In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annaka

Annaka Lid

13 mei 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    We kunnen concluderen dat vandaag geen goede dag was om een echo te krijgen. Zoals ik sommigen in de whatsapp groep al had laten weten hebben ook wij slecht nieuws te horen gekregen. Bij 9.2 weken is ons kleintje gestopt met groeien en leven. Inmiddels heb ik de verloskundige ook al gesproken om 1 en ander door te nemen.
    Het is allemaal nog heel onwerkelijk. Onze oudste merkte op dat de baby dan vast wel een andere keer komt. Dat is iets om over een tijdje wellicht weer aan te denken.

Elionorah, jij ook veel sterkte.

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    he bah.... jij ook al....
    Afschuwelijk zeg!!!!!!!!!!!
    Heel veel sterkte
    Ik weet wat jullie nu voelen :(

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jemig meiden, wat een rot berichten allemaal :(

Ik begin zowaar weer echt bang te worden voor donderdag.. Bahbahbah.. Wat een narigheid bij jullie :(
    Sterkte dames!

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    NEEE Annaka jij ook al slecht nieuws!! :(:(
    Niet leuk! Heel veel sterkte met dit verlies!
    En je kan altijd je verhaal hier kwijt he.

Stephanie ik denk dat je er bij mij overheen had gelezen.
    Er mag voor mijn naam een ♥ komen.
    Je mag mij ook een dag verplaatsen. Naar 29 juni ik had vandaag de termijn echo dus die datum staat nu vast. ;)

Tanja fijn dat jij overdag weinig last hebt! Dat opgeblazen gevoel heb ik s'avonds ook. Heb alleen bijna geen hap door mijn keel gekregen vanavond. Bleghh de hele dag door voel ik me misselijk, maar vlak voor het avondeten is het op zijn hoogtepunt. :(

Cathrien gelukkig dat jij verder niks hebt dan! Jammer van de schade is volgens mij altijd zo'n rompslomp. Nou hopelijk heb je snel weer je autootje gerepareerd terug!

Nou ik ga hier lekker ontspannen. Ben best wel moe. Vandaag op pad geweest voor Sint kado's. Ben nu wel bijna klaar. Dan nog een gedicht schrijven.

5. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh nee Annaka, wat erg! Wat een slecht nieuws vandaag... Heel veel sterkte voor jullie! Liefs

6. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Verdorie meiden! Wat een rotnieuws....
    Kan even niets anders zeggen dan alleen maar heel veel sterkte en dat ik met jullie mee leef!
    Denk aan jullie meiden! :(

7. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Jeetje... Ik weet even niet wat te zeggen. Ik had sinds gisteren geen meldingen gehad van dit topic, dus ik dacht dat er niets gepost was. Ik krijg net ineens weer een melding en zie dat ik 2 pagina's gemist heb met 2 hele akelige berichten :(

Elionorah en Annaka, heel erg veel sterkte allebei... Echt verschrikkelijk. Ik ben er gewoon stil van.

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    O nee, wat erg Annaka! Vreselijk. Heel veel sterkte.

Wat n nare berichten.
    Ik was al n beetje zenuwachtig voor mn echo van aanstaande woensdag, maar nu krijg ik ineens pas echte zenuwen. Pffff..
    Hoop zo dat alles goed is en dit kindje wel stevig blijft zitten en goed groeit.
    Woensdag weet ik meer... nog 2 daagjes wachten. Duurt laaaaang...

9. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv
    ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

24.
    ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

29.
    ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

30.
    ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv

0 meisjes
    0 jongens
    3 verrassing/geheim
    12 zwangeren

afspraken:

04-12 Cathrien: termijn echo en uitslag combinatietest
    04-12 Me and: intake vk en termijn echo
    04-12 Jolien1982: termijn echo
    05-12 Dreamer: termijn echo
    06-12 RianneB: 1e echo
    09-12 Caramelbaby82: termijn echo
    10-12 Sith: combinatietest
    12-12 Tanja28: termijn echo
    27-12 Stephanie: 4e echo

02-01 Sith: controle
    11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling

17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho

Vlindertjes:

εϊз cindy29
    εϊз elionorah
    εϊз Annaka

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

10. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Allebei de dames heel veel sterkte!!!!
    dit is rot nieuws!!!!
    ik moet nog ff wachten op me echo maar dat maakt me nu ook wel beetje zenuwachtig maar ja ik wacht netjes af en dan zien we wel.

jullie mogen ook gewoon lekker hier blijven om je hart te luchten he meiden!!!!

11. Sith

Sith Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb besloten me hier af te melden.
    Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!

Cindy, Elionorah en Annaka, heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat jullie snel mogen genieten van een goede zwangerschap!

12. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Sith: dat is jammer. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Dank je wel Sith, ik hoop ook snel op een plakbeeb :)
    Hoop niet dat er iets met jou of de kleine is waardoor je deze groep wil verlaten en je moet idd doen waar jij je goed bij voelt ;)

14. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hè getsie wat een nare berichten... wat een verdrietig nieuws Elionorah en Annaka, geen woorden voor. Wat moet dit als een verschrikkelijke nare droom aanvoelen na al die weken van blijdschap om het nieuwe leven. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte met dit verlies, dikke knuffel voor jullie!!!

@ Sith, jammer dat je je afmeld. Natuurlijk prima, maar was benieuwd naar de reden. In elk geval een goede zwangerschap gewenst!

@ Kiera, bij mn vorige zwangerschap had ik ook een cyste in mn eierstok, was het blaasje waaruit het eitje was gesprongen dat zich met vocht had gevuld, schijnt vrij vaak voor te komen. Met 20wk was het verschrompeld en weg.

Dames die morgen hun echo hebben, veel plezier, hopelijk weer veel positief nieuws na deze verdrietige berichten. En Cathrien, probeer je niet te veel zorgen te maken, hopelijk kan je het beetje loslaten!

15. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Wat jammer Sith dat je weggaat, ik ben ook wel benieuwd naar de reden maar misschien houd je dat liever voor je en dat is ook prima. Ik wens je in ieder geval nog een hele goede zwangerschap toe!

Kiera, nog gefeliciteerd met je goede echo! Volgens mij was ik dat door alle nare berichten vergeten.

Vandaag staan er 3 echo's op de agenda, waaronder die van mij. Ik ben om 15:30 uur aan de beurt. En jullie, Cathrien en Me And?

Ik vind het erg spannend, straks de echo. Na wat er eerder deze week gebeurd is, zit de schrik er bij mij ook wel in. Hopelijk is alles straks gewoon goed.

16. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Jolien; veel plezier bij de echo! Laten we er maar vanuit gaan dat alles goed is. Hoop hier niet nog meer slecht nieuws te lezen. .!

17. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Dankjewel :) Ik hoop het ook inderdaad!

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Sith jammer dat je het forum hebt verlaten! Maar je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. Ik wens je een goede zwangerschap toe!!

Ellin fijn om te horen dat het bij jou bij de 20 weken echo weg was!
    Daar gaan we hier ook maar voor!

Jolien geeft niet hoor! Bedankt. Jij zit op dit moment bij de echo! Ik hoop dat het helemaal goed is en dan je dat straks ook komt vertellen! ;)

Cathrien en Me and hopelijk hebben jullie beide ook een mooie echo!

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo ik zal even de foto's van onze kleine wondertje toevoegen.

Door lichtinval had ik wel last van spiegeling. Lastig die echo's glimmen altijd.

Nu wachten tot mijn kleine smurf wakker wordt. Dan kan ik voor de laatste kado's de stad in. Dan Sint gedicht maken en ben ik eindelijk klaar.
    Ach we vieren het niet morgen gelukkig. Maar van het weekend. Dus dat scheelt weer. :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Kiera: mooie echo. Je ziet al echt een kindje he. Kei leuk

Deel Deze Pagina