Dreamer lekker dat de kraamzorg voor het laatst was. Nu kunnen jullie echt met zijn 4tjes jullie eigen ritme gaan opbouwen.
Fijn Tanja dat jullie lekker thuis zijn, toch het fijnst in je eigen bed, eigen douche! En bij jullie Dreamer gewoon alweer de week voorbij (gevlogen) Hoe vind de grote zus haar kleine broertje? Ik heb een beetje een baaldag vandaag, ben niet het type om gauw te klagen dat ik het zat ben, wanneer mensen het vragen of ik het zat ben zeg ik ook vaak dat ik meer ongeduldig ben dan het zat, maar vandaag was ik het echt BEU!! Zo verschrikkelijk futloos en weinig energie, van een klein stukje lopen al pijn aan mn heupen/bekken en jankerig. Net ook lekker een potje zitten janken bij mn man, zo stom, de sluizen gingen open en kon het echt ff niet meer stoppen, hahaha!! Lucht wel altijd even lekker op! Morgen de uitgerekende datum, ik zeg hoogste tijd om te gaan bevallen!!
Ellin heel begrijpelijk!! Ook ik wordt er regelmatig niet goed van! Hoop voor je dat het morgen begint. Ook ik heb minder energie. Normaal ben ik zo de winkel uit met boodschappen doen. Hoefde maar een paar dingen te halen, maar was gewoon 3 kwartier bezig waar ik normaal een kwartier over doe. Ik duim voor je dat er morgen toch echt wat gaat gebeuren. Hier alle symptomen weg. Dus ook hier alles rustig geworden. Achja ik heb nog een week en 1 dag. Dinsdag ga ik wel overleggen over een plan. Ik wil niet straks een 10 ponder eruit werken. Hoe groter het kind hoe meer kans op meer bloedverlies en dat laatste heb ik al een verhoogde kans op. Dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen.
Zo herkenbaar Ellin en Kiera, ik ben het af en toe ook helemaal beu inderdaad! Mijn man heeft nu 3 weken vrij, dus ik hoop echt dat de beeb deze week komt. Des te langer kunnen we samen genieten van ons kleine mannetje. Maar we gaan het zien.
Nou das zeker te hopen Jolien dat de kleine dan niet te lang meer op zich laat wachten als je man nu vrij is. Was het niet mogelijk om na de geboorte die 3 weken in te laten gaan of er bewust zo voor gekozen zodat jullie nog wat quality time met zn tweetjes hebben?
Jolien hopelijk komt de kleine deze week dan! Idd heeft je man er voor gekozen nu vakantie op te nemen of kon hij niet anders? Vannacht hier een rustig nachtje gehad. Vanmorgen ineens aardig wat slijm met bloed. Nu geen bloed verlies meer. Wel weer regelmatig harde buiken en ongie gevoel. Durf er niet eens op te hopen dat er wat gebeurt. Bang weer teleur gesteld te worden. Ga nu even heerlijk in het zonnetje ontspannen.
Nee helaas kon mijn man die 3 weken niet pas in laten gaan na de bevalling. Hij werkt in de IT en zit nu op een project met een strakke planning. De klant wilde dus precies weten wanneer hij vakantie op zou nemen, zodat er met de planning rekening mee gehouden kan worden. Het heeft wel als voordeel dat we nu nog wat tijd samen hebben en dat hij ook nog even wat rust heeft voor de baby komt. Maar het is te hopen dat ik niet (te veel) overtijd ga, want dan zijn straks die 3 weken alweer om... Klinkt toch best alsof er iets aan het gebeuren is Kiera, ik hoop het voor je!
Tja denk dat mn baarmoedermond flink aan het rijpen is. Al had ik 1 cm ontsluiting. Dus misschien is de kleine nog dieper aan het zakken, ik heb geen idee. Wel aardig harde buiken gehad. Dat slijmverlies met bloed had ik alleen vanmorgen. Manlief is wel ineens onwijs zenuwachtig. Wordt er af en toe een beetje kriegelig van. Hij hoopt dat het straks begint en dat ie dan morgen niet hoeft te werken hahaha gek. Ik zei al hoop je er niet teveel op. We zijn vrijdag al voor de gek gehouden met die leuke voorweeën.
Kan me voorstellen dat je man zenuwachtig word Kiera! Al die voortekenen en naar wachten. .. kan me ook voorstellen dat je na de teleurstelling van vrijdag wat terughoudend bent. Net de vk gebeld zoals afgesproken, maar ze weet niet zeker of het vandaag gaat lukken om langs te komen om te strippen... Ze was nu bij een bevalling en hing vh verloop daarvan af of ze tussen de visites die ze moest rijden nog langs kon komen. Ze belt later vandaag nog even of het vandaag of morgen wordt. Balen!!
Haihai! Hier gaat alles super! Heb een heel rustig en tevreden mannetje Ellin, snap dat je baalt. Helaas laten baby's zich niet plannen met geboortes Hoop voor je dat het vandaag toch nog lukt! Kiera, kan me voorstellen dat je man het spannend vind hoor Hier de dag voor de inleiding nog vette ruzie gehad,.. Zullen ook wel spanningen geweest zijn haha
Strippen is gelukt, had ruim 2 cm ontsluiting. Donderdag had ik al een afspraak staan voor controle, dus als er dan nog niets is, strippen ze nog een keer. De vk die ik nu had was er ook wel voor om vrijdag mn vliezen te breken als er dan nog steeds niet gebeurd is, maar dat wilde ze nog even overleggen met de andere vk of die daar ook mee eens was. Donderdag ook plan de campagne stellen over evt inleiden, dus vrijdag of thuis vliezen breken en kijken wat dat doet of naar ziekenhuis voor intake en zaterdag inleiden. Ben benieuwd, zou natuurlijk nog beter zijn als het strippen vandaag voldoende effect heeft. Het rommelt nu aardig, maar probeer maar nergens op te rekenen.
Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en word ingeleid. Ik heb een te hoge bloeddruk en een bepaalde bloedwaarde was te hoog, wat kan duiden op een beginnende zwangerschapsvergiftiging. Gezien hoe ver ik ben in de zwangerschap was het advies in te leiden. Ik heb een ballonkatheter gekregen en nu is het afwachten. Al met al kan het nog een paar dagen duren voor de bevalling echt begint en tot die tijd moet ik in het ziekenhuis blijven.
Jolien succes! Vervelend dat dat nog zo aan het einde van de zwangerschap is... Hopelijk doet de ballon goed zijn werk en begint de bevalling snel! Sorry dames ik ben weer een tijd niet geweest.. Ben maandag 16 juni bevallen van een prachtig zoontje; Luuk. Heb tot nu toe nog erg veel pijn dus was nog niet op de computer geweest.. Ellin spannend of het strippen wat doet!
Lieve meiden! Gisteren is om 19.04u onze zoon Noud thuis geboren. Alles gaat goed, maar de bevalling ging supersnel! Kreeg rond 15 uur idee dat het serieus aan het rommelen was, rond 16 uur regelmatige weeën en 3 uur later lag tie op mn buik! Jolien succes! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!! Danielle gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Nou dames een super snelle bevalling gehad. Voor hogebloeddruk naar zh gestuurd. Ctg gehad de kleine hartslag bleef veel te hoog. Had ook voorweeen dus ze ging toucheren. 3 cm ontsluiting. Dus ze hebben samen met mij besloten voor inleiding. Half 8 vliezen gebroken en ff voor 10 geboren na 3 persweeen. Weer een super bevalling gehad! Weer beenweeen en nauwelijks bloedverlies. We hebben een dochter gekregen roepnaam Emma 3835 kg. Vannacht thuis gekomen om kwart voor 1. Kraamzorg kwam gelijk langs om 1 en ander gereed te maken. Borstvoeding gaat goed. Heb haar net wkkr moeten maken. Een heel tevteden meisje. Ook ontlasting is goed op gang en ze heeft al geplast. Dus ze doet het super!
Ellin en Danielle gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetjes! Jolien hopelijk hoef je niet al te lang te wachten. Ik wens je heel veel succes! Lijkt wel een babyboom hier!