juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 28. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 30. ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 12 zwangeren afspraken: 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest 12-12 Tanja28: termijn echo 20-12 Me and: combinatietest 23-12 Cathrien: controle 27-12 Stephanie: 4e echo 02-01 Sith: controle 03-01 Jolien1982: echo 03-01 Dreamer: controle 08-01 Me and: controle 11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling 06-02 Dreamer: 20 weken echo 17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho Vlindertjes: εϊз cindy29 εϊз elionorah εϊз Annaka wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
kiera hele mooie echo hoor!!! en weet je al ongeveer wat het wordt of wil je het niet weten cathrien mooie echo en snap wel dat je het risico niet neemt hoor! je weet maar nooit. zodra iemand bij mijn echo het tegen die tijd kan zien dan graag haha ik wil het wel heel graag weten jolien duidelijk genoeg toch mooie echo meid dames als we zo nog ff door gaan hebben we allemaal onze eigen dag uitgerekend haha wel grappig. ons whats app groepje loopt ook lekker vind het super leuk. dus meiden die er nog niet in zitten kom er gezellig bij! zou super leuk zijn. het sneeuwt hier nu voor het eerst en moet straks op en neer naar eindhoven niet zo heel fijn dus maar ja niks aan te doen. vanavond gaan we lekker met mijn hele gezin uit eten heb er ontzettend veel zin in en morgen hebben we met mijn familie pakjes avond en zondag gaan we met vriend zijn familie dagje naar thermaalbaden arcen lekker zwemmen. dus een lekker druk weekend tegemoet maar wel een heel leuk weekendje quintes is helaas nog ziek en me vriend heeft een luchtweg infectie. we zijn er nu wel achter waar het vandaan komt en dat is niet fijn want kan het niet verhelpen. wij hebben nog enkel glas in onze woning dus veel vocht dus nu met dit weer gaat het beschimmelen me hele vensterbanken liggen allemaal vol met plassen water baal er ontzettend van. als iemand tips heeft hoor ik ze graag. heb al aangegeven bij woningbouw dat ik dubbelglas wil maar nog geen reactie. nou dat was het wel weer voor mijn verhaaltje ga zo nog ff rusten en dan straks weer er tegenaan
Jolien: "Ik heb vandaag een vrije dag en ga gezellig met een vriendin shoppen in Den Bosch. Ik ga maar eens op zoek naar een zwangerschaps-bh. Mijn gewone bh's worden toch wel wat te klein nu en hopelijk geeft een zwangerschaps-bh wat meer steun. Hier dames met ervaring ermee? Heeft het voordelen of kun je net zo goed een gewone bh kopen?" Ik heb er niet echt ervaring mee, maar heb zojuist een voedingsbh gekocht op aanraden van twee vriendinnen. Men raadt aan om nu een meegroeibh te kopen en dan als je straks borstvoeding wil geven een voedingsbh. Maar die twee vriendinnen van mij droegen dus al vanaf vroeg in de zwangerschap een voedingsbh omdat dat lekker zat. Vandaar dat ik er nu ook een heb besteld, volgende week als mn ouders hier komen weet ik pas hoe ie zit Dreamer, Ellin, Me and, van harte met de goede echo's! Rian veel succes vandaag! Spannend! Stephanie, wat rot dat Q en je vriend ziek zijn...hopelijk kunnen jullie wel van je drukke leuke weekend genieten! Ik ben inmiddels erg nerveus voor de echo van maandag... We hopen zo op een actief bouncy kleintje...
jah dat moet wel lukken. vriend is beetje aan het opknappen dus komt goed. en Quintes mag gezellig bij opa en oma gaan slapen het hele weekend alleen morgen avond halen we hem even op als we sinterklaas gaan vieren want hij krijgt ook kadotjes
@ Jolien, weet niet wat 'beter' is, een grotere bh of voedingsbh, ik draag het allebei, had nog bh in grotere maat van vlak na mn zwangerschap en heb ook nog meegroeibh's die weer passen van mn vorige zwangerschap. Denk het belangrijkste is dat ze comfortabel zitten, bij een gewone bh kan de beugel gaan irriteren. Heb ook weer foto's gehad ja en filmpjes bij de echo, alles zetten ze voor je op usb stick en kan je thuis de mooiste er uit halen. Nog een paar dagen Caramelbaby, kunnen jullie ook weer even spieken naar jullie kleintje, hoe dichterbij de datum komt, hoe spannender hè! Ons kindje was nu 53.2 mm, bij de laatste meting, één week en 3 dagen ervoor was hij/zij nog 32.9 mm, groeit hard dus!! @ Cathrien, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heel mooi verjaardagscadeau zo'n goede echo!! @ Stephanie, wat rot joh al dat vocht in huis. Heb er (gelukkig) geen ervaring mee, dus kan je helaas geen advies geven. Hopelijk reageert de woningbouw snel. @ Meand ook een mooi echo gehad! Fijn!! Gefeliciteerd! Iemand overigens ervaring met de nub-theorie? Ik ben vooral benieuwd of het klopt, dus mocht iemand iets denken te zien... zeg het gerust...! En voor de lijst: 2 januari controle vk
Al paar dagenniet geweest. Heb 3 volle dagen moeten werken en ik was als ik thuis kwam bekaf. Gisterenavond helemaal niet fit. Weer boven de wc pot gehangen. Mijn buik deed ook erg zeer. Gelukkig vandaag weer een stuk beter. Heb veel last van bandenpijn gehad. Althans dat denk ik als ik het zo opzocht. Voor de dames met een mooie echo: echt super leuk. Hihi Ellin: ik ken de nub-theorie niet. Kan je niet helpen. Heeft iedereen met kids een fijne pakjesavond gehad? Wij hebben zondag de surprise heb er zin in. Ik heb nu lekker vakantie dus kan ff goed tot rust komen.
Dank voor al jullie lieve woorden. Ik ben woensdag t "vruchtje" verloren. Ik heb het opgevangen en het was echt een supermooi en gaaf minimensje met alles erop en eraan. Heel onwerkelijk, maar voor mij voelde het als een goede manier. Al met al was t behoorlijk heftig, niet alleen voor mij, maar ook voor de rest van ons gezin. We hebben er vrede mee dat het gebeurd is, zijn opgelucht dat het op een natuurlijke manier gekomen is, dat maakt het wat makkelijker. Het zal nog wel even duren voordat het een plekje heeft gevonden. Ik hoop dat t bij jou ook uit zichzelf komt Elionorah. Het voelt nog steeds heel onwerkelijk en raar. Je leeft toch al 6 weken met het idee dat je gezin zich verder uit zal breiden, je maakt plannen, je begint over namen na te denken. Onbewust hou je toch een slag om de arm, want de eerste drie maanden... Ik ben daarentegen wel heel blij voor jullie dat jullie goede echo's hebben en ik hoop ook echt dat jullie een geweldige zwangerschap zullen hebben. Ik heb het geluk al twee gezonde prachtige kinderen te hebben rondlopen, waar we nu nog meer van genieten. En wie weet in de toekomst... Onze wens is er niet minder door geworden. Ik zal zeker nog wel eens komen buurten. Geniet ervan dames! Hmmm, verhaal is toch wat langer geworden dan gedacht...
Tjonge Annaka, dat klinkt heftig. Ik hoop dat je t uiteindelijk n plekje kunt geven. T is niet nix. Sterkte nogmaals. @Jolien: ik heb bij 7 weken al n voedingsbh aangedaan. Ik was toen al n cupmaat gegroeid en inmiddels bijna al 2. M'n gewone bh's passen niet meer en zitten ook echt niet lekker meer. Deze voedingsbh rekt mee, maar houdt de boel wel goed op z'n plek, dus voel niet dat ik iets aan heb. Het zit echt heerlijk! @whatsapp groep: hoe kan ik me daarvoor aanmelden? Inmiddels durf ik mezelf wel 'bekend' te maken. Was er nou ook n facebook groep? @hier: de kerstboom aan t neerzetten en vanmiddag sinterklazen bij mn ouders. Gezellig druk dus vandaag.
Annaka: lijkt me idd super heftig om dat zo mee te maken. ik hoop dat jullie snel een plekje hiervoor vinden! heel veel sterkte nogmaals. Cathrien: stuur mij in een pb je nummer en dan voeg ik je toe aan de whats app hier nu ff genieten van de rust en straks quintes ophalen en dan sinterklaas vieren bij me broer thuis.
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 28. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 30. ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 12 zwangeren afspraken: 06-12 RianneB: 1e echo 09-12 Caramelbaby82: termijn echo 10-12 Sith: combinatietest 12-12 Tanja28: termijn echo 20-12 Me and: combinatietest 23-12 Cathrien: controle 27-12 Stephanie: 4e echo 02-01 Sith: controle 02-01 Ellin: controle 03-01 Jolien1982: echo 03-01 Dreamer: controle 08-01 Me and: controle 11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling 06-02 Dreamer: 20 weken echo 17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho Vlindertjes: εϊз cindy29 εϊз elionorah εϊз Annaka wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Jeetje Annaka, dat klinkt inderdaad heftig. Fijn dat het voor jou wel goed voelde, nu inderdaad maar de tijd nemen om het een plekje te geven. Nogmaals sterkte! Ellin, ik heb nog nooit gehoord van de nub-theorie. Wat is dat? Gisteren niet kunnen slagen voor een zwangerschaps-bh. Ik zag wel voedingsbh's, maar ik mag geen borstvoeding geven dus ik dacht dat ik er dan niets aan zou hebben. En ik dacht dat je die pas draagt als het kindje er eenmaal is Bij Prenatal hebben ze schijnbaar wel meegroeibh's, maar Prenatal konden we niet vinden gisteren. Komende week bij mij in de buurt maar even bij de Prenatal kijken. Iedereen die vandaag of morgen nog Sinterklaas viert: veel plezier!
Annaka: "fijn" dat het kindje spontaan geboren is en je niet gecurreteerd hoeft te worden (althans, hopelijk niet alsnog). Op deze manier ook wel "prettig" dat je het kindje nog kon zien en echt afscheid nemen. Moet wel heel bizar zijn... Zo klein en compleet. Heel veel sterkte komende tijd met verwerken. Jolien, heb het ook op moeten zoeken hoor, kwam het paar keer tegen, maar het schijnt dat je rond de 12 weken aan het aanhangseltje wat nu zowel een jongen als een meisje tussen zn beentjes heeft kan zien of het zich gaat ontwikkelen als een jongen als meisje. Hun 'nub' verschilt namelijk. Moet je anders maar eens googlen, daar wordt het beter uitgelegd dan ik kan, haha!! Vanavond gezellig avondje bij mn opa en oma, de kleintjes krijgen dan ook nog een cadeautje en morgen Sint bij mn ouders vieren. Huis is hier verder al in kerststemming, kon het niet laten, haha, vind het altijd zo'n gezellige tijd!!
Jolien1982: ik heb geen verstand van voeidings bh's enzo dus kan je helas niet helpen sorry. en idd wat ellin zegt dat is de nub theorie op google kun je er veel van vinden anders. ik heb een druk maar gezellig weekend gehad en quintes is gewoon goed verwend met kados. ook wij haha we hebben geld gekregen van me schoonouders dus mag zeker niet klagen. helaas wel een slechte afsluiter voor mij want wou de achterklep van de auto open doen maar hij valt weer dicht waardoor mijn 2 vingers ertussen zitten dus 1 ligt open en toen wou ik de tas van quintes oppakken op de grond en naar de deur lopen struikel ik omdat ik vast zit in de tas dus valt vol voorover op de grond. me kin gestoten en me hand ligt open en me knie ook nog is. dus kan vandaag amper quintes nog tillen en ook niet trap lopen mooi balen maar ja komt goed haha. verder ging alles goed het hele weekend hoe is het bij jullie geweest ?
Balen van de afsluiter! Doet het veel pijn? Donderdagavond hadden wij 1e sinterklaasavond.. Erg gezellig maar wat een storm. Toen we thuis kwamen was het konijnenhok omgewaaid en konijn was weg. Na veel zoeken eindelijk teruggevonden! Gisteren weer sinterklaas gevierd.. toen we thuiskwamen moesten we de hond van de buren uitlaten en ook onze eigen hond. Ik alvast gelopen met onze hond, want die twee honden kunnen niet samen. Ineens hoorde ik mijn man schreeuwen dat ik uit moest kijken, kwam de hond van de buren aangerend en greep onze hond flink! Wat een gejank en gepiep, verschrikkelijk.. de beet was niet los te krijgen, ik om hulp gillen en uiteindelijk hebben ze de hond met 6 volwassenen los gekregen! Dus daarna nog naar dierenarts want bloedde flink. Ik en mijn man zijn allebei gebeten, gelukkig heel oppervlakkig. Vanochtend weer naar huisarts geweest voor tetanusprik. Wij hadden dus ook niet een geweldige afsluiter! Ons hondje is zo zielig, oor was flink kapot. Nu een kap om zodat ze de hechtingen er niet uit kan krabben..
Hey meiden! Annaka, wat 'fijn' dat je lijf alles zelf regelt. En wat een bijzondere manier ok het af te sluiten, door het kindje op te kunnen vangen... Danielle en Stephanie, wat een pech!! Hier: HAPPY HAPPY HAPPY!!! Vanochtend de echo gehad en alles is goed! Loop mooi op schema en we hebben ons kleintje behoorlijk zien trappelen Wat een bijzonder moment! We zijn helemaal verliefd! Mijn hb is aan de lage kant, iemand hier ook last van? Wat wordt je dan aangeraden? Ik ben inmiddels ook al wel drie kilo aangekomen...Dat belooft wat Ik ga even genieten in mijn geluksbubbel
Annaka: wel fijn dat er niet nog vanalles bij je moet gebeuren en het er spontaan vanaf komt. Jolien: helaas ik kan je ook niet helpen. Ellin: hier het huis vandaag ook in de kerststemming aan het krijgen. Echt een hele klus, maja met wat rust tussendoor lukt het me wel. Stephanie: ownee toch. Wat een pech. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Danielle: wat erg van je hondje. Gerum. Hopelijk is hij gauw weer beter. En dat julie ook gebeten zijn is helemaal niet zo mooi. Caramelbaby: kei leuk hihi gefeliciteerd. Geniet maar lekker van in je geluksbubbel. Hier: het weekend erg druk geweest. Gisteren surprise gehad bij mijn moeder. Erg leuk allemaal maar ook erg druk. 9 volwassenen en 5 kids. Was kapot. Ging om half 10 heerlijk mijn bed in. Mijn vriend en ik hebben de cadeaus gekregen die we heel graag wilde spullen van woezel en pip. Echt zo leuk. Mijn zus had mij en die had een mooi gedicht gemaakt, ik kei hard janken. Na 4 jaar eindelijk zwanger dusja dan wil da wel he. Vandaag lekker bezig met mijn kerstversiering. Heb deze week vakantie. Altijd rond deze tijd aangezien mijn vader vrijdag alweer 7 jaar geleden overleed. Altijd een minder leuke tijd. Maja we moeten toch door. En ik denk altijd maar zo: vanuit de hemel houd hij me wel in de gaten.
CaramelBaby, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Bijzonder hè, om dat kleintje zo te zien bewegen. Ik wist helemaal niet dat ze al zo beweeglijk waren als ze nog zo ieniemienie zijn Ellin, ik zal er eens googelen op die nub-theorie, ben nu wel benieuwd Stephanie, wat een pech heb je gehad dit weekend! Heb je er nog veel last van nu? Danielle, bah wat naar dat jullie hond gegrepen is Dat zijn echt geen leuke dingen en als je 2 vechtende honden uit elkaar wilt halen, kom je er helaas zelf ook bijna nooit ongeschonden vanaf. Hoe gaat het nu met jullie hondje? Tanja, oooh leuk; spulletjes van Woezel en Pip! Kan me voorstellen dat het voor jou even een moeilijk tijd is vanwege het overlijden van je vader. Is hij plotseling overleden of was hij ziek? @ Hier... Gisteren een rotdag gehad. Ik was erg moe, met vlagen misselijk en heel erg emotioneel. Er was wat gedoe op mijn werk en ik kon echt niets meer hebben. Thuis eerst maar eens flink gehuild en lekker op tijd naar bed gegaan. Ik voel me nu wel wat beter, hoewel de misselijkheid nog steeds in golven komt Ik heb nog steeds niet op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, ik zie er ook zo erg tegenop. Ik ben heel bang dat er vervelend gereageerd gaat worden, omdat ik begin november ben aangenomen en een jaarcontract heb. Ben bang dat ze zoiets hebben van; je wordt toch niet zwanger als je een net een nieuwe baan hebt? Morgen heb ik een gesprek met mijn teamleidster en daar heb ik wel een klik mee, ik denk dat het dus morgen eerst maar eens tegen haar vertel. Gelukkig ook leuke dingen: vanavond gaan we kijken naar een babykamer via Marktplaats Ben benieuwd!
Caramelbaby: het is hier idd erg stil. Op de app is het ook niet zo druk. Jolien: mijn vader was ziek. Had longkanker en botkanker. Heb hem 9 maanden met liefde verzorgd. We hebben alles zelf gedaan, thuiszorg is nooit hoeven te komen. Scheelt dat mijn zussen en ik in de zorg werken. Blijft toch nog altijd raar vind ik dat hij er niet meer is. Vooral op momenten dat je hem hard nodig hebt. Niet fijn voor je dat je gisteren ern mindere dag had. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter. Veel plezier met het kijken van de babykamer. Kei leuk. Wij gaan dit denk ik aankomend weekend doen.