In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik heb het door 2 laten doen.. zeggen allebei een meisje haha ben benieuwd of ze gelijk krijgen!

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hier gisteren een goede 20 weken echo gehad!! :D
    1 puntje alleen, is dat ons kindje dit keer heel gemiddeld groeit. Onze zoon zat daar al boven, maar met de buik loopt het 2 weken voor op de groei. Ze zei dat ik waarschijnlijk extra gecontroleerd zal worden op zwangerschapssuiker. Ik ben benieuwd. 3 maart weer naar de verloskundige. ;)

3. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Fijn Kiera dat ook alles bij jullie in orde was!!

Wat betreft die Chinese geslachtskalender, hij klopt bij mij voor de tweede keer! Nu en toen bij mijn zoontje.
    Ach... volgens mij meer toeval dan echt een berekening!
    Pendelen nooit laten doen.

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Volgens chinese geslachtskalender krijg ik dit keer een meisje, en met het pendelen werd dat ook gezegd. Vind het wel leuk om te laten doen, omdat wij het geslacht niet willen weten :)

Oh kiera super! Gefeliciteerd met je goede echo :) Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoeld... Waarom wordt je in de gaten gehouden voor zwangerschapssuiker dan?

5. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Kiera: mooi dat je 20 weken echo goed was. Maar minder dat je op zwangerschapssuiker gecontroleerd moet worden.

Ellin: ja da denk ik ook. Maar ik wacht af. Had eerst hetvermoeden dat ik een meisje kreeg maar neig toch steeds meer naar een jongen. Weet niet waarom.

Danielle: ben je dan niet nog nieuwsgieriger?

6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    jawel maar dat houdt het op zich wel leuk :)
    Van de ene kant denk ik pfff duurt nog zo lang, maar had het er op het werk nog over.. Nog maar 14 weken werken tot het verlof! De laatste 18 weken ga ik mezelf lekker helemaal gek worden met wat zou het zijn haha

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Nou de echoscopist vertelde dat de baby een veel dikkere buik heeft vergeleken met de rest van het lichaam. Dus ze zei dat ik er waarschijnlijk op gecontroleerd moet worden. Misschien is het gewoon een dikkertje hihi. Ze heeft het een paar keer opgemeten in andere hoeken en kwam telkens op de zelfde meting uit, dus daaraan lag het niet.

Daniielle ik ken het hahaha. Het maakt je alleen nieuwschieriger. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik het best wel stoer van mezelf vond, om toch niet in de verleiding te komen. :D

8. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ah nu snap ik het ;) sorry soms ben ik niet helemaal helder hihi... dus nu maar afwachten...
    Ja toch heeft het wel wat he, om het niet te weten!

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    ♥Ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv
    ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

24.
    ♥Stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    ♥Tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv

25.
    ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

28.
    ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv

29.
    ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

30.
    ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

0 meisjes
    4 jongens
    5 verrassing/geheim
    12 zwangeren

afspraken:
    21-02 Stephanie: Controle gyn

03-03 Kiera: controle VK
    17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho

Vlindertjes:

εϊз cindy29
    εϊз elionorah
    εϊз Annaka

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo de lijst maar weer even aangepast. Was alweer even geleden dat hij was bijgewerkt.

Daniielle geeft niet hoor hihi. Heb ik ook weleens last van! :D
    Idd het niet weten geeft je gewoon een nog grotere nieuwsgierigheid.
    De kamer van onze zoon heeft een nieuwe vloer gekregen. Nu nog plinten plaatsen en wat gaatjes weg smeren. Dan behangen. Hij kan niet wachten tot hij naar die kamer mag. Hij wil iedere dag in zijn nieuwe kamer kijken hahaha. Fijne avond allemaal!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Voor de lijst,
    5 maart controle gyn

Iehhh Kiera, wordt je dan getest met dat drankje?

12. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Leuk hè Kiera als ze zo enthousiast zijn over hun nieuwe kamer! Ik geloof dat de nieuwe kamer ook leuker is dan de komst vd baby tot nu toe, haha!! Kan zelf ook niet wachten tot hij klaar is, nog paar weekjes op meubels wachten!

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ik heb geen idee Dreamer. Waarschijnlijk gewoon een bloedtest, had ik toen bij mijn zoon ook. ;) Kreeg toen ook bij 30 weken een groeiecho. Nog even afwachten wat de vk te zeggen heeft.

Ellin idd hihi.

14. Knuffie85

voor op de lijst: 21 maart 2d, 3d, 4d echo

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    ♥cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    ♥Ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv
    ♥Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ♥Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

24.
    ♥Stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    ♥Tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv

25.
    ♥dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

28.
    ♥jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv

29.
    ♥kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

30.
    ♥me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

0 meisjes
    4 jongens
    5 verrassing/geheim
    12 zwangeren

afspraken:
    21-02 Stephanie: Controle gyn

03-03 Kiera: controle VK
    05-03 Dreamer: controle Gyn
    17-03 Stephanie: 3d/4d pretecho
    21-03 Tanja: 2d/3d/4d echo

Vlindertjes:

εϊз cindy29
    εϊз elionorah
    εϊз Annaka

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

16. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Al even geleden gezegd dat ik het zou plaatsen, maar bij deze een buikfoto.
    Verder eigenlijk weinig te melden, alles gaat goed, de kleine stuitert flink rond in mn buik, zie nu ook aan de buitenkant, echt grappig! Ook zie je soms als ik lig waar de kleine ligt, is één kant van mn buik dikker en harder!

Bijgevoegde bestanden:

17. Knuffie85

Mooi buikje ellin. Kun jij je pietcing nog in? Ik heb hem eruit moeten halen zat niet meer fijn. Heb toen een zwangerschapspiercing gehaald maar die zat helemaal niet fijn dus nu niets meer. 2 gaatjes. Haha.

Vandag bij de verloskundige geweest. Alles met de kleine was prima. Mijn baarmoeder groeit goed en het hartje was meteen goed te horen.
    De curve voor de groei zag er netjes uit. Alles zat op de middenstreep behalve zijn buikje die zat erboven. Dus hij krijgt genoeg te eten dat zie ik wel. Haha. :D
    17-3 weer naar de verloskundige

18. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Heb mn piercing vd week moeten vervangen door zwangerschapspiercing, die is wel wat groffer dan wat ik had, maar na paar daagjes wel weer gewend. Heb m ook wel wat ingekort, anders zijn ze zo groot! Als deze te klein wordt heb ik er nog eentje liggen weer maatje groter.

Fijn dat alles goed was weer bij vk! De kleine dus ook weer fijn op beeld kunnen beweonderen! Ik mag woensdag weer voor controle. Moet ook wel zeggen dat ik nu minder bezig ben met wanneer volgende afspraak etc, na 20wk echo en ik de kleine zo goed voel veel meer vertrouwen in de zwangerschap als jullie begrijpen wat ik bedoel!

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Prachtig buikje hoor Ellin!!
    Moet ook maar weer eens een fotootje maken.

Tanja jij ook een iets dikkere baby. Ik ook, maar de mijne liep wel erg voor op termijn met de buik.

Vandaag ben ik gebeld door de vk. Ik moest een afspraak maken voor de glucosetest, omdat ze bang zijn voor zwangerschapssuiker. Mag woensdag 19 februari al. Zie er een beetje tegenop. Mag morgen vanaf 22.00 uur niks meer eten en drinken. Maar ja s'nachts drink ik normaal wat water als ik even naar de wc ben geweest. Krijg anders zo'n droge mond. Daarbij moet ik me al wel vroeg melden, maar moet 2 uur daar blijven zitten, omdat ik na dat drankje weer geprikt moet worden en je in de tussentijd dus niet mag lopen. Ach ja het is voor een goed doel.

Hier heb mijn piercing al dik 5 jaar niet meer. Met mijn vorige zwangerschap was dat littekenweefsel wel uitgescheurd. :( Hoop dat het bij jullie netjes blijft dames. Verder geen tijgerprintje gehad gelukkig. Hopen dat ik dat nu weer zo kan houden. :D

Zoonlief slaapt sinds vandaag in zijn nieuwe kamer. We zijn nu de babykamer even onder handen aan het nemen. Dat kan niet zolang zijn bed, commode en kast erin staan. Dus hem verplaatst, hij vond het prima. In zijn nieuwe kamer hoeven toch alleen nog plinten en een behangetje aan de muur. Verder helemaal opleuken, maar dat gaat ook goed komen. ;)

20. Knuffie85

Ellin: nee heb de kleine. Iet gezien alleen gehoord. Verloskundige heeft nog ff de 20 weken echo doorgesproken.
    Wel fijn dat je piercing nog fijn voeld. Was hier echt anders. Maar ach.
    Ja hebt idd meer vertrouwen ja.

Kiera: ja alleen zijn buikje. Hihi. Nou weet ik waarom ik geen buik heb die heeft ons wondertje opgegeten :D
    Haha

Oh wel dd spannend bij jou dan. Veel succes morgen. Laat desnoods ffw a weten.

Hier: af en toe last van een spontane bloedneus. Maar heb op internet gelezen dat dat geen kwaad kan. Zaterdag ga ik naar de9 maandenbeurs heb er echt zin in.

Deel Deze Pagina