Ja hier hetzelfde Dreamer, haha, aftellen naar verlof! Maar heb geen klagen, nu twee weken vakantie en dan nog drie daagjes werken! Geen ervaring met bevalplan schrijven ook!
Hier goed nieuws. Ik mag weer terug naar mijn eigen verloskundige. Ons wondertje weegt nu 1798 gram. Is goed gegroeid en 2 weken. Nog wel gewoon rustig aan blijven doen maar het is al een hele geruststelling dat ik terug mocht naar mijn eigen verloskundige.
Ellin: nee gelukkig niet meer. Anders had ik denk ik ook niet terug gemogen. Heb nu 9 mei weer afspraak bij verloskundige.
Fijn dat alles nu goed gaat Tanja en dat je weer terug mag naar je eigen verloskundige! Hier gaat het wel goed. Sinds afgelopen donderdag steunkousen en dat helpt wel; minder zware en vermoeide benen. Het is inderdaad stil... Wel jammer, ben zo benieuwd hoe het met iedereen is!
Hoi hoi Hier alles ok. Laptop doet sinds gister ineens niks meer dus wat minder online of reacties iig haha.. Nog twee keer werken, morgen intake kraamzorg
Fijn Tanja dat je terug mag naar je eigen VK! Hier gaat het ook goed!! Geboortekaartjes zijn klaar!! Weer erg trots op mijn eigen ontwerpen. Lang leve Photoshop! Zoonlief ligt nu op bed, dus ik ga zo ff de babykamer schoonmaken. De komende weken moet ik mijn zoontjes kamer helemaal gereed gaan maken. Dus mag nog het 1 en ander gaan shoppen. Eventueel nog een verfje tegen de muur. Nog wat laatste spulletjes voor de baby kopen en dan mag hij/zij van mijn betreft wel komen. Af en toe wordt ik echt flink getrapt. Zoonlief kwam ook 2 weken te vroeg dus nu afwachten of ik nog 8 weken uit moet zingen of dat de kleine zich al over 6 weken aan dient. We zullen zien!
Jeuj!! Babykamer vandaag (eindelijk) behangen, dus kunnen m nu echt af gaan maken! Mn moeder heeft na behangen gelijk de meubeltjes afgesopt en de vloer gedweild, ook lekker schoon nu dus! Fijn Jolien dat de steunkousen zn werk goed doen. En gelukkig nog geen heet weer gehad (of in het vooruitzicht op korte termijn), want dan ben je ze wel snel zat denk ik! Das ook naar Kiera dat je mag gaan shoppen voor de kinderkamer(s), haha! Ook lekker aan het rommelen en afronden met de kamertjes zo te lezen! Hier kwam onze zoon ook een week eerder, ook erg benieuwd of deze uk dat ook doet of mn geduld langer op de proef wordt gesteld! Dreamer, komt de kraamzorg bij je thuis? Hier doen ze dat met een tweede helemaal niet meer. Irritant dat de laptop kapot is, komt altijd ongelegen zulke dingen. Hier verder ook alles goed, wel steeds sneller last van harde buiken, dus probeer al es beetje te doseren ipv alles gelijk willen doen (valt nog niet mee, haha!!) Volgende week nog drie daagjes werken, nu nog vakantie en dan verlof!! Laat het mooie weer dan ook maar komen :-D
Jolien: ja erg fijn. Wel minder dat je steunkousen moet dragen maar wel fijn dat je nu minder last van je benen hebt en gelukkig is het nog niet warm. Dreamer: whaaa nieuwe laptop kopen dan. Haha. Lekker nog 2x werken. Kiera: ja ik vind het ook echt kei fijn. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je geboortekaartje leuk dat je het zelf doet. Lekker nog ff gaan shoppen. Ellinh leuk is je babykamer dan ook bijna klaar? Idd ff rustig aan met die harde buiken. Lekker nog 3 daagjes werken. Hier gaat het best goed. Zaterdag gaat mijn ziektewet over in verlof. Hier is verder alles klaar het enigste wat we nog moeten kopen is een badstandaard. De box staat sinds vorige week in de huiskamer zo kunnen onze hondjes ook vast wennen. Nog ff dames en dan hebben we onze wondertjes in onze handen. Van mij mag het begin juni wel zover zijn. Maja we wachten af hoe het gaat lopen.
Ellin lekker dus jij kan nu ook alles rustig af gaan werken! Lekker dat je nog 3 daagjes hoeft te werken. Tanja jij zo te lezen bijna zo goed als klaar! Fijn!! Hier afgelopen nacht onwijs veel last gehad van bandenpijn (net bij mijn liezen). Kon ff niet meer normaal liggen. Waarschijnlijk zal het kindje nu wel helemaal goed zijn ingedaald. Hier kijk ik ook al uit naar Juni!! Zo benieuwd of het een jongetje of meisje. Ik heb er helemaal geen gevoel bij.
Tanja ik heb er nu geen last meer van het was alleen vannacht. Merk wel dat ik s'nachts wel minder lekkerder lig als bij mijn eerste zwangerschap. Terwijl ik nu een veel kleinere buik heb. Het is vooral pijn in mn heupen wat ik dan voel. Ach ja hoort er allemaal bij. Hier trouwens ook vakantie. Dan nog 2 weekjes werken (4 dagen) Dan heerlijk verlof!
Mooi buikje Kiera!! Zal er binnenkort ook weer eentje plaatsen. Wat je schrijft over 's nachts minder lekker liggen/slapen herken ik wel. Bij mn eerste zwangerschap sliep tot het eind vd zwangerschap heerlijk, geen probleem, maar nu al vanaf een week of 28 kan ik niet meer op mn rug liggen en alleen op mn zij met kussentje onder mn buik. Wordt ook veel meer wakker, omdat de zijkant waarop ik lig dan zeer doet ik moet draaien. En ook hier kleinere buik of gelijk aan vorige zwangerschap. Lekker hoor Tanja dat alles zo'n beetje klaar is! Benieuwd hoe je hondjes straks reageren op de komst van de kleine! Wij hebben twee katten en één vd twee bleef vanaf dat ik weeën had constant in de buurt, heeft tijdens de bevalling ook de hele tijd op de gang liggen wachten. Zo bijzonder hoe die dieren dat aanvoelen. Benieuwd of dat nu weer zo is! Moeten nog wel even iets creatiefs bedenken om de box 's nachts af te dekken oid, plaat ofzo om er over te leggen, de katten slapen nu in de woonkamer sinds mn zoontje 'hun' zolder heeft en wil niet dat ze constant in de box gaan liggen maffen 's nachts (wat ze uiteraard gaan doen). Wel heel grappig. Toen de vorige keer de box beneden kwam, gunde ze m geen blik waardig, gingen er niet in, totdat de kleine was geboren en de kraamverzorgster ze vanaf de eerste dag uit die box moest jagen, haha!!
Mooi bescheiden buikje Kiera! Ellin, wij hebben ook 2 katten en ik ben inderdaad ook benieuwd hoe die gaan reageren op de box. Die willen er waarschijnlijk ook inzitten/liggen, dus ik denk dat wij 's nachts de schuifdeuren van de woonkamer maar dichtdoen. Laatst was mijn man bezig met de kinderwagen en hij had de reiswieg even op de grond gezet, binnen no time zat één van de katten er al in Iedereen heeft al bijna verlof zie ik. Ik hoef ook nog maar 2 1/2 week te werken en dat betekent in mijn geval nog maar 5 dagen. Mijn verlof begint al wat eerder, want ik werk op dinsdag en donderdag en de laatste donderdag is het Hemelvaart Zojuist ook weer controle gehad bij de verloskundige. Beeb is aan de kleine kant, maar wel prima binnen de marges. Alleen zijn benen zijn ietsje langer in verhouding, maar dat heeft ie van z'n papa die 1.97m lang is. We hebben ook mijn bevallingsplan besproken. En ik moet wat meer rust nemen vanwege de harde buiken... Moeilijk hoor!
Ellin wat herkenbaar!! Ik heb dat dus ook als ik lang op mijn zij lig wordt ik wakker (ook om te plassen). Maar wat een pijn in mijn heup dan. Ik sliep voorheen altijd op mijn buik, maar na een week of 14 ben ik op mijn linkerzij gaan slapen. Af en toe draai ik op mijn rug, maar dat ligt helemaal niet lekker. Overdag nergens last van. Ja als ik heel veel heb gelopen, maar de laatste keer was dat op koningsdag en daar blijft het bij. Jolien fijn dat de baby binnen de marges is en hopelijk blijft dat ook zo! Lekker dat je al eerder vrij bent door hemelvaartsdag!
Kiera mooi buikje hoor! Heb veel gemist zie ik wel, net wel alles bijgelezen maar mijn geheugen is wel een zeef op het moment hihi.. hier gaat het slapen ook wat moeizamer, wordt iedere nacht wel wakker van pijn in de heupen en moet dan anders liggen. Op de rug slapen gaat niet meer helaas. Ik ben nu toch wel benieuwd wanneer al onze kleine wondertjes komen! Van mij mag het eind mei wel hihi, 31 mei vind ik een mooie dag dat hij/zij komen mag Maar ben bang dat het nog wel ff duurt!
haha ja echt wel, wel dat ze gelijk mee naar huis kunnen maar niet tot de 40 weken.. en de 42 weken moet ik al helemaal niet aan denken pfff hihi.. Maar ach het komt wanneer hij/zij er zelf klaar voor is he, dus kunnen niet anders doen dan afwachten! Vind het nu wel spannend worden