In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Tanja!! Leuke naam ook Jazz!
    Hopelijk morgen lekker naar huis en genieten met elkaar!

2. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiera, tsja na één bevalling ben je de schaamte wel voorbij om ergens je benen te spreiden voor een onderzoek, haha!! Herkenbaar! Hopelijk doet de crème gauw zn werk!

3. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Tanja! Dus toch niet alleen maar jongetjes ;) Hopelijk mag je morgen naar huis.

Vervelend Kiera, van die schimmel. Beterschap :)

Ben ook benieuwd of je zoontje gelijk heeft Ellin :D

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ellin nou wat een super spul zeg!! :D
    Na 1 keer smeren jeuk weg!! Wel halve dag een beetje warm gevoel van onderen gehouden. Dus nu lekker trouw doorsmeren.
    Hihi en na je bevalling ben je gauw over je schaamte heen idd.

Jolien thnx!

Hier op dit moment weer veel harde buiken. Zo raar dat het vooral alleen s'avonds is. ;)

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Wat spannend is het hier! :)
    Ik heb de afgelopen 15 pagina's gelezen en zie de bevallingen voorbij komen. Heel gaaf.

Nog maar een paar meiden he.
    Het voelt ook wel dubbel om te weten dat ik Anders ook nu uitgerekend was.
    Toch treur ik niet hoor.
    2 december is prima voor mij.

Ik ben nu 16 weken, nog 4 weken en dan weten we wat het is.
    Leuk leuk.

Sterkte meiden en gefeliciteerd voor allen die al bevallen zijn!!
    Groetjes

6. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Das fijn Kiera dat het gelijk werkt! Ook hier met name in de avond harde buiken en voorweeen, gisteren waren ze dusdanig serieus dat ik dacht dat het begonnen was, er zat nog niet echt regelmaat in, maar zo begon het bij mn zoontje ook. Maar gaan slapen en hoopte vannacht wakker te worden dat echte weeen, maar helaas... :( Wil te graag denk ik! ;)
    Zo naar vk, nog steeds wel gevoelige buik, maar kunnen ook mn darmen zijn.

Elionorah, fijn dat bij jou alles goed gaat, kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft dat je nu ook op het eind gelopen zou hebben, maar vooruitzicht op nieuw leven in december maakt een hoop goed!! Wil je straks weten wat het wordt (/is!)

7. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Jammer dat het nog niet begonnen was Ellin. Hoe was de controle?

Kiera, ik heb ook voornamelijk 's avonds harde buiken, raar inderdaad.

Elionorah, leuk dat je weer even langskomt :) Fijn dat alles goed gaat bij je, maar kan me best voorstellen dat het wel dubbel is als je bedenkt dat je, als alles goed gegaan was, ook nu uitgerekend was.

Ik heb vanochtend weer controle gehad, stond zo weer buiten. Baby heeft het nog prima naar zijn zin in mijn buik ;) Verloskundige complimenteerde me om mijn mooie, compacte buik en vond dat ik er nog fit uitzie voor een vrouw die bijna 39 weken zwanger is. Ik voel me echter niet altijd even fit, maar blijkbaar is het niet aan me te zien hahah! Dus op naar de volgende controle, volgende week. Ik had eerst nog wel een beetje de hoop dat de baby eerder zou komen, maar ik denk nu dat ik de 40 weken (ruim) ga volmaken...

8. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier was de controle goed, vruchtwater weer via echo gecontroleerd en is nu nog voldoende, maar vk gaf aan dat we niet langer doorgaan dan 41 wk (zou ik ook niet willen). Als er maandag nog niets is, komt ze thuis langs om te strippen in de hoop dat het wat stimuleert. Ben benieuwd, spannend wel, hoop dat die kleine voor die tijd zelf komt, zo aan het eind ben ik soms wel eens bang dat er nog iets mis zou gaan...!

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Elionorah fijn om weer wat van je te horen! Snap dat het erg dubbel is om hier te komen. Kom gerust nog eens wat posten hoor! Succes straks met de 20 weken echo!

@Ellin jammer dat het gisteravond niet heeft doorgezet! Fijn dat je in ieder geval een termijn hebt gekregen van de vk. Opwekken lijkt me geen pretje beetje stimuleren kan geen kwaad. ;)

@Jolien ik ben dus niet de enige. Het is nu alleen veranderd. Heb al de hele ochtend harde buiken terwijl ik nog geen moer heb uitgevoerd behalve zitten op mijn kont.

Hier was de controle ook goed! Wel een iets verhoogde bloeddruk. Moest mezelf goed in de gaten houden met de signalen die bij hoge bloeddruk horen. Heb op dit moment veel harde buiken!! De vk die mij ook heeft geholpen met de bevalling van mijn zoon schatte onze baby toch kleiner in. Volgende week dinsdag mag ik weer. Ze hadden amper nog plek hihi. Drukke periode hier. Oja en de baby is weer los geschoten uit het bekken zucht.... Lag al weken vast echt raar het heeft gewoon een hoop ruimte.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Tanja, gefeliciteerd!

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Dames mijn weeën zijn hier op gang aan het komen. Ben ze aan het klokken op dit moment. Kon niet meer slapen. Heb denk een uurtje in bed gelegen. Manlief was zo veel geluid aan het maken dat ik er maar uit ben gegaan. Zit lekker te ontspannen met een muziekje nu beneden. :) Hopelijk blijft het zo goed doorgaan!! :D

12. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Oooh wat spannend Kiera! Ik ben benieuwd hoe het nu is, we zijn zo'n 3 uur verder :) Succes hoor!

13. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Kiera!! Succes!!

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Helaas dames het waren voorweeën zucht....
    Wist niet dat die zo frequent konden komen. VK is langs geweest ze kwamen om de 5 minuten. Zat op 1 cm en ze vond de weeën niet krachtig genoeg en dacht daarom aan voorweeën. Kreeg de volgende tip: 2 paracetamol nemen en dan lekker even douchen. Of het neemt toe of het neemt af. Dus mocht je er ook last van hebben. Zou ook dit advies weer opvolgen.
    Nu wel redelijk harde buiken.

15. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat balen zeg... wist niet dat voorweeen zo misleidend konden zijn...? Misschien dat het later vandaag of morgen dan toch ineens doorzet, hoop het in elk geval voor je!!

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ja ik dus ook niet. Weer wat geleerd he hihi. Nou ja door de voorweeën wordt wel lekker de boel verweekt. Als ze nou weer pijnlijk zijn neem ik gewoon weer een paracetamolletje in. :D Kruik schijnt ook te helpen.

17. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Dank jullie wel dames.

Hier vandaag naar huis gemogen. Heerlijk nu met zijn 3tjes thuis genieten.

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    He balen Kiera :(

Zooo dit was het ook gelijk weer. Tijd voor voeding hier, anders wordt t vanavond zo laat..

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Super Tanja lekker genieten nu!! :D

Dreamer mijn moment komt wel weer. Ik baal alleen dat er nou niet gewoon 1 seintje wordt afgegeven van dat de bevalling nu begint. Het is zo twijfelachtig he met die stomme voorweeën en harde buiken. Bij mijn zoon kon het niet anders gewoon gebroken vliezen. Doe mij dat maar weer. Dan weet ik waar ik aan toe ben. ;)
    Jullie kleine alweer een week oud nu. Gaat snel he. Al een beetje gewend zo met zn 4'en?

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Het gaat zooo snel nu haha.
    Vanochtend alles afgesloten met de kraamhulp en verloskundige.. Nu is t dus echt onszelf :) Ergens blij dat we van het verplichte af zijn.. tegelijk voelt t heel dubbel haha :p

Deel Deze Pagina