik heb een week echt minder last gehad van mn vermoeidheid en misselijkheid, maar dat lijkt sinds twee dagen weer een beetje terug te zijn.. Ach ja, ik mag nog steeds niet klagen want ik hou alles binnen en kan slapen wanneer ik wil!

Nog sinterklaasvieringen dit weekend?

Kunnen jullie nog eens een beetje zeggen hoeveel mm jullie kleintjes waren met hoeveel weken+dagen? Thanks!

Qua hitte valt her vandaag reuze mee, het heeft de hele ochtend geregend, heerlijk!!! Nu lekker een filmpje kijken!

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hallo dames ben ik ook weer even.
    Dit keer even kort bericht. Onwijs druk voor de voorbereidingen van onze Sint viering. Cadeaus inslaan, dus winkel in winkel uit. Daarbij ook nog voor mijn kleine manneke zorgen, werken en daarbij nog erg moe. Ben straks blij als het weer voorbij is. Ik moet nog de meer dan de helft van de cadeaus dus ik ben nog lang niet klaar. Ook nog gedichten schrijven.
    Volgende keer probeer ik weer meer te reageren.

Cindy fijn dat het weer goed gaat!! Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger worden!

Elionorah welkom in NL! Lekker bijslapen!! Kunnen we samen aftellen naar de echo! ;)

20. Knuffie85

Annaka: ja als je te weinig slaap hebt kunnen hebben zit je al gauw jezelf in de weg. Hoop dat je snel weer een beetje bijgetankt bent.

Sith: oh super. Ik snap het van je emoties. Hier is dat gelukkig niet erger ben altijd al een jankbal geweest. Haha

Elionorah: welkom in ons koude kikkerlandje. Valt het weer mee of heb je het echt super koud. Dan doe maar eens rustig aan als dat gaat, nu al harde buiken is niet niks.

Stephanie: dat is idd lastig dan. Ach die datums lijken nog ver weg maar december is zo voorbij dus het is ook weer zo hier.

Caramelbaby: alvast smakelijk eten met je pepernoten en engelse drop :pwel fijn dat het vandaag een stuk minder warm is. Ja het lijkt wel een zwangeren wereld, 9 is idd veel. Bij mij in de omgeving zijn er 6 zwanger.

Kiera: ja drukke tijden he. Reageer maar weer als je tijd hebt hoor geen probleem.

hier: vandaag heel de dag in eindhoven wezen shoppen. Even wat kleren gekocht die wat wijder zitten. Zwangerschapsbroeken heb ik van mijn zus te leen dus die hoef ik niet te kopen. Ook meteen 2 paar schoenen gekocht :$ mijn vriend vond het niet eens erg. Hihi.
    Nu lekker rustig op de bank ben er moe van. Morgen weer de hele dag werken dus heb mijn rust nu wel nodig.

Deel Deze Pagina