In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi meiden in het schaduwrijke hoekje.
    Het is alweer wat maanden terug dat ik hier dit topic opende.
    En 'eindelijk' heb ik een tweede streep gespot!!!
    Ik heb staan huilen net. Het duurde me allemaal zo lang.
    En nu is het denk ik toch weer zover, zien jullie de tweede streep?
    Morgen ga ik weer testen denk ik.

Wat zijn jullie al ver, 27 weken al!!!
    Das wel raar om te zien, maar ik moet t accepteren en met de dag leven.

Ik hoop zo dat t dit keer goed gaat!
    Sterkte wens ik jullie toe, en geniet ervan.
    Dit is het mooiste deel van de zwangerschap denk ik.

X

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hai!

Oooh ik moest even goed kijken maar als ik iets speel met mijn scherm zie ik het zeker! Hij is nog wat licht, maar hij gaat vast nog oplopen meid!

Ik duim voor een plakbeeb!

3. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik zie een dun licht streepje. Hopelijk een goed streepje. Spannend hoor hopelijk blijft alles nu goed gaan.

4. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    Dank voor jullie lieve reacties.
    Zie hier de test van vanmorgen erbij.
    Hij loopt mooi op hè.

Sterkte jullie. En groetjes

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa dat ziet er goed uit hoor!!

6. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Elionorah wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles nu wel goed gaat! Hoe voel je je? De tweede test is inderdaad al wat duidelijker...

Nou meid, ik hoop dat je een plakker hebt en dat je er zometeen toch een beetje van kan genieten!

7. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Elionorah, wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles nu gewoon goed :)

Daniielle, hoe gaat het nu met je? Erg naar dat je zoveel pijn hebt :(
    Als het goed is, is jullie babykamer nu geleverd! Helemaal naar wens? En maandag 4d echo, spannend hoor!

Ellin, de Omeprazol helpt wel tegen het brandend maagzuur gelukkig. Ik neem het alleen liever niet elke dag in, maar als ik het oversla dan krijg ik er meteen weer last van. Verder gelukkig geen gekke klachten vooralsnog, daar ben ik erg blij mee.
    Hoe was de afspraak bij de vk? En al een behangetje uitgekozen?

Tanja, jij hebt ook 3d/4d echo gehad las ik terug, hoe was het?

Ben ook benieuwd hoe het met Stephanie is? En Kiera? En alle anderen?

Ik zal nog wat fotootjes van de babykamer plaatsen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Ik kan schijnbaar maar 2 foto's per bericht bijvoegen, dus ik doe de andere foto's even in losse berichten:

Bijgevoegde bestanden:

9. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    En de laatste:

Bijgevoegde bestanden:

10. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik vind je kamertje erg leuk jolien! Hier gaat het redelijk, de pijn gaat niet weg maar ze hebben nu gezegd wat het kan zijn. Of de baby bekneld een zenuw of hij/zij heeft mijn ribben gekneusd..
    Het kamertje is inderdaad geleverd, zijn er enorm blij mee! Het is alleen een heel donkere kamer (niet veel lichtinval) en dat is jammer, maar goed dat heeft met het huis te maken :)
    Heb zo enorm veel zin in maandag! Ik zal dan wel een paar foto's showen hihi..

Hoe is het verder met jou jolien? Lekker aan het genieten van de zwangerschap of niet?

11. Knuffie85

Jolien: ja hebben 3/4d echo gehad. Was super. We weten nu ook wat het word en we zijn super blij. Wat het ook was haha. Maar we vertellen het tegen niemand dus het blijft nog een verrassing.
    Een hele mooie babykamer heb je echt heel mooi.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Superleuk kamertje Jolien!

13. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Elionorah, wauw, wat fijn!! Gefeliciteerd!! Ook voor jou weer goed nieuws na een periode van wachten!! Hopelijk gaat nu alles goed, zullen wel even spannende weken zijn, hopelijk mag je over paar weken voor een echo en mag je een mooi hartje zien kloppen!

De kleine dus goed kunnen bekijken Tanja! Leuk hoor!! En gezien wat het wordt dus, leuk!! Tot nu toe op dit forum alleen maar jongetjes van degene die het weten en bekend maken, benieuwd of jullie dan toch een meisje krijgen of dat de jongens in de meerderheid zijn op dit forum!! Nog een maand of 3 en dan weten we het! ;)

Jolien, wat een leuk kamertje zeg!! Die koof in de muur ook heel mooi hoe het kastje daar weer in past! Erg leuk!

Wij hebben idd een behangetje uitgezocht, kan m vandaag ophalen. Zijn silhouetten van aapjes, giraffen, olifanten etc geworden in de kleur blauw, grijs en zandkleurig bruin/mokka (lastig omschrijven altijd die kleuren, haha) Passend bij de gordijnen en meubeltjes waar ook die kleuren in zitten.

Ik hoef weer pas over 4 weken (nu nog 3 dan) bij vk terug te komen? Misschien dat het was omdat ik dan 30 weken ben en dan gelijk 30 weken echo krijg? Bij vorige zwangerschap ging ik volgens mij vanaf een week of 24 om de 3 weken. Maar goed, voel me verder ook goed, alles gaat goed, dus op zich ook geen noodzaak om meerdere keren te gaan.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb er nu ook nog vier weken tussen zitten Ellin.. Weet het ook niet meer zo goed van de vorige keer.. Moet nu a.s. dinsdag voor controle en dan 15 april voor de groei-echo :)
    En tussendoor nog een keer bloedprikken voor de 5e ziekte aangezien het op de opvang bij mijn dochtertje heerst...

15. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Na een lange radiostilte weer eens een berichtje van mij. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd niet veel op het forum keek... Toch best 'druk' geweest.
    Allereerst Cindy en Elionorah van harte!!! Wat een mooi nieuws!!! Hopelijk blijft alles goed gaan!
    Verder is t n beetje lastig om nu op iedereen persoonlijk te reageren, maar goed om over mooie echo's te lezen, prachtige foto's te zien en over al jullie babykamer plannen etc te lezen en foto's ervan te zien!
    Hier op Zanzibar gaat t best aardig. We tellen af naar 7 mei want dan vliegen we naar Nederland... Het hotel loopt aardig en nu breekt het laagseizoen aan. Nog even de tijd om alles voor te bereiden zodat we over 5,5 week met een gerust hart alles achter kunnen laten.
    Het leven hier is anders in die zin dat wij niet bezig zijn met een kinderkamertje, geen kleertjes etc inkopen, dus daar kan ik niet over meepraten helaas;)
    Onze focus lag op het vinden van woonruimte voor die drie maanden dat we in NL zijn en dat lijkt nu te ziJJ gelukt. Verder probeer ik hier en daar wat spulletjes gratis voor de kleine te verzamelen.
    Ik voel me redelijk, nu helaas net aan de antibiotica voor een blaasontsteking en ik blijf toch veel last hebben van buikpijn. Het lijken spieren te zijn en ik maak me er geen zorgen over. Al moet ik zeggen dat ik wel steeds banger word dat er hier iets naars gebeurt en ik bv niet naar NL kan. Ik ga dus maar zelf braaf om de 3 weken naar het ziekenhuis voor een check. Mijn hb blijft erg laag, ondanks goed eten en extra ijzer pillen, maar ik heb er weinig last van. De echo met 21 weken was echt super en ik denk dat we met 30 weken nog een extra echo doen om nog even te spieken zo vlak voor onze reis:)
    Ik groei goed en kijk echt uit naar de dag dat we ons kleintje ontmoeten:)
    Leuk om al jullie updates te lezen, ik zal weer wat vaker komen kijken en reageren!
    Geniet van het mooie weer daar! Ik lig hier na 3 dagen zonder stroom en water heerlijk onder de fan af te koelen. Het was echt niet te doen 's nachts, alsof je in een sauna moet slapen. Buiten liggen was geen optie ivm se muggen... Daarbij komt dat er vorige week bij ons is ingebroken, dus erg rustig slaap ik toch al niet... Ik heb maar bedacht dat het een goede voorbereiding is op de gebroken nachten die straks gaan komen;)
    Groetjes!

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hai dames,

Ook hier weer even een berichtje van mijn kant.
    Allereerst Cindy en Elionorah gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat het deze keer allemaal voorspoedig mag gaan!! ;)

Ellin ik herken je verhaal! Ook bij mijn zoontje liep ik overal veel sneller achteraan dan nu. Alles gaat nu op zijn elfendertigste hahahaha.

Danielle balen dat jij regelmatig pijn hebt. Hoe is het met je bloeddruk? Is die goed. Omdat je aangeeft dat je hoofdpijn hebt en last van duizeligheid? Morgen een 4d echo. Leuk!!

Tanja fijn dat je hebt kunnen genieten van je 3d/4d echo. Ben wel benieuwd wat je krijgt hihi. Hier doen we expres die echo's niet, zodat ik ook niet in de verleiding kan komen! :D

Jolien wat een prachtig kamertje is het geworden! Balen dat jij zoveel last hebt van brandend maagzuur. Hier nog niet te bekennen gelukkig! Ik weet wel dat ik het met mijn zoontje had. Vanille yoghurt hielp of een slokje cola. Ook Rennie nam ik af en toe in op advies van vk.

Caramelbaby hoop geregel dan bij jullie nu. Fijn dat jullie woonruimte gevonden hebben in NL. Balen dat er is ingebroken, ik zou dan ook minder prettig slapen! 3 dagen zonder stroom en water zitten lijkt me ook geen pretje. Hopelijk krijg je nu wat verkoeling onder de fan. ;)

Hier is mn buik lekker gegroeid. Af en toe een pijnscheut in mijn rechter bil. Maar na oefeningen trekt dat vaak gelukkig snel weg! Nu ook echt aan het aftellen met werken. Nog maar 6 weken! Dan met verlof (er zit wel 2 weken vakantie tussen). :) Heerlijk kijk er al naar uit. Wordt met de dag nieuwsgieriger. Wat zit er nu in mijn buik. Heerlijk om het dan niet te weten. Met het ontwerpen van de voorkant van mijn geboortekaartjes ben ik al klaar. Nu nog de binnenkant. Ook het huis boven vordert nu. Ben druk aan het kijken voor nieuwe meubels voor zoonlief. Die toch echt een nieuwe kledingkast moet hebben en zijn kamer moet echt nog worden ingericht. Blijkbaar had ik daar mee haast bij toen mijn zoontje geboren werd hihi. Nesteldrang is dus nog heeeeeeel ver te zoeken. :) Morgen naar de vk ben benieuwd of ik nog een groei echo zal krijgen met 30 weken.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoihoi!

Caramelbaby, onrustige tijden dus ;)
    Moet jij je nou straks in nederland wel weer aanmelden bij een vk neem ik aan? Geen idee hoe dat geregeld is, maar neem aan dat je dan ook nog wel een echo ter controle krijgt?

Kiera, meeste vk's doen het geloof ik toch nog wel..

Hier gister het eerste pakje besteld. Nu een weekje vrij, dan nog 5 hele weekjes (jaja wel drie dgn per week haha! ) werken en dan nog 1 maandagje en dan ook verlof.. Zie er zoooo naar uit haha!

18. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Kiera; wat fijn dat het huis nu ook vordert, je bent denk ik wel blij als alles klaar is?
    Mijn bloeddruk schommelt heel erg. In het weekend had ik 90 over 41, dat was wel flink laag! Maar later had ik 130 over 70.
    Gemiddeld zit ik op 100 over 59 ofzo....

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dreamer lkkr dat je een weekje vrij bent! Ook al aan het aftellen tot je verlof zo te zien! :D

Danielle pff je bloeddruk schommeld wel erg. Hier is ie iedere meting hetzelfde. 120/75 keurig dus.

Nou vandaag bij de VK geweest alles was goed! Ws krijg ik geen groeiecho. Buik is kleiner en baby voelt niet groot aan. Hij/zij ligt al lkkr goed billen omhoog en hoofd boven bekken. Volgt broerlief dus op met snel juist liggen. Mag pas over 4 weken weer. Daarna om de 3 weken. Is hier dus normaal want ik vroeg waarom niet over 3 weken. Dat doen ze hier vanaf 30 weken.

20. Knuffie85

Ellin: ja idd wie weet 50/50 kans. Hihi.oh leuk ben benieuwd hoe de babykamertjes er straks allemaal uitzien. De onze komt 11 april dus dan kan ik ook gaan beginnen nu al zin in.

Dreamer: ik krijg geen groei echo. Om en nabij de 36 weken nog een liggings echo. Dus da duurt nog ff. Leuk he pakjes kopen. Ik kan het ookniet laten maar heb er nu een stuk of 5 dus dahs wel ff voldoende. Hihi

Kiera: ja dahs misschien ook wel het slimste. Maar wij wilde alles eruit halen wat we kunnen. Misschien blijft het wel bij deze ene zwangerschap en dan wil ik gedaan hebben wat we kunnen.
    Ga ook nog een zwangerschapsshoot doen.

Deel Deze Pagina