Ellin ben benieuwd hoe dichtbij ze er dit x zitten. Hoop voor jou dat het meevalt! 7 pond is een mooi gewicht! Dreamer zo das een supersnelle bevalling geweest! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Ga er lkkr van genieten!
Dreamer gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Genoet er samen van.mag ik vragen hoe hij heet? Hier helaas nog alles rustig. Wel meer last van hoofdpijn. Paracetamol helpt niet echt. Hopelijk een voorteken en komt ons wondertje gauw.
Benieuwd hoe het bij Danielle gaat/is gegaan!! Hopelijk kunnen jullie je kleine gauw in je armen sluiten!! Hier ook nog alles rustig... vaak s avonds last van gerommel, maar niets serieus. Ben nu verder met de zwangerschap dan bij mn zoontje, die kwam met 39 wk precies. Dus ongeduld neemt nu per dag toe, haha!! Zo benieuwd naar de kleine! Aan de andere kant vind ik het ook wel een gek idee dat waar we nu al zolang naar uit kijken elk moment kan gebeuren!! Geniet daarom maar extra van alle momenten samen met mn zoontje waarin hij onverdeelde aandacht kan krijgen!
Daniielle ik hoop dat als je dit leest alles goed is gegaan en dat je inmiddels kan genieten van de kleine! Ellin ik heb hetzelfde. Maar mijn zoontje kwam op 38+2 dat zijn we morgen. Wel veel harde buiken, maar niets wat wijst op weeën. Druk bezig geweest met het huishouden vandaag. Je weet maar nooit he. Is dat ook lkkr weer helemaal gebeurt. Straks ff boodschapjes halen en verder genieten van mn kleine mannetje!
Het dames, Wilde ff laten weten dat ik morgen word ingeleid ivm een hoge bloeddruk. Morgen om 07,00u bellen en dan hoogstwaarschijnlijk direct erheen. Vandaag al in het ziekenhuis geweest ivm aanhoudende hoofdpijn. Kreeg inwendig onderzoek en bleek al 2 cm ontsluiting te hebben. Dasrom kunnen ze morgen meteen de vliezen prikken en krijg ik ern infuus. Dus het word spannend morgen.
Tanja super spannend! Ik wil je alvast heel veel succes wensen! Hopelijk heb je snel jullie wondertje in je armen!
Spannend Tanja, het gaat morgen dus gebeuren! Heel veel succes Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Danielle is afgelopen. Kiera en Ellin, dan zijn wij nog met zijn drietjes over die nog op het wachtbankje zitten denk ik? Hier is het ook rustig. Vandaag wel weer harde buiken, maar ik heb soms ook het idee dat dat komt omdat de baby zo druk is. Verder best moe en weinig energie. Zou ook graag nog alles lekker schoonmaken, maar het wordt al snel te veel.
Spannend Tanja, succes en zet m op! Tsja Kiera en Jolien, dan zijn wij idd de laatste hier volgens mij, who's next!?! Herken wel wat je zegt Jolien over weinig energie, neem me ook elke keer van alles voor, maar komt uiteindelijk weinig uit mn handen. Ach... ik laat het dan ook maar zo, zolang de boel een beetje voor het zicht schoon en glad is
Idd Jolien en Ellin, ben benieuwd wie van ons dan de volgende is. Ellin jij bent het langste zwanger dus denk dat jij de volgende wordt. Hier ook veel harde buiken, maar het zet helaas niet door. Hier gisteren al een hoop schoongemaakt, dus nu ff een rustig dagje. Vandaag met 38+2 werd onze zoon geboren. Maar ja deze zit volgens mij nog wel prima.
Zo net een heel groot stuk van mn slijmprop verloren. Voelde wat lopen toen ik mn zoon op bed ging leggen. Misschien duurt het wachten toch niet zo lang meer. Ach kan nog wel even duren. Wel leuk dat het gewoon vanaf ieder moment kan komen. Zo heb ik er met mn zoon niet bij stilgestaan. Ging toen uit van 40 weken. Dus toen compleet verrast. Vind het wel moeilijk om nog afspraken te plannen. Zit continue in mn hoofd te bedenken wat als... Oke moet ik niet doen en gewoon laten gebeuren.
Spannend Kiera! Het hoeft niets te betekenen, maar zou wel leuk zijn als het wel zo is!! Heb vandaag ook toch maar nog even een afspraak voor mn zoontje gemaakt bij de kapper voor donderdag... wilde eerst uitstellen tot na de bevalling (dat mn man dan met m zou gaan) maar ga toch maar het lot tarten
Weet ik Ellin Zou wel leuk zijn. Heb wel een paar oefenweeen gehad. Laat die baarmoedermond maar flink verstrijken.
Spannend Kiera, ik hoop voor je dat dit het begin blijkt te zijn en dat het niet zo lang meer duurt Ik heb afgelopen nacht en de nacht ervoor niet zo best geslapen. Ik denk dat ik nu toch ook wel oefenweeën heb en ik voelde ook een soort druk af en toe tegen mijn schaambot. Morgen heb ik weer controle bij de verloskundige. Geen idee waarom, maar ik heb het gevoel dat ik het langst moet wachten voor ons kindje geboren wordt. Mijn man denkt dat ik 5 dagen overtijd ga, die houdt het dus op 3 juli. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Ik hoop eigenlijk gewoon dat hij vandaag al komt, haha!
Nou lkkr gênant weer. Gisterenavond ineens onwijs veel jeuk. Denk dat ik een schimmel te pakken heb. De HA maar gelijk gebeld vanmorgen. Mag zo dus met mn benen wijdt. Nou ja beter voor ons kindje als het gelijk wordt behandeld.
Oh irritant Kiera!! Ach... kan je alvast een beetje oefenen met je benen wijdt liggen voor 'een vreemde' haha!! Jolien, hoop ook dat je ongelijk hebt voor je! Mn zoontje zegt dat de baby vrijdag komt, haha, ik hoop dat hij gelijk heeft Morgen ook voor controle naar vk
Oh Ellin heb ik geen moeite meer mee hoor! Idd een schimmel te pakken bah! créme meegekregen. Dus dat wordt de komende 2 weken lkkr smeren. De HA had ook een ovule voorgeschreven, maar die kreeg ik van de apotheek weer niet mee, omdat er te weinig bekend was van gebruik tijdens de zwangerschap. Dus ik kreeg applicators mee die bij de créme horen. Die kon ik veilig gebruiken. Fijn dat ze wel zo oplettend zijn!
Dag dames, Wilde jullie laten weten dat we gisteren de trotse ouders zijn geworden van een mooi meisje genaamd Jazz. Ze is om 14.42uur geboren en weegt 2895 gram. Ik moest nog een nachtje blijven en nu moeten we nog een nachtje blijven. Ik kon gisteren niet goed plassen en heb een katheter gekregen die 24uur moet blijven zitten. Deze mag er morgenvroeg uit. Dan even kijken of het lukt met plassen en als alles goed is mogen we dan naar huis
Tanja gefeliciteerd met jullie dochter Jazz!! Minder dat je nog een nachtje moet blijven, ik had bij mn zoontje ook een katheter ingekregen voor een nacht. Vond het ideaal. Hopelijk mag je morgen wel naar huis! Ga lekker van je kleine meid genieten!! Is de bevalling goed verder goed verlopen?