In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Naar wat we vandaag te horen kregen klopte het vorige week niet haha! Maar ben nog zo flabbergasted en nu wil vriend dus eigenlijk ook nog een echte geslachtsbepaling laten doen bij een pretecho bureau :p

2. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Oh huh? Dus je weet nog niet zeker wat het is! Ja dan zou ik ook nog wel een echo willen laten doen om het zeker te weten! Belangrijkste in elk geval dat alles in orde was!!

3. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Kiera: hoe ist met je spierpijn?

Dreamer: mooi gelukkig fijn he. Nu dan maar afwachten wat het geslacht is. Wel spannend dan.

Hier: alles gaatgoed. Buikje begint al goed te groeien. Moet. Wel zeggen dat ik erg moe ben de laatste tijd.
    Gisteravond de kleine voor het eerst zien schoppen hihi mijn buik maakte een kleine bult aan de buitenkant. Waaahhh echt zo gaaf om te zien :D

4. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Super zeg Tanja!! En wordt ook alleen nog maar leuker!! Daar kon ik de vorige keer ook uren naar kijken naar die buik die alle kanten op golft en beweegd!

5. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dreamer ja dan is het wel handig om het zeker te weten. ;)

Tanja vrijdag was het al zo goed als over. Nu komen we in de leukste periode vind ik. Lekker de buiken op en neer zien bewegen. Wacht maar tot je weer wat verder bent kan je helemaal lachen hihi. Maar super dat jij al zo goed de bewegingen al kan zien. :D

Hier druk bezig met de kamer van zoonlief. Grond en plinten zijn eruit. Van de week gaan we rustig beginnen met het leggen van de nieuwe vloer. Nou ja we hihi manlief gaat het doen en ik ga lekker toekijken. :D

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    1619366_525514370895231_1985876624_n.jpg

Ons prachtige JONGETJE:D ♥

7. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wauw! Mooie foto dreamer!! En duidelijkheid nu dus! Superleuk!

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd dreamer! Je hebt dan straks een koningspaar! ;) Mooie echo!!
    Tot nu toe zijn er alleen maar jongetjes in onze lijst. Ben ook best benieuwd wat ik in mijn buikje draag. Maar dat zullen we pas merken bij de geboorte. :D

9. Knuffie85

Dreamer: mooie echo. Ennu dusduidelijk een jongen. Kei leuk gefeliciteerd.

Kiera: idd al veel jongetjes. Echt spannend wat wij in ons buikje hebben. We wachten geduldig af. Hihi

Als ik naar de chinese kalender kijk moet ik ook een jongen krijgen. We wachten af. :)

10. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Dreamer mooie echofoto! Super gaaf!

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Tanja idd hihi wij wachten rustig af! :D
    Hier had volgens de geslachtskalender onze zoon een meisje moeten zijn, maar is toch echt een jongetje. Zou nu een jongen verwachten. Ach ja dat ding heeft 50 procent kans het goed te raden hihihi. Naar eigen mening kan dat ding ook niet kloppen, want het mannelijke geslacht bepaald. :D

12. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ben ook wel benieuwd wat de rest in de buik heeft :)
    Ben wel erg nieuwsgierig haha maar we hebben het gelukkig volgehouden tijdens de echo. Toch als ik sommige dingen zie denk ik he wist ik het maar!
    Wij hebben beiden een sterk vermoeden dat we een jochie krijgen, maar goed over ongeveer 19/20 weken zullen we het weten!

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Daniielle lijkt me erg verleidelijk hoor!
    Ik mag morgenmiddag voor de 20 weken echo!! :D
    Eindelijk ons kleine wondertje weer bewonderen.

Trouwens als ik mijn chinese leeftijd doe, dan klopt ie weer wel hahaha. Dan is hij letterlijk omgedraaid. Nou we zien het wel. Nog 20 weken wachten (hopelijk 1 of 2 weken minder) :D

14. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Succes en veel plezier met de 20 weken echo!
    Haha voor dat je het weet is de zwangerschap al voorbij!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Succes vandaag Kiera!
    Ik was zo zenuwachtig van te voren,maar eens ik er eenmaal lag kreeg ik en rust over me heen en heb ik echt alleen maar liggen genieten van het beeld haha!

16. Knuffie85

Kiera: succes vandaag. En heb je het volgehouden om het niet te weten?

Danielle: ja dat had ik ook. Maar gelukkig besliste ons wondertje al voor ons en liet hij of zij het toch niet zien :D

Dreamer: ja dat had ik dus ook. Had van te voren een verhaal gehoord van een meiske dat ik ken die nu bij 23 weken zwangerschap de baby moeten baren. En die gaat het dus ook niet overleven, was lichamelijk en geestelijk erg zwaar gehandicapt. Pff erg om zoiets mee te moeten maken. Nou ik ging wel met een brok in me keel naar de echo. Maar gelukkig was bij ons alles goed.

17. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ja je hoort akelige verhalen overal he! Gelukkig is het bij iedereen tot nu toe goed, en hopelijk bij kiera ook.. Heeft dan iedereen de 20 weken echo gehad? Ik kan het allemaal niet bijhouden helaas, mijn hoofd is net een vergiet!

Tanja die van ons maakte het bij de echo juist moeilijk om het verborgen te houden haha.. Gelukkig ging die man steeds snel de andere kant op dan, maar blijkbaar is het wel een paar keer in beeld geweest. Gelukkig wisten wij niet waar we op moesten letten haha.

18. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hebben jullie hier al eens laten pendelen?

19. Knuffie85

Pendelen???

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha ja ik heb me laten pendelen op maand van bevruchting of posi test en geslacht.. Bij mij klopte het beiden..

Ook bij mijn eerste laten doen en toen was er ook eentje bij die het allebei goed had :p

Deel Deze Pagina