Ellin: ja ik ben ook benieuwd hoe de hondjes gaan teageren al denk ik zelf dat het super goed gaat. Wel moeilijk om iets te vinden om het af te schermen die box. Succes. Haha Kierak gelukkig verder geen last meer van gehad. Ja hier ook veel last van mij heupen. Draai ook 100x per nacht echt irritant ik word er steeds wakker van. Jolien: ons wondertje is ook wat kleiner maar ach we zullen maar denken hoe groter hoe meer pijn. Hihi. Danielle: idd ik moet er ook niet aan denken om tot de 40/42 weken door te moeten lopen.
Zooo laptop is gefixt of lijkt gefixt haha! Pff over tijd gaan hoop ik niet.. Ik heb donderdag weer een groei-echo dus ben heeel benieuwd
Ja inderdaad, en zo lang het maar binnen de marges is. Ik had alleen wel verwacht dat het een flinkerd zou worden, want mijn man was 9 pond en mijn zwager zelfs 10. En wij verwachten dus ook een jongetje. Ik hoop ook niet dat ik over tijd ga... Lijkt me zo vervelend! Dan wacht je al zo lang. Ik ben inmiddels ook wel heel nieuwsgierig hoe ons kindje eruit ziet.
Ja inderdaad, denk dat die dagen dat je overtijd gaat langer duren als alles haha.. gewoon omdat je zo leeft naar die 40 weken en het steeds zwaarder wordt. Dreamer fijn dat je laptop gefixt is, of in ieder geval zo lijkt hihi... donderdag groei-echo spannend! Hier denk ik dat we een flinkerd krijgen, dachten ze in het ziekenhuis ook volgens mij. Wel jammer dat ze het gewicht niet doen schatten, eigenlijk wel heel benieuwd naar...
Hoihoi! Ja ben echt heel benieuwd naar de schatting van donderdag Hopelijk issie binnen de marges gebleven
Dreamer: oh fijn je laptop weer gemaakt. Spannend je groeiecho. Ik heb wel meer last van maagzuur maar dan neem ik een rennie en is het weer over. Jolien: ja je weet het nooit he. Het blijft afwachten. Hier: vanacht erg slecht geslapen. Erg veel last van mijn heupen. Ongever elk uur weer draaien omdat het zon zeer doet. Trekt ook helemaal door naar mijn benen. Vanmiddag maar ff op de bank gaan slapen dan. Pff
Fijn dat je laptop weer gemaakt is Dreamer! Spannend hoor donderdag ben benieuwd hoeveel jullie baby is gegroeid. Tanja balen dat jij zoveel pijn hebt gehad vannacht. Ik heb gelukkig dit keer goed geslapen. Maar overdag heb ik nu weer meer last met lopen. Ach dit laatste heb ik liever dan dat ik s'nachts wakker lig. Daniielle ik ga met 40 weken vragen of ze me willen strippen. Zoonlief was 2 weken eerder geboren en woog 8 pond. Dus als ie niet vanzelf was gekomen, was hij nog zwaarder geweest. Hier krijg ik trouwens dit keer geen extra groei echo. Vind het wel jammer, maar goed. Ze schatten dit kindje niet zo heel groot, maar ik heb wel vaker gehoord dat ze er behoorlijk naast kunnen zitten. Dan is zo'n groei echo toch even wat fijner.
Balen Tanja! Hopelijk vannacht een betere nacht!! Wel fijn dat je overdag nog even je rust kan pakken, ook blijven doen!! Ja ben ook wel benieuwd naar gewicht, hier was zoonlief ook 8 pond met 39 weken, benieuwd of dit ook weer zo'n bollie wordt, hihi!! Geen last van maagzuur gelukkig, baby ligt al vrij laag, dus mn ribben en maag worden gelukkig ontzien. Vandaag verrast door de kinderen uit mn klas met alvast een afscheidsfeestje: cadeautjes en een moeder had een enorme taart gemaakt van een zwangere buik (3,5 kilo!) Erg lief! Ook een leuk afscheidsboekje alvast gehad met herinneringen aan afgelopen jaar en wensen voor de toekomst. Nu nog twee daagjes werken en dan echt verlof!
Kiera: ja idd liever overdag dan snachts. Maar dan nog is het lastig. Als ik niet in het ziekenhuis had gelegen had ik ook geen groei echo gehad. Maar omdat ze het toch wilde weten moest het toch. Maandag heb ik een liggingsecho. Maar de kleine ligt al ff naar beneden dus ik ben er niet bang voor maja je weet nooit he. Ellin: ik hoop ook dat ik vanacht een betere nacht heb ja. Anders is het erg vermoeiend. Ja ik pak overdag zowiezo toch wel mijn rust maja snachts is toch fijner he. Gelukkig slaapt mijn vriend er wel doorheen maar dan nog. Oh kei lief van die kids uit je klas. Succes met je 2laatste daagjes. Dan rust. Hihi.
Jaaaa!!! Verlof!! Joepie!! Wat een heerlijk vooruitzicht, ik hoef heel 2014 niet meer te werken!! (neem namelijk ook nog ouderschapsverlof op)
Zooo das een beste periode Ellin Ik neem idd straks ook weer ouderschapsverlof op alleen ik verspreid het met een dag per week
Oh ellin, heerlijk! Dat is inderdaad een hele flinke tijd dat je niet hoeft te werken. Lekker van genieten... Hier nog een weekje werken en dan ook verlof, ben flink aan het aftellen! Gelukkig werk ik maar 3 dagen per week hihi..
Hier vandaag de groei-echo gehad! Beeb werd nu geschat op 2500 gram en ze gaan met 40 weken uit van tussen de 3500 en 3700 gram.. Zal mij benieuwen Ellin, mooi buikje!
Mooi buikje Ellin! Lekker dat je al verlof hebt, je treft het ook met het weer Dreamer, zo'n 3500 gram is wel mooi toch? Knap dat ze ook al een schatting kunnen geven van het gewicht bij de geboorte. Ik heb trouwens wel last van brandend maagzuur, vanaf het begin al zo ongeveer. Ik heb er nu medicijnen (omeprazol) voor en dan gaat het goed. Danielle, ik was nog benieuwd hoe het met jouw bekkeninstabiliteit gaat? Hier gaat het allemaal z'n gangetje. Nog 3 daagjes werken en dan zit het er voor mij ook op, ben er ook echt wel aan toe nu.
Tanja dat is toch fijn extra echo's kan je vaker naar je kindje kijken. Hier zijn de verloskundige gewoon wat strenger met verstrekken van groei en liggingsecho's. Ellin lekker jij al verlof en ook zo'n lange periode heerlijk hoor! Ga er lekker van genieten. Mooi buikje heb je!! Daniielle en Jolien jullie ook alleen deze week nog werken. Ik ook vind het wel lekker, maar had ook nog wel ff door kunnen gaan. Door de feestdagen van de week erop heb ik eerder vrij! Dreamer ben benieuwd hoe dicht ze bij de schatting zitten! Mijn zoon hadden ze geschat met de bevalling op 3500 gram, maar hij was toch echt 4 kilo met een 2 weken eerdere komst. Hier gaat alles verder rustig zijn gangetje. Lekker aan het genieten van het mooie weer en mijn gezinnetje. Allemaal nog een fijn weekend verder.