Hoi allemaal, Ik ben n paar dagen niet geweest hier. Zóóó druk gehad met de verbouwing, Sint inkopen, mn verjaardagsfeest regelen en als klap op de vuurpijl afgelopen donderdag ook nog schade aan mn auto gekregen omdat iemand in de file bij me achterop reed. Kon ik dat ook nog allemaal regelen en langs de garage en zo.. Pfffff... Maar, verbouwing is nu klaar. Sint inkopen zijn klaar. Alles voor de auto is geregeld. En zojuist zijn de laatste mensen hier vertrokken na n super gezellig verjaardagsfeestje! We hebben nu ook voor t eerst aan de vrienden verteld dat ik zwanger ben. Iedereen vond t super leuk! Ik hoop nu ik hier thuis in wat rustiger vaarwater ben gekomen weer wat vaker hier te zijn. Vind dit kleine clubje erg leuk, dus wil echt weer wat actiever mee kletsen. Lijkt me leuk. Ik ga morgen sinterklaas vieren bij mn schoonouders, maar wil morgen in elk geval ook nog even de laatste berichten lezen hier en nog even reageren. En dan ga ik nu na n lange drukke dag lekker mn bedje opzoeken. Welterusten allemaal!
Hier ook erg druk met sinterklaasinkopen! Vind het altijd gezellig maar ben toch blij als die inkopen allemaal voorbij zijn. Verder zijn we bezig met proberen te verhuizen, alles proberen te regelen voor een hypotheek. Blijkbaar nog niet alle gegevens goed opgestuurd, we hopen zo dat we iets kunnen lenen en kunnen verhuizen. Gisteravond gingen we naar vrienden toe om ons trouwalbum te laten zien. Ze was erg vragerig naar de zwangerschap, niks raars, en zegt ze wanneer zijn jullie ook alweer uitgerekend? Hun dus 8 dagen later! Dus ook ik ben samen met een vriendin zwanger.. erg leuk allemaal! Vandaag weer inkopen doen voor deze drukke maand. Mijn vader wordt ook nog eens 50 volgende week en hij krijgt net voor kerst ook nog een nieuwe heup! Ben stiekem toch blij als het januari is Fijne zondag allemaal!
Ik wilde je nog even welkom weer heten in NL elionorah! Kan je n beetje wennen aan de kou en aan het weer terug zijn, weg uit het mooie vakantieoord. Lijkt me na zoveel wek weken echt wel weer ff wennen. En sith, leuk om te horen dat je al echt n mini mensje zag op de echo. Wij zijn bijna even ver. Ik ben inmiddels 1 dag vooruit gezet, dus de 17e uitgerekend. Maar dat verandert woensdag misschien weer. Dan heb ik eindelijk de termijnecho, en ook gelijk de combinatietest. Ben zó benieuwd hoe de baby er nu uit ziet met armpjes en beentjes en echt n herkenbaar lijfje en hoofd. Oeoeoe, zo benieuwd! Ik heb de echo 's ochtends vroeg, dus hoef niet de hele dag nog te wachten. Én ik ben die dag ook jarig. Dus als alles goed is met de beeb, is dat echt t ultieme verjaardagskado! Ik kan niet wachten....
@inkopen Sint. Wow wat zijn jullie daar actief mee! Wij zijn net terug in nl en ik kan me er met die jetlag nog niet toe zetten hoor. Sjonge de kids hebben t niet makkelijk met hun biologisch klokje. Elke nacht worden ze wakker en willen ze ontbijten en spelen! En een kindje van 2 kan je niet uitleggen dat t nacht is en weer moet gaan slapen. Dus ML en ik zitten snachts om de beurt in de woonkamer met de kids. En na rond 04.00 uur brengen we ze maar weer naar bed. Pfff vermoeiend! Hopelijk is dat morgen weer oke. Morgen hebben ze een drukke dag, hopelijk slapen ze daar beter door. En wij dus dan ook. Het verbaasd me nog dat ik zo wonderlijk veel energie heb. Ik ben vrolijk, positief en rommel lekker in huis Maar als t knopje omslaat is t ook echt om haha. Ik heb nu net lekker een hete douche genomen. Ja soms krijg ik het gewoon niet warm! Dat komt echt door het tropische weer wat we hadden. Ik loop met dubbele sokken en 2 vesten aan in huis. Ik moet zo wennen aan de kou. Op zich vind ik het heerlijk hoor, zeker als ik buiten ben. Maar als ik in bed lig en ik krijg het niet warm, brrrr das niet fijn. @catthrien. Druk druk druk dus bij jou. Ik denk dat veel van ons dat wel hebben he in deze maand. Hopelijk is t voor jou gauw weer meer handelbaar en kan je wat meer rustmomenten vinden. Wow woensdag spannend voor jou! En je bent jarig, alvast gefeliciteerd. Hopen op een mooi kado voor je verjaardag @danielle, ik snap dat jij uitziet naar januari. Ook al zijn de feestdagen nog zo leuk, het is alles bij elkaar wel veel he. Spannend ook dat je vader een nieuwe heup krijgt. Hij is er vroeg bij. En spannend een huis kopen. Ik heb het eens gedaan, en ben blij dat ik nu weer huur die hypotheek voelde echt als een zeurende last op m'n schouders. Hopelijk loopt t bij jullie helemaal oke en kunnen jullie een mooi optrekje op de kop tikken Oh zwangere dames, ik en m'n kleine buikje gaan slapen. Ik ben bekaf! Morgen de termijn echo! Ik vind t heel spannend, ben vaak wat bang geweest en onzeker over of m'n zwangerschap wel oke zou zijn. Maar ik hou vast aan positieve gedachten! Slaap lekker.
@sinti kopen, wij vieren (nog) geen Sinterklaas, zal vanaf volgend jaar wel gaan veranderen Oh spannend Elionorah! Succes. Ik mag woensdagmiddag (eindelijk) na 4 weken weer kijken en ook een termijnecho. Zo spannend allemaal. Ik ga aankleden en werken, niet veel energie Werkse en de dames die vrij zijn, geniet van je dag!
Elionorah welkom terug in Nederland. Zijn jullie weer een beetje gewend aan het ritme hier? Vandaag de echo, laat je weten hoe het was. Stephanietaal: Leuk hoor al afspraken staan voor de pretecho. Ik weet nog niet of wij die gaan doen. Hebben we het nog niet over gehad. Caramelbaby: Volgens mijn laatste echo was het kindje 4.22cm en 11 dagen. Jouw kindje zal dus ook rond de 4 cm zijn. Tanja: Weet jij of ze in Eindhoven veel winkels met positiekleding hebben? Bij mij in de buurt is er niet zo veel, dus was aan't denken om een keer naar Eindhoven te gaan. Cathrien: Fijn dat de verbouwing klaar is. Eindelijk weer wat rust in huis. Ik was volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 22 juni, na de termijn echo hebben ze er 18 juni van gemaakt. Zwangeren: Hier ben ik de 5e in mijn omgeving die zwanger is. Een vriendin kan elk moment bevallen, de andere 4 (incl. ik) zijn vanaf maart uitgerekend. Afgelopen weekend onze ouders en broers het zwangerschapsnieuws verteld. Morgen gaan we het tegen onze vrienden vertellen en dan volgende week nog aan mijn collega's en dan is iedereen op de hoogte. Al denk ik dat alles goed komt, toch vind ik het wel spannend dat mensen het nu weten. Want als het toch nog mis gaat zal ik het ook moeten vertellen. Maar we gaan er vanuit dat alles goed komt.
Goedemorgen dames! iedereen straks al Sinterklaas gevierd wij vieren het pas de 8ste haha heel raar maar de kindjes snappen het toch nog niet zo goed dat ze weten dat hij eigenlijk al weg is haha. verder gaan wij zondag lekker zwemmen en vrijdag uit eten dus we hebben een druk weekend voor de deur staan. we gaan ook donderdag al naar het gemeentehuis om te erkennen en gezag formulieren halen. zodat dat ook al allemaal geregeld is. ik ga nu even opruimen hier en verder zoeken naar meubeltjes voor de baby
He bah dames, ik ben perplex. Heb net de echo gehad en was niet goed. T kindje leeft niet meer, is al een paar weken geleden gestopt met leven zei de verloskundige. Waarschijnlijk vlak na de eerste echo gestopt met leven... Ach al m'n dromen over ons derde kindje vallen uiteen... En nu wachten op de miskraam... Ik wil liever geen pillen of curettage. Waarschijnlijk breekt t met een week af, zo rond de 12 weken meestal. Daar wacht ik wel op dan. Ik ben even helemaal leeg, heb tijd nodig om t een plekje te gaan geven...
Elionorah wat erg! Ik snap dat het tijd nodig heeft om het een plekje te geven. Heel veel sterkte de komende tijd!
elionorah: Wat erg. heb er kippevel van. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Snap dat je tijd nodig hebt om het een plekje te geven. Neem de tijd het is niet niks.
Whaa, Elionorah, ik ben er helemaal stil van! Krijg een brok in mn keel... Dit had toch niemand verwacht?! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Liefs
Elionorah wat erg!! Daar ga je dan helemaal niet vanuit als je al een goede echo hebt gehad! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Je kan altijd je hart komen luchten hier! Tanja makkelijk dat je zwangerschapskleding van je zus kan lenen! Hoe is het verder met de misselijkheid? Volgens mij gaat het daar wel heel goed mee! Cathrien jij ook lekker druk nog zo te lezen. Balen dat er een auto achterop je is geklapt in de file. Jij verder geen lichamelijk problemen? Daniielle ik kijk ook erg uit naar januari! Is al die drukte tenminste weer voorbij! Sith leuk dat je in je omgeving met 5 andere zwanger bent! Ik liep vorig zwangerschap met 2 vriendinnen op. Dan zie ik het bericht van Elionorah en dan moet ik mijn goede nieuws komen melden. Ik heb vanmorgen onze termijn echo gehad. Wonderlijk om zo'n klein beebje weer zo te zien. Ik ben een dag vooruit gezet. Mijn uitgerekende datum is nu 29 juni. Ze zag wel een cyste in mijn linker eileider / eierstok heb het niet echt meer helemaal meegekregen. Was in ieder geval niks om zorgen om te maken. Alleen dat ik er erg last van zou kunnen krijgen. Ze ging het even doorbellen naar de verloskundige. Ik ben trouwens 1,5 kilo afgevallen. Omdat ik misselijk ben snoep ik bijna niet en drink meer water.
Kom ik na een aantal dagen weer eens spieken of alles goed gaat met de zwangere dames zie ik jou berichtje elionorah Wat erg dat het mis is, ik had gehoopt dat ik de enige zou zijn in dit groepje heel veel sterkte!
Sith: ik heb eerlijkgezegd geen idee. Heb nog bij the sting gewinkeld en paar maatjes groter gekocht. Als mijn buik verder groeit haal ik hier in mijn dorp kleren hebben 1 mooie winkel daarvoor Kiera: ja erg handig en gelukkig hebben we dezelfde maat. Hier gaat het met de misselijkheid een stuk beter. Heb overdag nergens last van alleen savonds heb ik last van een opgeblazen buik alsof hij van binnen helemaal dubbel zit. Stephanie: wij hebben ook pas 8 december surprise bij ons thuis. De 5de ga ik samen met mijn vriend kloppen en pepernoten gooien bij mijn zus. Altijd leuk.
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. ♥Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv 30. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 13 zwangeren afspraken: 02-12 Kiera: 1e echo 02-12 Annaka: 2e echo 04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest 04-12 Me and: intake vk en termijn echo 04-12 Jolien1982: termijn echo 05-12 Dreamer: termijn echo 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest 12-12 Tanja28: termijn echo 27-12 Stephanie: 4e echo 02-01 Sith: controle 11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling 17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho Vlindertjes: εϊз cindy29 εϊз elionorah wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
elionorah; he bah!! Heel veel sterkte... Hoop dat jullie het op den duur een plekje kunnen geven.. Nogmaals sterkte!
Kiera; wat fijn dat je een goede echo had! gelukkig kan de cyste geen kwaad, hopen dat je er inderdaad geen last van gaat krijgen.
Verschrikkelijk elionorah, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. Hopelijk verloopt t n beetje voorspoedig. Sterkte. Je mag hier altijd je hart luchten als je wil. Zelf heb ik nix vanwege de botsing. Ze botste gelukkig niet heel hard bij me op mn bumper. Wel m deuk en gebarsten lak, maar dat wordt gerepareerd. Ik hou t verder even kort. Ben moe..... Zzzzz...