Wat een babyboom hier idd!! Benieuwd of Joliens kleine dan ook gister geboren is, wel heel solidair de laatste drie die nog moesten alledrie gisteren aan de bevalling begonnen!! Bij jou ook zo snel Kiera gegaan dus! Ik heb altijd al getwijfeld of ik bij de eerste persdrang had, toen 45 min geperst, maar weet na gisteren echt wat persdrang is, mijn hemel wat een oerkracht! Ik weet niet hoeveel persweeën maar meer dan 5 waren het er niet, was stomverbaasd toen de vk zei kijk eens wie daar komt en flop daar was tie!
ellin, danielle en Kiera, gefeliciteerd dames! Hier een beetje verdrietig, al weet ik dat t nog niks zegt.. M'n kleine man scoorde gister niet goed met z'n hoortest Wel is ie aan t sniffen en niezen dus de vpk vermoedt dat t daar mee te maken heeft.. Moeten nu dinsdag terug voor een nieuwe test... En tot die tijd neussprayen om te kijken of het dan wel lukt.. Maar ben ontzettend bang en verdrietig
Oh wat onzeker Dreamer! Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt...! Hopelijk ligt het aan zn verkoudheid en is de volgende test wel goed!
Huh? Mijn ticker doet raar! Als geboortedatum 24-6 ingevuld en dan komt er te staan vandaag geboren..?! 23-6 ingevuld en dan staat er twee dagen oud en 25-6 is niet mogelijk... Weird!! Van de oudste klopt wel, ze zijn allebei op de 24e geboren, grappig! Nou ja, misschien herstelt die ticker morgen vanzelf wel!
Hoi allemaal, Ik zie dat er al even niemand meer geweest is, maar ik wilde even vertellen dat we woensdagavond 25 juni om 19:31 uur trotse papa en mama zijn geworden van onze zoon Thijmen. Hij is 49cm lang en weegt 3090 gram.
Gefeliciteerd Jolien!! Lekker genieten van elkaar! Is alles goed gegaan? Hier gaat alles goed, voel me ook goed, alweer aardig mobiel en Noud doet het ook goed. Afgelopen nacht wel een spooknacht gehad, maar 2 uurtjes slaap gehad. Hopelijk vannacht beter!!
Sorry meiden, ik zie dat ik door alles helemaal vergeten ben jullie te feliciteren! Danielle, van harte gefeliciteerd met Luuk! Ik hoop dat je gauw opknapt. Kiera, van harte gefeliciteerd met Emma! Flinke meid hoor, als ik dat vergelijk met Thijmen Heerlijk, zo'n vlotte bevalling. Ellin, van harte gefeliciteerd met Noud! Ook al zo'n vlotte bevalling en lekker thuis, fijn hoor! Ellin, het is allemaal wel goed gegaan maar dus heel anders gelopen dan gehoopt/verwacht. Gelukkig heeft de ballonkatheter goed zijn werk gedaan, waardoor ik woensdag ingeleid kon worden. Ik had erg veel last van rugweeën, wat mij nogal overviel en waardoor ik al gauw niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen. De verloskundige adviseerde toen een ruggenprik en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Tegen 18:00 uur kreeg ik goede persweeën en mocht ik gaan persen. Na een uur vorderde de bevalling echter niet goed genoeg, mijn bekken bleek te stevig en Thijmen kon daardoor de draai naar buiten niet goed maken. Zijn hartslag daalde bij elke wee en mijn bloeddruk bleef te hoog en ik had inmiddels ook koorts. De gynaecoloog adviseerde hulp van een vacuümpomp en toen deze (na inknippen) was aangebracht, had ik onze prachtige zoon na een halfuur in mijn armen. Gelukkig trekt de plek op zijn hoofdje van die vacuüm al goed weg en heeft hij er voor zover wij merken al geen last meer van.
Gefeliciteerd Jolien met de geboorte van jullie zoon Thijmen! Fijn dat je toch nog normaal bent bevallen! Over een aantal dagen is vast zijn toeter op zijn hoofd helemaal geslonken en zie je er niks meer van. Hoe is het verder met jou? Inmiddels alweer koorts vrij? Ja Emma is een flinke meid, maar ja mijn zoon was nog groter en die kwam zelfs een week eerder. Dus voor mij was het al een makkelijkere bevalling op zich! Ellin jij ook zo te lezen een nachtspookje. Hier geef ik borstvoeding en is mijn kleine meisje aan het clusteren geweest. Komt ook grotendeels dat ze tijdens de voeding in slaapt valt en af en toe met geen mogelijkheid meer is wakker te krijgen, waardoor ze weer niet genoeg binnen krijgt en zich na een uur alweer meldt. Gelukkig ging het afgelopen nacht veel beter. Ook ben ik alweer goed mobiel!
Iedereen nog gefeliciteerd! Dreamer hoe is het met je kleine man? Je moet morgen terug voor een nieuwe test toch? Jolien dat zal wel even stressvol zijn geweest of niet? Gelukkig kunnen jullie nu genieten van jullie Thijmen!!
Jolien, gefeliciteerd! Je hoort het vaker, kunstverlossing bij pijnbestrijding.. Gelukkig lijkt je kleine al geen last meer te hebben.. Danielle, ja morgen terug.. Ben echt nu al stikzenuwachtig.. Hij snottert nog steeds dus mogen vanmiddag ook even langs bij de huisarts
Ja kan ik me voorstellen, hopelijk heb je morgen een betere test. Wat sneu dat ie nog steeds snottert, zal ook niet bevorderlijk zijn voor morgen! Heel veel succes meid!
Hoe ging de test vandaag Dreamer? Noud heeft gisteren de gehoortest gehad, was goed en ook de hielprik. Nachten gaan nu wel beter, in de avond wordt hij nu steeds meer wakker en soms ook erg onrustig, wil dan alleen maar bij je hangen, maar goed, das altijd beter dan s nachts! Vannacht heeft hij van 1u tot half 7 geslapen, heerlijk! Kiera, Noud valt ook vaak in slaap tijdens de fles, verschonen dan zn luier en vaak is hij dan wakker genoeg om de rest te drinken. Kraamhulp vanochtend voor het laatst, wel prima ook, wel superhulp gehad!
Hier was de test goed vandaag! Viel echt een enorme spanning van me af.. Ellin ook een goede test dus! Superfijn! Het lijkt altijd zo vanzelfsprekend tot je zelf ineens een test hebt die onvoldoende is.. Bah..
Gaat goed hier! Afgelopen nachten liet Noud zo'n 6 uur tussen de voeding in, wel erg fijn! Twee nachten geleden zelfs al een nachtje door kunnen slapen. Heel de avond was hij onrustig, na voeding om 22.30u tot 00.30u bezig geweest m in slaap te krijgen, maar daarna sliep hij tot 6.30u. Heel fijn! 's Avonds is hij veel wakker en onrustig, alleen maar bij je willen liggen en veel troosten. Lukt m dan maar niet om in slaap te komen. Herkenbaar?
Hier gaat het ook super! Luuk doet het geweldig, hij eet goed en slapen gaat ook erg goed. Hij sliep in de kraamweek al door, we maakten hem steeds wakker om te eten maar hij weigerde gewoon. Dus cb zei laat hem maar vanzelf komen, dus sinds toen hebben we een heerlijke nachtrust! Eergister kreeg ie om 22.00 uur zijn laatste flesje dus tussen half en kwart voor 11 sliep ie, 's ochtends om half 8!!! meldde hij zich pas weer. Maar dat was echt luxe haha, nu slaapt hij ongeveer van 23.00 uur tot 5.30 uur. Mogen dus nog niet klagen. We leggen hem in zn wiegje neer en hij slaapt gelijk, hoop dat dat ook in het ledikantje zometeen zo is. Met mij zelf gaat het gelukkig ook beter, kan weer normaal zitten en lopen, het is allemaal nog wel gevoelig daar beneden maar niet meer zo hinderlijk. Zo een opluchting! En dreamer hoe gaat het bij jou?
Kiera, mijn koorts was een dag na de geboorte alweer weg, net als de hoge bloeddruk. En die toeter op Thijmen's hoofd is inderdaad gelukkig zo goed als weg. Dreamer, fijn dat de tweede gehoortest goed was! Ellin, heerlijk dat Noud al zo lekker doorslaapt. Thijmen was 's avonds ook wel wat onrustig, hij trappelde dan ook heel erg met zijn beentjes en flink huilen. Het ging heel erg met vlagen en het blijken darmkrampjes te zijn, nu met medicijnen (Infacol) gaat het beter. Zou het zoiets bij Noud kunnen zijn? Of misschien is hij gewoon een knuffelkont Danielle, jij ook al een doorslaper, lekker hoor Fijn ook dat het met jou een stuk beter gaat. Hier gaat het ook goed. Dit weekend voor het eerst zonder kraamverzorgster. Mijn man en ik moeten echt nog even wennen aan de nieuwe structuur. Gelukkig is mijn man komende week nog vrij zodat ik er ook iets meer in kan groeien, want daarna moet ik het meeste zelf gaan doen. Thijmen is echt een lief ventje, ik had wel verwacht dat moeder worden een mooi gevoel zou zijn, maar dat het zó fijn en mooi zou voelen had ik niet verwacht!
Jolien, fijn dat het allemaal goed gaat! ik ben het helemaal met je eens, had ook niet verwacht dat het zo fijn en mooi zou voelen.. Zoiets kan je je niet voorstellen tot je het zelf meemaakt denk ik. Luuk is vandaag alweer 3 weken oud, wat gaat die tijd toch snel! sinds gisteren is hij heel huilerig, hangerig, slaapt weinig en komt steeds sneller voor voeding. Slapen doet ie op het moment alleen op de armen en dan nog niet veel. Vandaag heeft ie maar een half uur geslapen sinds 8 uur vanochtend, verdeeld over 2x. Nu net wat extra voeding gegeven en nu slaapt ie gelukkig even in de box, eindelijk! Ik heb geen idee wat het kan zijn maar vind het zo zielig! Zat eerst te denken aan een sprongetje, want daar kwam ik op uit op internet. Maar een sprongetje is pas met 5 weken dus dat is pas over 2 weken....