In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Kiera, mooie echo's hoor!!

Ik heb morgen weer een echo, weer even spieken. Ben wel blij dat ik morgen weer een echo heb, want soms komt die onzekerheid weer flink om de hoek kijken, vandaag zo'n dag... pff...

2. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    We zijn net terug van de echo, alles is goed! Het kindje was heel beweeglijk, dat was zo leuk om te zien :)
    Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus nu uitgerekend op 28 juni. We zijn zo blij dat alles goed is!

Over 5 weken zou ik pas de volgende echo weer krijgen, maar omdat ze merkte dat we het toch allemaal wel heel spannend vinden, mogen we een weekje eerder komen. 3 januari mogen we dus voor de volgende echo.

Ik zal later proberen foto's te plaatsen.

3. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    pfff eindelijk weer eens goed nieuws na een echo... zag namelijk net op het ander juni topic weer slecht nieuws :(
    Jolien GEFELICITEERD :)

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Kiera; mooie foto's!!

Jolien; fijn dat alles goed was! :)

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ach annaka wat verdrietig en balen dat jij ook slecht nieuws hebt gehad!! Bizar op 1 dag...

Ik moet zeggen dat ik me best heel oke voel.
    Zowel mentaal al lichtelijk.
    Ik heb een paar keer flink gehuild en de dromen los kunnen laten.
    En daarna ervoer ik vooral vrede in m'n hart en lijf.
    Ik heb gewoon weer gewerkt, en dat ging goed.

Ik heb met de verloskundige overleg gehad en ik heb besloten zeker een week te wachten op de miskraam.
    Want ik heb nog niet gevloeid.

Ik kreeg net vanavond ongi krampen.
    En ik hoop dat t nu gaat komen.
    Dan max een week vloeien.
    En dan begint m'n cyclus weer

En zo ga ik door naar een nieuwe fase in m'n leven.
    We hebben veel steun en bemoediging van vrienden en familie gehad.
    Veel mensen waren al op de hoogte v de zwangerschap.
    Dus dat was ook fijn.

Annaka ik hoop en wens jou ook die vrede toe.
    Sterkte meid.

Ik zal nog wel meelezen zo nu en dan. Maar minder actief worden hier.

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd !
    Toen ik die foto voorbij zag komen van de echo (v jolien?)
    Voelde ik dat wel even in m'n hart.
    Dat beeld van een trappelend kindje wilde ik ook graag...
    Ach... Ik heb een toekomst

6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Elionorah; ik vind het knap van je hoe je er nu over schrijft! Gelukkig hebben jullie veel steun uit jullie omgeving, dat lijkt me erg fijn inderdaad..
    Ik snap dat het toch even moeilijk is om een goede foto te zien dan, is ook niet meer dan normaal!

Heel veel sterkte nog en ben blij om te lezen dat het vrij goed met je gaat!

7. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Vind t moeilijk en dubbel om nu mijn blije bericht te plaatsen terwijl t voor elionorah en Annaka misschien pijnlijk is.

Maar ik wil t toch laten weten...
    Ik heb vanochtend het allermooiste verjaardagskado ever gehad; een prachtige 12 weken echo en n super goede uitslag van de combinatietest!
    Het was zo mooi! Hij bewoog flink en je zag zn armpjes en beentjes spartelen. Super gaaf! Hij was 5,7cm groot en je zag al alles! Echt n mini mensje! Zo bijzonder. We zijn verliefd!!!
    De foto show ik zo snel mogelijk als ik ff achter de pc zit!
    Maar oooooow wat zijn wij blij zeg! Wat n pracht echo! :D
    En dus jarig vandaag en vandaag tijdens t trakteren op mn werk verteld dat ik zwanger ben. Iedereen vond t geweldig!
    Vanavond visite gehad, die is net weg. De hele avond dus druk in de weer met taart, drinken, chips en hapjes maken en serveren. Ben gesloopt... dus ik ga snel slapen.

Ik probeer morgen de foto te posten. Wil ik trouwens wel bij zeggen dat ik NIET t geslacht wil weten, dus liever geen raden of zoeken of uitvinden en zeggen wat jullie zien. Met nub of zo. Ben er niet in thuis. Maar ik wil dus nix weten.
    Weltrusten allemaal!

8. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Cathrien; geleiciteerd met je goede echo, goede uitslag en alsnog met je verjaardag! Dat lijkt me zeker een mooi verjaardagscadeau..

9. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Gefeliciteerd Cathrien, met alles; de geweldige echo, je verjaardag... :)

Nog even vlug een foto onze echo. Is niet heel duidelijk, maar toch:

Bijgevoegde bestanden:

10. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Poe, ik moet zeggen dat ik het lastig vind om hier maar vrolijk te kletsen over vanalles nadat Elionorah en Annaka slecht nieuws te horen kregen... Il vind het nu weer extra spannend, want zoals wel blijkt, het kan nog steeds misgaan...:(

Elionorah, knap hoe je het aan het verwerken bent en fijn dat je veel steun hebt. Deze dromen over jullie derde kindje zijn verwoest, maar er komen zeker weten nieuwe dromen! Hopelijk komt alles snel op gang zodat jullie dit verlies een plekje kunnen geven! Nogmaals sterkte, ook voor Annaka!

Jolien en Cathrien, van harte met het goede nieuws en de mooie echo's! Jolien, hoe groot was jullie kleintje nu?
    Mijn kwaaltjes zijn echt weer erger, ben vanaf na t ontbijt tot half middag echt goed misselijk en hoofdpijn speelt ook vaak op! Ook voel ik mn baarmoeder, steekjes, getrek, met name als ik opsta of nies bv. Borsten zijn echt minder gevoelig, fijn!! Tepels jeuken alleen enorm, iemand anders daar ook last van?

Fijne sinterklaas! Mijn pepernoten zijn al op:(

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik heb bijna n week lang erge hoofdpijn gehad, van net geen 11 weken tot n dag of 2 geleden. Drama!! :(
    De jeuk herken ik ook, maar dat heb ik sinds n week of 2 niet meer. Gevoeligheid van mn borsten is ook n stuk minder.

@hier: zit gelukkig eindelijk in n bus richting huis. Wel in tempo slakkengang, maar ja.. in elk geval warm en droog.
    Ik zal straks/vanavond mijn echo foto ff erop zetten. Ben nog steeds in de wolken als ik aan de bewegende beeb denk. :D

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier gelukkig ook een goede termijnecho gehad!

Uitgerekende datum: 25-06-2014

3 januari controle
    6 februari 20 weken echo

13. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Daar is ie dan hoor! De echo foto van gister ochtend! :D

Is onze beeb niet prachtig?
    Links dus z'n beentje met voetje en richting z'n neusje gaat z'n handje. :D

14. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    En belangrijk!!
    We willen het GESLACHT NIET WETEN, dus ga aub NIET raden of roepen wat je wel of niet denkt te zien dat het is!!

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Voor de zekerheid maar even de originele foto eraf gehaald en er deze afgeplakte versie van gemaakt. Beetje flauw misschien, maar zo loop ik in elk geval geen risico dat iemand de verrassing verderft. :)

En zo is onze beeb nog steeds heel mooi! :D

16. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    En voor op de lijst:
    23 december controle vk

17. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Even kort, maar ook hier vanochtend goede termijnecho gehad!

Bewondering Elionorah hoe je met het verlies om gaat, hoop dat je lichaam zn werk gaat doen en curretage oid niet nodig zal zijn

Cathrien en Dreamer gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

18. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie goede echo's Dreamer en Ellin! Hebben jullie nig foto's meegekregen?

Wauw Cathrien, wat een prachtige echo! Wat is jullie kindje goed te zien, gaaf hoor. Jullie echo is veeeeel duidelijker dan die van mij, hij/zij is er goed voor gaan liggen ;)

CaramelBaby, ons kindje is nu 37,5mm groot; 2x zo groot dus als twee weken geleden. Ongelooflijk dat het zo hard groeit!
    Ik heb geen jeukende tepels, wel merk ook ik dat het pijnlijke/gespannen gevoel in mijn borsten wat minder is geworden. Ik kan weer op mijn buik slapen! :)

Elionorah, ook ik heb bewondering voor hoe je met alles omgaat. Hoe gaat het nu met je?

Annaka, hoe gaat het nu met jou?

Ik heb vandaag een vrije dag en ga gezellig met een vriendin shoppen in Den Bosch. Ik ga maar eens op zoek naar een zwangerschaps-bh. Mijn gewone bh's worden toch wel wat te klein nu en hopelijk geeft een zwangerschaps-bh wat meer steun. Hier dames met ervaring ermee? Heeft het voordelen of kun je net zo goed een gewone bh kopen?

Voor op de lijst: 3 januari echo.

19. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Hier woensdag ook een goede termijnecho gehad. Zo bijzonder en viel een last van mij af toen ik zag dat het hartje mooi klopte!

Ben iets naar achteren gezet dus voor de lijst:

uitgerekende datum 30 juni en 20 december Combinatietest en 8 januari volgende controle

20. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Wat fijn, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina