In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ellin oh gelukkig ik ben dus niet de enige! Ook ik ben s'avonds erg moe! Heb nu zelfs een extra deken op bed liggen. Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Super! :D

Dreamer ja hoor wij wel hihi. Maar ik moet zeggen er was ook niks waardoor de zin minder was. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! Jullie wondertje kan niet worden geraakt. Dus als je zin hebt gewoon doen. ;)

Jolien zo te lezen ben jij echt een vossenliefhebber hihi! :D Hier doen we geen thema's. Ben meer van gewoon rustige kleurtjes. Zoonlief krijgt straks een andere kamer. Misschien dat ik daar nog iets jongensachtig voor bedenk. Maar zo ie zo wil ik iets met grijs en cremé aangezien ons hele huis die kleuren heeft. Zijn kamer is dat nu ook met groene en blauwe accenten. ;)

Hier merk ik vandaag dat af en toe misselijk begin te worden. Dan eet ik snel iets en zakt het wel. Mn buik was vandaag de hele dag al opgezet. Had vanmiddag lekker 1,5 uur bij kunnen slapen. Had het echt nodig want ik was zo vertrokken! Begin nu wel weer moe te worden. Ach ja hoort er allemaal bij he! ;)

2. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @dreamer: gister reageerde ik ook op n soort gelijk berichtje van elionorah;
    Ik durf ook niet goed sex te hebben. Heb ook gewoon minder zin, komt denk ik ook omdat ik zooo moe ben en af en toe n mega opgeblazen buik heb. Maar daarnaast, bij de vorige zwschap deed t wat pijn en had ik iets bloedverlies erna. Ruim n week later kreeg ik weer bloedverlies en ging t daarna mis. Ik wéét dat t niet van sex mis kan gaan, maar toch zit t in mn hoofd. Dus alles bij elkaar zorgt dat bij mij gewoon tot weinig zin. Vl begrijpt t gelukkig wel.
    Het komt wel weer als straks de spannendste weken voorbij zijn en ik me ook weer iets energieker voel.

@hier: vanochtend weer mn halve ontbijt eruit gegooid. Blhhhh... Ik stapte in de auto en ineens.... Ik rende terug naar huis en was net op tijd bij de pot. Gatver!
    De rest vd dag ook n raar misselijk weeïg gevoel gehouden. Heb er na t avondeten gelukkig weinig last meer van gehad. Maar jee, wat voelde ik me beroerd. Voelde me ook echt ff diep ongelukkig. Stom.
    Zit nu weer met 2 truien aan onder 2 plaidjes op de bank. Nog steeds koud. Brrrr... Voel me echt niet fijn. Hopelijk is dat rottige gevoel over n week of wat over. Dit is vermoeiend op deze manier. Bah!

3. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Het is lekker stil hier. Slaapt iedereen uit ofzo? :)
    Ik ga nu lekker slapen.
    Gisteren helaas nog wel een halve sigaret gerookt.
    Maar vandaag niets!! Fijn!

Tot morgen.... Zzzzzzzzzzzzzzo moe

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoihoi!

Hier vanochtend ook misselijk.. Nog niet hoeven overgeven omdat k snel wat gegeten heb haha!

Tsja, sex.. Ik weet ook wel dat t geen kwaad kan maar heb er echt geen zin in of behoefte aan.. Vriend wel en die loopt ook steeds aan mn kop te zeuren :p

5. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Zo ik heb even heerlijk uit mogen slapen van manlief vanmorgen, even weer bijtanken, want merk dat des vermoeidheid begint toe te nemen.

@Cathrien, das niet fijn! Balen meid dat je zo misselijk bent. Ben alleen wel bang dat het met een weekje nog niet over is, maar nog wel paar weken gaat duren! Even rustig proberen te starten, even wat op bed eten voor je opstaat schijnt ook te helpen.

@ Jolien al druk aan het speuren en met resultaat voor die kleine!

@ Caramelbaby vind het wel jaloersmakende berichten hoor vanaf het strand!! ;) Ik hou van zon en warmte, van mij mag na de kerst direct het voorjaar zn entree doen, haha, lekker naar buiten!

Ik ga morgen op mn werk vertellen dat ik zwanger ben, had het liever later vertelt, maar de omstandigheden zijn nu zo dat het niet helemaal eerlijk zou zijn om nu mn mond te houden en over 4 weken ofzo heel de boel in de war te schoppen. Verder weten alleen mn ouders het nog maar en willen we volgende week het mn zussen vertellen. Heb heel goede band met hen en praatte gister al bijna mn mond voorbij tegen ene zus, oeps!!

6. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Spannend Ellin morgen dit te vertellen, maar snap het wel.
    Zolang ik mij nog goed voel vertel ik het pas rond 11 of 12 weken.

Woensdag as de echo zo spannend.
    Was gisteren boodschappen doen en kreeg trek in borrelnoten. Iets wat ik alleen eet op verjaardagen als deze er zijn. En pombear, deze zak is voor de helft leeggehaald haha! De borrelnoten gaan er vanavond denk ik aan ;)

Gisteren op kraamvisite geweest bij een collega, ach wat een lief klein mannetje is dat toch. Zo schattig. Hoop dat het deze keer goed blijft gaan en wij volgend jaar ook een mooi klein wonder in onze armen kunnen sluiten! :)

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Cathrien blegh dat is minder! Hier gelukkig de wc pot nog niet hoeven te omhelzen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal nooit over gegeven, maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niks! Wat mijn vriendinnen doen die wel ochtend misselijkheid hadden, ze lieten even een klein beetje eten op bed brengen door hun ml. Hielp wel. ;) Ook ik heb het hier koud, net de verwarming opgestookt en heb een heerlijke trui aan en zit ook onder een plaid, maar moet zeggen ondanks dat heb ik het nog koud!

Elionorah ach ja het lijkt mij erg moeilijk in 1 keer te stoppen. Weet niet hoeveel je eerst roken, maar vind het al een hele prestatie!

Ellin succes met het vertellen morgen! Altijd spannend dat punt! Ik wil het gaan vertellen na de echo.

Me and lekker aan het snoepen geslagen zo te lezen. Ik probeer hier zoveel mogelijk gezond te eten. Deed ik bij mijn 1ste zwangerschap ook, maar was toen ook meer dan 16 kilo aangekomen. Het was er wel gelukkig na de bevalling zo weer af.

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @elionorah wat goed zeg! Hou vol!!!!!!
    ik ben sinds 2 dagen rookvrij zoals ik het noem;) en ik moet zeggen dat ik er dit keer veel minder moeite mee heb dan 5 jaar geleden.
    Had het stoppen extra op mijn verjaardag gepland omdat het op zaterdag viel dus dan heb je veel afleiding
    Kijken of het morgen als het dagelijkse leven weer begint ook nog redelijk gaat of dat het dan moeilijker is

@misselijkheid... tot nu toe echt geen last van... ja soms kokhalzen
    Heb sowieso bijna geen kwaaltjes... ja pijnlijke borsten en meer plassen en vaker moe maar dat was het dan ook
    Van de ene kant gelukkig, maar ook daar word je weer onrustig van

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Cindy, hier verder ook weinig last van dingen hoor ;)
    Had ik bij m'n dochter ook niet :) Is ook goed gekomen dus daar gaan we nu ook weer van uit ;)

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Gisterenavond flink moeten overgeven. Eerst brak het zweet me uit en plots vlug rennen. Gelukkig optijd gehaald. Pff daarna nog steeds niet fit.
    Mijn vriend lag met migraine in bed. Dus hoe ziek ik ook was ff de hondjes uitgelaten. Toen een emesafane zetpil erin en om half 10 naar bed gegaan. Redelijk goed geslapen. Vandaag ook redelijk aanwezig. Haha.
    Dalijk maar weer zon zetpil erin, werken voor de volgende dag echt fijn. Had die 2 dagen niet gebruikt, da heb ik gemerkt.
    En met sex sorry maar nu totaal geen behoefte aan, moet erecht ff niet aandenken.

11. Sith

Sith Niet meer actief

Tanja, hopelijk voel je je snel iets beter. Hier heb ik nog niet overgegeven, maar ben met momenten wel misselijk. Eten valt niet altijd even goed.

Voor de stoppers met roken: Super! hou vol. En denk iedere sigaret die je niet rookt is er eentje. Dus als het een keertje mis gaat, is dat jammer, maar laat daardoor de moed niet zakken. Je hebt er ook al heel wat over geslagen.

Ellin: Jippie een mooie echo. Deze week zijn er meer meiden aan de beurt toch? Ik mag woensdag. Ben erg benieuwd en vind het erg spannend.

Werk: Ik werk in de gehandicaptenzorg. Draai onregelmatige diensten, 30 uur. Ik denk dat het best goed te combineren is met een kleine. Doordat ik veel avonden en weekenden werk, hoeven we minder opvang te regelen omdat op die momenten mijn vriend thuis is.

Ideeën voor de babykamer heb ik volop. Nu maar hopen dat vriendlief het eens is met mijn ideeën, haha.

12. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dames sorry voor mijn afwezigheid maar quintes was jarig en ik was dood
    ziek en ik heb zondag zijn verjaardag gevierd. nu ff dagje rust en op
    de bank liggen want nog steeds helemaal niet lekker.

ik heb vrijdag ook de echo gehad en het hartje klopte :)
    ze denken dat ik wel een week minder ver dan mijn schatting. dus volgens
    de gyn ben ik vandaag precies 6 weken en ik dacht nu 7 weken.

@me And: ik zit thuis dus ik werk niet. vind het heerlijk om elke dag
    voor me zoontje te zorgen maar ooit ga ik weer werken weet alleen nog niet
    wanneer dat wordt.

@elionorah: geweldig nieuws dat je een echo krijgt! super spannend!

over seks gesproken ik durfde het ook niet zo goed maar nu na de echo
    scheelt t wel en durf ik wel maar niet te vaak hahaha.

en voor de dames die stoppen met roken heel veel succes hoop dat jullie
    het vol gaan houden! ik ben sinds begin oktober nu 2 jaar gestopt en gaat
    heel goed maar er zijn nog steeds momenten dan ik er echt zin in heb maar
    kan de drang weg zetten om sigaretten te halen dus komt helemaal goed.
    ze zeggen dat je die zin altijd zult houden dus daar heb ik me op in
    gesteld en daardoor ging het goed.

13. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0

juni 2014 mama's

uitgerekende datums:

18.
    cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv

22.
    sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv

24.
    elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv
    dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv
    stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv
    tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv
    cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv
    Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv
    me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv

25.
    daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv

26.
    RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv

27.
    Annaka, 33 jaar, 3e kindje, thuis, bv

30.
    jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv
    kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

0 meisjes
    0 jongens
    4 verrassing/geheim
    15 zwangeren

afspraken:

04-11 Tanja28: 1e echo
    05-11 Dreamer: intake + 1e echo
    06-11 Sith: 1e echo
    06-11 Me and: 1e echo
    07-11 Elionorah: 1e echo
    11-11 Daniielle: 1e echo
    11-11 Annaka: 1e echo
    12-11 Cindy29: 1e echo
    12-11 Cathrien: 2e echo
    12-11 Ellin: 2e echo
    18-11 RianneB: intake vk
    19-11 Caramelbaby82: 1e echo
    19-11 Annaka: intake vk
    20-11 Stephanie: termijn echo
    21-11 Jolien1982: 1e echo
    25-11 Cathrien: intake vk
    26-11 Ellin: 3e echo
    27-11 Cathrien: termijn echo

02-12 Kiera: 1e echo
    06-12 RianneB: 1e echo

wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...

14. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    als we zo door gaan zijn we allemaal op 24 juni uitgerekend hahahahaha:p
    nee de mijne is verzet maar weet nog niet waarheen want als ik de gyn aan hou ben ik 1 juli uitgerekend :( mag ik dan nog wel bij jullie blijven ?

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi dames, nou ik heb voor t eerst echt geen puf om op iedereen te antwoorden, sorry.
    Ik ben moe, maar erger nog ik heb teveel gegeten vanavond, bleh!
    Ik zit de hele avond al met een enorm volle buik.

ML en ik hebben nog maar eens gepraat over onze intieme momenten,
    Want hij kon er niet meer goed tegen hihi oops.
    En ik merk dat als we het bespreekbaar maken en hij rekening houdt me m'n gevoel, dat ik me daardoor veel prettiger voel.
    Dus dat is voor nu ook opgelost.

Ik zie dat er deze week elke dag (behalve vrijdag) een echo is!
    Vet spannend allemaal!
    Ik ben zelf nog steeds wel onzeker en wat bangig.
    Omdat ik zo weinig symptomen heb.
    Dat was bij de andere 2x wel anders.
    Toen was ik vet misselijk elke dag.
    Maar goed, ik blijf rustig en vasthouden aan de hoop dat t oke is met de kleine.

Oh vandaag heb ik weer heerlijk gezwommen in de zee.
    Samen met dochterlief, het was zo leuk in de golven!
    En een topdag was het vandaag.

@stephanie, natuurlijk mag je hier blijven.
    Maar als je naar het juli forum gaat ben je wel lekker als eerste uitgerekend :) en hier moet je waarschijnlijk wachten tot iedereen al lang en breed bevallen is...
    Heerlijk dat de echo verder wel oke was! Gefeliciteerd.

Ik ga nu lekker tukken. Het is bijna middernacht.
    Tot morgen, fijne dag allemaal.

Ps. Zouden er ook dames zwanger zijn van een tweeling in ons clubje?...

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    ja daar heb je gelijk in maar ja met quintes ben ik ook 6 weken te vroeg bevallen dus was ik alsnog de eerste :p haha
    maar ff de 20ste afwachten en dan zien we weer wat ik doe haha.

17. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    dag dames,

Ben een weekendje weggeweest met familie van ML. Ik had daar helaas geen bereik en zie dat ik veel gemist heb! Net alle 5 gemiste pagina's gelezen maar ik vergeet alles zo snel.. :(

Vanaf morgen ben ik weer aanwezig en kan ik het bijhouden, kan ik ook wat beter reageren.

@hier; voelde me vrij ongemakkelijk dit weekend. Mijn schoonzus is ook zwanger, 24 weken al. Alleen bij haar zie je de buik nog niet echt, bij mij begint de buik al flink te groeien.. Vond het zo ongemakkelijk dat mijn buik met nog geen 7 weken al 1/3 is van haar buik! Ik kan mijn broeken niet meer aan, doen gewoon echt zeer.. binnenkort dus maar eens zwangerschapsbroeken kopen.
    Gisteren en vandaag weer niet goed geworden, en dat terwijl ik toch echt goed heb gegeten. Hoop nu toch echt dat het niet te vaak gaat gebeuren.

Wij hebben sinds dat we het weten 1x gemeenschap gehad.. dat was meer omdat ik misselijk was enzo dat ik niet wilde. Gelukkig begrijpt hij het heel goed. Hij is zo lief voor me, geweldig.

Ik hoop vanaf nu weer gezellig met jullie te kunnen kletsen :)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Oooh meiden, even ego hoor..

Ik ben zooo zenuwachtig/bang voor morgen.. Heb geen reden om aan te nemen dat het niet goed is maar toch... En we mogen pas om 16.15 voor de echo..

19. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @ Dreamer... komt helemaal goed!!!!!!!
    Maak je niet gek :D:D:D:D
    We horen alleen maar positieve dingen dus bij jou is dat ook zo!

Ik moet nog een weekje wachten pfff!
    En nog iets goeds.... 3 dagen rookvrij:D

20. Annaka

Annaka Lid

13 mei 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, daar ben ik ook weer...
    Succes met wachten vandaag Dreamer en hopelijk hebben jullie dan eind van de middag een hele mooie echo!

Hier gaat het wel goed hoor. Heel erg moe, dus na het werken en eten niet echt veel puf meer. (dus ook niet in sex ;))
    Cindy en Elionorah, heel goed hoor het niet roken! Ik hou het dankzij jullie ook al 3 dagen vol! Vond dat ik niet achter kon blijven :)

Deel Deze Pagina