Heej hallo! Zeker rustig hier! Allemaal druk waarschijnlijk Danielle en Stephanie, wat een pech hadden jullie...! Balen zeg! Allebei weer bekomen van de schrik? Hoe is het met je hand Stephanie? En met je hondje Danielle? Caramelbaby, jeeeehhhh.... goede echo gehad! Super hoor!! Voor een laag hb heb ik de vorige zwangerschap floradix tabletten gebruikt. Heb je volgens mij ook siroop van. Maar weet niet hoe en of jij er aan kan komen. En verder natuurlijk veel ijzerhoudende producten proberen te eten (zover dat mogelijk is daar). Tanja lekker aan het genieten van je weekje vrij. Zal altijd wel een dubbele periode zijn december voor jullie: gezellige feestdagen en het gemis van je vader. Jolien, leuk op pad voor een babykamertje!! Wat voor meubeltjes zijn het? Wit of hout (of combinatie). Vervelend dat je er tegen op ziet het nieuws van je zwangerschap op je werk te vertellen, hopelijk wordt er begripvol gereageerd. En anders laat je ze maar lekker praten, een zwangerschap valt absoluut niet te plannen!! Succes morgen! Hier alles goed, maar wel errug moeeeeee..... Maar geeft niets, zolang ik niet misselijk ben en andere gekkigheid, doe ik het graag met dit ene kwaaltje en kruip ik lekker vroeg mn bedje in!! Mn werkdagen zitten er weer op (werk 3 dagen), dus kan komende dagen ook weer wat rustiger aan doen!
Hier nog niet helemaal bekomen van de schrik.. Of nouja de schrik opzich wel, maar dat beeld van hun en het gejank van onze hond krijgen we niet uit onze kop nog. De hond zelf is nog hartstikke zielig, al weten we dat we echt van geluk mogen spreken dat het alleen het oortje is. Ze is nu ook heel aanhankelijk, constant tegen ons aan willen liggen. Oh wat leuk een babykamertje kijken! Wij doen dat in het nieuwe jaar pas, duurt nog zo lang haha.. En zoals ellin al zei, een zwangerschap valt niet te plannen. Hopelijk vallen de reacties mee, is voor jezelf toch wat fijner! Ellin; werk je altijd op maandag,dinsdag en woensdag? Ik werk ook 3 dagen, heerlijk. Zou ook echt niet meer willen werken. Werk nu op maandag, woensdag en donderdag! Nu nog maar 3 keer werken en dan heerlijk 2 weken vakantie! Heerlijk genieten. Kan niet wachten tot volgend jaar, vanaf februari komen we in aanmerking voor een hypotheek. Hopelijk kunnen we dan een huisje kopen, nu al zin in.. Al zal het wel een hele hectische tijd worden.
Thnx danielle en we zijn gewoon op dezelfde datum gebleven dus ik hoef niet te schuiven. Maja kon ook niet anders bij mij he.
Super hoor Tanja! Mooie echo! Danielle werk idd altijd ma di wo, bevalt prima! Vind drie dagen werken, vier dagen thuis ook een mooie balans. En ook ik nog drie daagjes werken volgende wwek tot aan kerstvakantie, heerlijk!
@danielle: helaas had ik teveel pijn ik heb echt de hele dag niet quintes kunnen optillen of verschonen zonder pijn dus dat was nogal lastig maar niks aan te doen. het gaat nu gelukkig goed alleen nog af en toe last van me knie. gelukkig heb je je konijn terug gevonden dat zou balen geweest zijn. staat hij altijd buiten ? balen van jou afsluiter idd dat is niet leuk. nu snap ik de foto van je hondje dat is nooit leuk. onze hond gaat helaas ook niet echt samen met andere honden dus wij moeten er ook goed voor opletten. mocht dit nog ooit gebeuren dan is het misschien een idee voor jou als je er aan denkt natuurlijk om de keel van de hond dicht te knijpen dan laat hij los of zijn achterbenen uit elkaar trekken dan hebben ze bij beide dingen teveel pijn om nog te bijten. dit hebben wij helaas ook ooit moeten doen. @tanje28: is idd moeilijk om mee te maken maar je moet idd door hoe moeilijk soms het ook is. ik heb respect voor die mensen die dat kunnen o.a. jij wel super leuk dat sinterklaas zo leuk is geweest en goeie kados gehad dus mooie echo meid!!! @caramal: het is op de app de ene dag drukker dan de andere dag maar vind hier nog steeds leuk om te kletsen je vertelt naar mijn idee toch net iets anders en niet iedereen zit op de app @jolien1982: begrijpelijk dat je er tegen op ziet om het te vertellen maar ze zullen toch begrip moeten hebben jij bent er blij mee en het is jou keus. je weet nooit als je eraan begint wanneer je zwanger bent misschien was dat pas over een jaar geweest dus je hebt het niet voor het kiezen denk ik dan maar. en heb je een leuke kamer gevonden? @hier: ik heb super leuke dagen achter de rug. sommige weten het al maar niet iedereen dus voor degene die ff de tijd hebben hier komt mijn super geweldige verhaal!!!! ben dolgelukkig!!!! ik werd dinsdag ochtend wakker met de gedachte dat ik ging schilderen en kamertje opruimen samen met mijn schoonmoeder. mijn vriend had eigenlijk vrij maar zei maandag avond dat hij toch moest werken want het was te druk. nog ff omgedraaid want het was nog geen tijd en toen kwam ineens me vriend binnen met de camera in zijn hand en bordje met ontbijt voor mij super lief en leuk dat hij toch thuis was. ik heb op bed samen met hem gegeten en uiteindelijk naar beneden. daar stond hij weer met zijn camera en schoonmoeder zat al op de bank. hier kreeg ik te horen dat we 3 dagen op vakantie gingen ipv 3 dagen schilderen en opruimen dit was natuurlijk onwijs gave verrassing voor mij!!! al met al zijn we dus gaan omkleden naar goeie kleding ipv werk kleding en om 10 uur zijn we aangereden naar ducey in frankrijk! we hebben daar lekker genoten met zijn tweeen. samen uit eten en genieten in het hotel dat we met zijn tweeen waren zonder quintes ff. die sliep bij opa en oma 3 dagen. voor woensdag had mijn vriend in de planning staan dat we samen naar mont sint michel zouden gaan dus we kwamen daar rond een uurtje of 12 aan. het is daar echt super mooi! we zijn op een gegeven moment ook het klooster zelf in gegaan om binnen te kunnen kijken ook dit was geweldig mooi! de datum was 11-12-13 en om 14:15 is hij voor mij op zijn knieen gegaan om mij ten huwelijk te vragen!!!! uiteraard heb ik ja gezegd de fotos van de plek en de ring volgen dalijk. dus we zijn donderdag weer naar huis gereden en nu is het al voorbij haha. maar wat ben ik gelukkig!!!! hij is zo romantisch geweest de afgelopen dagen echt geweldig! sorry voor me lange verhaal maar wou het graag hier delen!
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 28. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 30. ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 12 zwangeren afspraken: 20-12 Me and: combinatietest 23-12 Cathrien: controle 27-12 Stephanie: 4e echo 02-01 Sith: controle 02-01 Ellin: controle 03-01 Jolien1982: echo 03-01 Dreamer: controle 08-01 Me and: controle 11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling 06-02 Dreamer: 20 weken echo 17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho Vlindertjes: εϊз cindy29 εϊз elionorah εϊз Annaka wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Oeeeehhhh Stephanie, wat romantisch!!! Helemaal top die vriend van jou!! En gefeliciteerd natuurlijk met jullie voorgenomen huwelijk. Hartstikke leuk allemaal!
@stephanie; hopelijk is je knie dan ook snel over.. Het konijn staat altijd buiten inderdaad, we hebben een buitenhok. Ze staat eigenlijk wel uit de wind en uit de zon. Maar helaas die avond toch mis gegaan! Onze hond kan echt super goed met andere honden, alleen de hond van de buren niet. Onze hond heeft niet eens geprobeerd om terug te bijten... Ik hoor inderdaad meer over de keel dichtknijpen en de achterbenen, maar moet toegeven dat ik op dat moment alleen maar om hulp kon schreeuwen... Wel super gaaf dat je verloofd bent, al enig idee wanneer jullie willen trouwen? of ben ik veel te snel haha...
Stephanie, wat een super romantisch aanzoek!! Gefeliciteerd! Tanja, wat een mooie echo Daniëlle, hoe is het nu met jullie hond? Iemand een idee hoe het met Rianne is? Ze had vorige week een echo maar heb haar hier niet meer gezien daarna... Hier gaat alles zn gangetje, ik voel me niet top, veel hoofdpijn vooral en hartkloppingen als ik wat doe. Ook nog wek vaak misselijk na mn ontbijt. Het is een beetje de stilte voor de storm, dus ik maak maar dankbaar gebruik van de rust. Maandag komen mn ouders aan, dus vanaf dan gezellig met hun optrekken en op pad! Ze nemen zóveel dingen mee voor ons, het voelt net alsof ik maandag giga veel kadootjes krijg Twee weken later komen mn broer en zn vriendin en vlak daarna beginnen we al met ons hotel! Super spannend, maar ik heb er ook super veel zin in! Fijn weekend allemaal!
Oh ja, en voor de lijst, we zijn van plan 10 januari voor controle te gaan en doen dan ook gelijk nog maar een echo voor die tien euro kan ik t niet laten en dan kan mn moeder ook mee om de kleine te zien.
Tanja, hoe was gisteren voor je? Erg mooi dat jij en je zussen voor je vader hebben kunnen zorgen toen hij zo ziek was, dat zal hij vast heel fijn gevonden hebben. Gefeliciteerd met je prachtige echo! Ellin, de meubels zijn wit en de platte delen zijn grijs/bruin. De meubels zijn 2 jaar oud en zien er nog prima uit. Het was echt een koopje; voor een kledingkast, commode en bedje 150! We hebben dus besloten het te doen en gaan de meubels morgen ophalen. Vandaag nog even een laatste laagje latex aanbrengen op de babykamer die wel helemaal opgeknapt hebben. Ik herken die vermoeidheid wel, ik ben 's avonds ook echt uitgeblust. Maar inderdaad, als dat het ergste kwaaltje is dan doe ik het er graag mee! Danielle, vreselijk he, als je hond zo gegrepen wordt door een andere hond. Wij hebben het ook al een paar keer meegemaakt, maar gelukkig is ze er iedere keer wel goed vanaf gekomen. Eén keer had een Staffordshire haar bij haar snuit en vervolgens haar nek gepakt, en stond echt te schudden met onze hond in haar bek. Ik was er gelukkig niet bij, mijn man wel. Onze hond heeft nog steeds een kaal plekje op haar snuit en sindsdien is ze zelf ook niet meer zo lief naar alle honden, met name teefjes moet ze niet zo veel van hebben. Hoe gaat het nu met jullie hondje? Geneest de wond goed? Stephanie, leuk om de uitgebreide versie van het aanzoek van je verloofde te lezen! Echt hartstikke leuk, nogmaals gefeliciteerd. Hij heeft er echt werk van gemaakt Caramelbaby, volgens mij is Rianne niet meer in ons topic geweest sinds we hier zitten, maar ik kan me vergissen. Fijn dat je ouders maandag komen en binnenkort ook je broer! Lekker met elkaar de feestdagen doorbrengen En daarna het hotel... superleuk! Ik heb donderdag mijn teamleidster dus verteld dat ik zwanger ben en ze reageerde hartstikke leuk gelukkig. Ze was heel enthousiast en zei dat ik me echt niet druk moet maken, het hoort nou eenmaal bij het leven en is toch iets heel moois. En zo is het ook. Dinsdagochtend a.s. heb ik een kort gesprekje in laten plannen met mijn manager zodat ik hem ook op de hoogte kan brengen en dan kunnen we het eindelijk op Facebook zetten (en van de daken schreeuwen als we dat zouden willen, haha). Gisteren even naar de stad geweest op jacht naar een zwangerschapsbh en een zwangerschapsbroek. Bij Prenatal hadden ze zoals ik al verwachtte mijn bh-maat niet (70E) maar dan moest ik maar een 75D nemen zei ze. Die omtrek was dus te groot en het zat gewoon niet goed. Vind een goede bh erg belangrijk voor het behoud van mijn borsten, dus het is een bh van Triumph zonder beugel geworden. Je bent wel een stuk duurder uit, maar het zit tenminste goed en geeft echt steun. Ook nog geslaagd voor een broek, dus mijn buikje kan nu wat meer de ruimte krijgen. Is met name 's avonds wel erg fijn
Caramelbaby; wat fijn dat je je familie binnenkort ziet.. en spannend dat je bijna met het hotel begint! Met onze hond gaat het wel wat beter. De wond geneest volgens mij wel goed, ze is nog wel wat rustig en zielig maar denk dat dat niet lang neer duurt. Jolien; deze hond liep ook echt te schudden inderdaad, was een engelse stafford. Gelukkig hebben wij een vrij domme hond, ze vind nog steeds alle honden leuk. Ze kon altijd goed met alle honden.. we hebben haar de ochtend na het incident dan ook gelijk bij een hond gedaan de hele dag, ze vond het heerlijk! Dat was voor ons wel een opluchting. Maar wat fijn dat ze zo leuk reageerde tijdens het gesprek! Wel een opluchting of niet? Dinsdag zal dan ook vast goed gaan en dan kan je het inderdaad lekker openbaar vertellen! Fijn dat je toch iets gevonden hebt in de stad, valt niet mee hoor ik wel?!
Stephanie: ja weet je het is toch niet anders he. Ik ben al blij dat ik bij hem was en hem al die tijd verzorgd heb. Ben/was een echt papas kindje. Ben ook de jongste thuis misschien scheelde dat. Ik moest echt alles voor hem doen, mocht niemand anders dst vind ik nu speciaal. Gelukkig hedft hij zijn laatste 2 wensen ook nog kunnen doen. Waar wij er 3 van hebben gemaakt. 2x in 9 maanden met hele gezin op vakantie en nog 1x met de carnavalsoptocht meedoen, hij zat voorin bij de prins op de wagen te glunderen. Echt super. Je aanzoek is echt super romantisch, ik zou dan ook huilen ja. Geweldig. Geniet van de voorbereidingen. Caramelbaby: kei fijn dat je familie bijna komt. Lijkt me zo fijn als je ze ff niet meer gezien hebt. En dan jullie hotel echt herl leuk omdat te durven. Nee rianne is hier volgens mij niet meer geweest nee. Helaas. Jolien: dank je wel de echo was ook echt speciaal. Hebben ons mam gisteren een fotolijstje met een echo foto erin gegeven, die staat nu mooi bij de foto van ons pap. Kan hij er zo van genieten. Gisteren was wel fijn om samen te zijn. Allemaal bij elkaar in totaal 13 en dan de 14de dus opkomst. Lekker druk gezin maar wel fijn om gewoon samen te zijn. Ons pap deed het liefste alles zelf maja op een gegeven moment was hij zo mager dat dat dus niet meer ging. Dat vond hij het alles ergste. En voor ons ook. Maar hij had dan toch liever dat wij hem hielpen dan iemand van de thuiszorg. Gelukkig woonde ik nog thuis dus kon da ook mooi. Kei fijn dat ze op je werk ze fijn vonden dat je zwanger bent. Een hele opluchting lijkt me. Dinsdag zal ook wel goedkomen en dan kun je gaan schreeuwen haha. Danielle: gelukkig gaat het met jullie hond al wa beter. Hopelijk houdt hij er niets aan over.
juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 22. ♥ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ♥daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 24. ♥tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 28. ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv 29. ♥stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 30. ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 12 zwangeren afspraken: 20-12 Me and: combinatietest 23-12 Cathrien: controle 27-12 Stephanie: 4e echo 02-01 Sith: controle 02-01 Ellin: controle 03-01 Jolien1982: echo 03-01 Dreamer: controle 08-01 Me and: controle 10-01 Caramelbaby: controle + echo 11-01 Stephanie: 2d pretecho en geslachtsbepaling 06-02 Dreamer: 20 weken echo 17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho Vlindertjes: εϊз cindy29 εϊз elionorah εϊз Annaka wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Dankjewel allemaal we hebben nog niet echt een vaste datum maar het lijkt mij leuk om te trouwen op 1-5-'15 dus dan hebben we nog ff om te sparen en over alles na te denken hoe we alles willen. ik ben er echt super veel mee bezig ondanks het nog even duurt haha.
Ik ben ook 2 jaar van te voren aan het plannen gegaan hoor heb je tenminste alle tijd!! Mooie datum inderdaad
Hoi dAmes, Lang niet geweest hier. Was ff nodig voor me. Ondertussen is er veel gebeurd. Vorige week op natuurlijke wijze de miskraam gehad. Was lichamelijk heel heftig met een uur lang soort weeën. Daarna t vruchtzakje en placenta verloren. Er zat geen vruchtje meer in. Was bijzonder om te zien. Ik voel me er rustig onder. Heb t emotioneel ook los kunnen laten. Bijzonder vind ik dat wel. M'n leven gaat door, en ik voel me enorm gezegend met m'n twee kinderen. Het vloeien is ook weer gestopt, En ik denk dat m'n eerste cyclus alweer begonnen is. Gek idee he. Volgende week heb ik nog een controle echo. Dat wilde ik toch graag even delen met jullie. Nu stop ik op dit topic. Ik hoop dat jullie in dit schaduwrijke plekje een goede tijd hebben samen. Groetjes! En zet em op!
Eleonorah: je moest ook te tijd nemen, is belangrijk. Aan de ene kant wel fijn dat het vruchtje er vanzelf af is gekomen en je niet naar het ziekenhuis hoeft. Ik wil je sterkte wensen en hopelijk komt jullie wens voor een derde kindje toch ooit uit.