Hier ook controle gehad.. Buikje aan kleine kant.. Nu nog geen zorgen omdat ik bij dochter ook niet groot was en ik over twee weken toch al een groeiecho heb.. Heb dan ook gelijk weer controle.. En dan 1 mei weer.. Das gewoon twee keer om de twee weken.. Zal wel goed zijn Bloeddruk was supernetjes voor mijn doen met 131/80
Dreamer: mijn buikje is ook klein als ik de fotos van de rset van de dames zie. Maar ach zolang ons wondertje het goed doet is dat het belangrijkste en misschien is het wel fijn om niet zon hele dikke buik te hebben. Cindy: oh super meis. Mooi nieuws. Tis nu wel extra spannend voor jullie.
Super Cindy! Gefeliciteerd met de goede echo! Tanja, is ook wel zo hoor.. Maar net als vanochtend.. Dan denk ik echt waar issie nou Nja nog 1.5 week tot de groei-echo...
Super hoor Cindy!! Eerste mijlpaal weer gehad, op naar nog vele meerdere mooie!! Ook hier een bescheiden buikje hoor! Krijg het vaak te horen dat ik zo'n klein buikje heb, tsja... doe er niets aan! Vorige zwangerschap ook en dacht iedereen dat het wel een kleintje zou zijn, nou er kwam toch mooi een 8 ponder ter wereld na 39 wk zwangerschap, dus daar trappen we ook niet meer in, haha!
Pff even een zeurberichtje.. Wordt momenteel weer zo snel geïrriteerd.. Dochter slaapt in de middag vaak niet meer.. Maar dan rond 17:00 wordt ze zoooo druk en m'n geduld raakt dan zo snel op... En beeb heeft er vandaag ook niet veel zin in geloof ik.. Heb wel een paar keer wat gevoeld maar niet zoals bijv donderdag en vrijdag... Straks maar even plat op bed liggen, kan hier niet zo goed tegen Hoop op een kleine groeispurt..
Mooie buikjes allemaal! Ik zal ook weer eens proberen een foto te maken. Ben alleen niet zo handig met selfies, dus moet het even aan mijn man vragen Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien Cindy! Zo fijn Dreamer, heb je de beeb nog gevoeld toen je bent gaan liggen? Kan me best voorstellen dat je wat sneller geïrriteerd bent. Ik merk het bij mezelf ook, zullen de hormonen wel zijn..?
Ik had trouwens nog een vraag. Er staat mij bij dat ik hier niet de enige ben die meteen flesvoeding gaat geven in plaats van borstvoeding en ik zou het fijn vinden om daar wat over uit te wisselen. Ik baal er zelf heel erg van dat ik geen borstvoeding mag geven en voel me soms gewoon bij voorbaat al een slechte moeder. Tot nu toe heb ik ook niet een bijzonder vriendelijke en meelevende gynaecoloog, dus ik voel me ook niet echt vrij dit met haar te bespreken. En misschien moet ik daarvoor ook wel helemaal niet bij een gynaecoloog zijn. Maar goed, zou het dus wel fijn vinden om hier wat over uit te wisselen
Ellin: ook een mooi buikje hoor. Dreamer: geeft niks hoor. Gewoon vertellen wat er op je hart ligt is beter dan opkroppen. Heb je je ban By idd nog wel ff gevoeld toen je plat ging liggen. Ik geloof best dat het zwaarder is als je al ern kleine rond hebt lopen. Jolien: ook een mooie buik. Is da zon ketting met een geluidje erin? Dan wil ik je een tip geven en hang hem een stuk lager. Zo krijg je kans dat je baby in de stuit gaat liggen. Ik kan je helaas weinig over flesvoeding vertellen ik wil borstvoeding gasn geven.
Ja gelukkig werd ie gisteravond nog ff beetje actief en nu ook wel weer even gevoeld en beweging gezien Jolien, ik heb bij mijn dochter gelijk fv gegeven.. Zijn er specifieke dingen waar je tegenaan loopt?
Gelukkig Dreamer dat je die kleine weer gevoeld heb, hier wordt hij ook pas in de avond actief! Ook heeft hij vaak de hik de laatste tijd, grappig gevoel! Herken je irritatie/gevoel wel, had ik paar weken geleden, kon om minst ontploffen, vond het heel naar dan ook achteraf. Na paar dagen weer beter in mn bel, ws hormonenkwestie Jolien, het staat bij mij nog verkeerd in de lijst, ik ga gelijk flesvoeding geven heb ik ondertussen besloten. Bij zoontje bv geprobeerd, hij hapte niet goed, mijn tepels waren te vlak, dus kolven en via 'fingerfeeding' geven (mijn pink in zn mondje en een slangetje met spuitje en wanneer hij sabbelde in zn mond spuiten) pfff zo'n gedoe. Ook tepelhoedje geprobeerd maar omdat hij niet krachtig zoog wisten we niet of hij voldoende aan de borst dronk en hij viel alleen maar af. Dus dat had best een impact op de kraamweek. En omdat ik dat niet weer wil besloten om nu vanaf begin af aan flesvoeding te geven.