In ons schaduwrijke hoekje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elionorah, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Geniet van het goede nieuws!!

2. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    @ Annaka gefeliciteerd!! Heerlijk hoor!

@ Caramelbaby, zeker een koopje voor € 20, haha, onvoorstelbaar hier! Onzekerheid herkenbaar, had ook buikpijn vh weekend, spookt er van alles door je hoofd... Maar hoort natuurlijk ook bij hele proces van oprekken en plaats maken!

@ Tanja bah weg met die ochtendmisselijkheid!! Stetkte, vind overgeven ook altijd zo naar!

@ Cindy en Cathrien, ik span de kroon morgen, echo pas om 20.30 u!! Haha!

Manlief heeft eten klaar; dus ik ga aanschuiven!

3. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @stephanie, jeempie das niet mis zeg! En nu volgt er nog een drukke week voor je. Fijn dat je zoontje uit logeren kan. Veel sterkte hoor!

@sith, vervelend joh dat je weer die onzekerheid voelt. Je zegt dat je een nekplooi meting wilt doen? Is er medisch aanleiding om dit te doen? Hopelijk is alles oke met de kleine.

@annaka, yay!! Ook jij een goede echo!!! wow dapper dat je de kids zo snel na elkaar hebt :) mijn oudste is al een ruim half jaar naar school gegaan. Oh wat was dat heerlijk voor haar! Ze was er zo aan toe, al die nieuwe input, ervaringen, dingen leren, nieuwe vriendjes. Echt leuk. En met halen en brengen was t voor ons even wennen. We zijn een aantal keer te laat op school gekomen bij t brengen. Haha we moeten nu echt de wekker zetten omdat zij naar school gaat :) daarvoor werden we altijd op tijd wakker (07.30u) gemaakt door de kids :)
    Wat zijn de voor/nadelen van 3/4 kids voor jou man?
    Bij ons past 3 nog in de auto, maar dat is geen reden om niet een vierde te willen. Mijn ideaal is ook altijd 4 kids geweest. Maar mijn ML ziet dat ook niet echt voor zich volgens mij.
    Ach maakt voor nu ook niet uit. De derde is op komst en dat vinden we allebei geweldig.
    En een tweeling ai! Bij mij zit t in de familie, maar ik denk dat we geen tweeling krijgen. Alhoewel, de verloskundige deed wel een beetje twijfelachtig en ze zei uiteindelijk. Nou het is gewoon nog te vroeg om t te zeggen. Dus ik wacht t maar af :)
    Ik heb liever geen tweeling, das toch wel echt een stuk pittiger. En tot nu toe is t in ons gezinnetje wel lekker chill. 2 makkelijke kindjes en onze twee banen zijn mooi op elkaar aangepast. :)

@tanja, ach meis wat balen zeg dat je zo misselijk bent!! Ze zeggen wel eens: zware zwangerschap, makkelijke baby ;) hopelijk geldt dat ook voor jou hihi
    Sterkte hoor!

@caramelbaby, we zijn nog ruim 2 weken hier. En eigenlijk ben ik alweer een beetje aan t aftellen. Het is hier heerlijk hoor, maar ik denk dat ik door een soort nesteldrang ook weer terug verlang naar de knusheid van thuis... :)
    WAT €20 voor alles! Haha ik heb hier $400 betaald voor minder controles dan jij (geen bloedonderzoek). Moet je nagaan wat een verschil! Maar wel fijn voor jou dat t kan!
    Hey bah wat een nare droom! Hopelijk kan je t weer uit je hoofd zetten allemaal.

Ik heb verder geen grote bijzonderheden te melden. Ben gewoon lekker druk met 2 kids en lekker weer hier. Dus de dagen glijden lekker voorbij.
    Ik heb besloten wel steeds rond 22.00 uur te gaan slapen, dan ben ik de volgende dag weer lekker fris.

Oh wel goed nieuws! : ik heb al 4 dagen niet gerookt!!! Sinds de echo ben ik resoluut gestopt. En dat wil ik echt zo houden. Het gaat heel goed, thank God!

Nou ik ga m'n dag beginnen.

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Annaka: super een mooie echo. Geweldig.

Elionorah: kei goed met het niet roken ga zo door. En ja ik hoop het zware zwangerschap makkelijke baby. Nou ja ik hoop niet dat ik dezelfde zwangerschappen moet ondergaan als min beide zussen. Die lagen met de 28 en 30 weken al plat op bed. Mochten niets meer. Dus da hoop ik niet.

Caramelbaby: oeh dahs niet zo fijn om zon droom te hebben. Ik hoop dat alles gewoon goed blijft gaan. Sow 20 euro voor alles dahs wel een lekkere meevaller.

Vanavond lekker bij ons mam wezen eten. Heerlijk kippebout met andijviestamp. Hmm had er al de hele dag zin in. Mijn vriend heeft de hele week late dus ons mam en ik lekker met zijn tweeen gegeten. Anders zitten we beide ook zo alleen. Net lekker de douche in geweest en nu heerlijk rusten op de bank. Morgen weer de hele dag werken.

5. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Heel goed bezig Elionorah! Hopelijk lukt het je om ook echt te stoppen!

@ Stephanie sterkte meid en succes met alles deze drukke week! Hopelijk knap je goed op

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Fijn van de goede echo Annaka!

Pff ik ben gesloopt.. Druk weekendje gehad, vandaag gewerkt en iets te lang bij m'n oma blijven hangen.. Nu onderuit op de bank met wat lekkers en gtst :p

7. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    wat fijn die goede echo annaka. Proficiat!

Ellionorah wat goed dat je al 4 dagen niet meer gerookt hebt... ga zo door :D

Tanja vervelend dat je zo vaak moet overgeven... hoop dat het snel goed gaat!

Hier nu 10 dagen rook vrij :D:D:D helemaal trots op mezelf!

Kwaaltjes: nog steeds kiplekker :D

Morgen eindelijk de Echo.... Ik hoop dat we na 4 weken onrust eindelijk beloond worden met een Kloppend Hartje :)

8. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede echo annaka!
    Heb je ook n foto om te showen? Vind ik altijd zo mooi om te zien! :D
    Hoe groot was je kindje nu?

@danielle: hoe was jouw echo vandaag?

@Stephanie: jeminee, doe maar rustigaan de komende tijd dan. Sterkte met nóg n drukke week.

@elionorah: zo lekker om je te horen vertellen over je vakantie daar en de temperaturen. En t klinkt allemaal zo relaxed. *jaloerssss* :D

@echo's morgen: Jeetje, dacht ik laat te zijn met mn 18:15 uur afspraak, ben ik gewoon de eerste vd dag. :)
    Morgen om deze tijd heb ik onze beeb al gezien! Jeeej! Kan niet wachten. De onzekerheid drives me nuts!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Morgen weer een hoop echo-meiden hihi :)
    Heel veel succes en plezier morgen dames! We gaan voor allemaal goed nieuws :)

10. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Bij mij was de echo ook helemaal goed, zo blij!!
    Ben zelfs verder dan we dachten.... ze dacht 8,5 week maar dat ging ze bij de volgende echo beter bekijken..
    Morgen naar de vk voor een intakegesprek en dan weer een echo voor over 2 weken inplannen.... :)

11. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Helemaal fijn Danielle!!!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Dat zou helemaal mooi zijn danielle!

Ooooh gadver, ik ben zo misselijk ineens.. We aten hutspot vanavond, had er al weinig trek in maar toch n paar hapjes genomen.. Heb nu echt een kotsgevoel haha!

13. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Fijn daniëlle!
    Heb jij ook n foto om te showen? En hoeveel mm/cm was jouw kleine? Ben benieuwd wat ik morgen kan verwachten. :D

14. Annaka

Annaka Lid

13 mei 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de felicitaties :)
    @danielle, jeeej, jij ook een goede echo!
    @cathrien, de beeb was nu ongeveer 1 centimeter, foto's zijn niet echt heel duidelijk. Meer dan een wazige vlek kon ze niet maken. Vorige keren hadden we betere foto's, dus ik weet niet waar t aan ligt. Ove 3 weken dus weer, dan termijnbepaling en hopelijk wat duidelijker foto's :)
    @elionorah, het argument voor geen 4e, is idd steeds dat t niet in de auto past. Maar goed, eerst nummer 3 maar eens gezond en wel op de wereld krijgen. En daar zijn we superblij mee :)

Morgen weer een hoop echo's, hoop weer een hoop blije berichten morgenavond!
    Hebben jullie eigenlijk al een voorgevoel wat t geslacht zal zijn?

15. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Daniëlle ook van harte!! Genieten van dit mooie nieuws!!

Voorgevoel: ik heb altijd het idee gehad dat ik een meisje zou krijgen... Mijn vriend is ervan overtuigd dat het een jongetje wordt:) En dat het een bekende voetballer wordt in het nationale NL team haha ;)

16. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Alle meiden met een goede echo: gefeliciteerd!!

En degenen die vandaag een echo hebben: succes!!

17. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Mijn voorgevoel is dat we een jongetje krijgen.. we willen het van te voren niet weten dus nog 7 maanden afwachten! :)

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @danielle, wow fijn, goede echo!!!! En je hebt al een beetje een echt frummel kindje gezien? Picture please!

@annaka, jammer dat je geen goede echo foto hebt. Is altijd zo leuk om naar te turen :)
    Tja die mannen en hun auto's ook he haha

@voorgevoel: ik denk een jongetje.
    Ik hoop voor m'n dochter dat t een zusje wordt. Maar in the end maakt t me niet uit. :)

En ML wil het absoluut graag weten met de 20 weken echo :)
    Mij maakt t niet zoveel uit. Beide heeft z'n leuke element. Bij de 1e wisten we t niet. Dat was een mooie verrassing. En bij de 2e wel gekeken bij de 20-weken, dat was ook heel gaaf.

Oh we hebben een heerlijke dag gehad. Ik was wel met vlagen misselijk. Maar doordat we zoveel leuke dingen deden en leuke mensen ontmoet hadden, was t echt heel gezellig. Nu lekker chillen en vroeg naar bed.

19. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    20131111_210624.jpg

Ons wondertje... :D

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Toch best duidelijk hoor Danielle :)

Iedereen met een echo vandaag, veel succes en kijkplezier :D

Hier al druk geweest.. Was gevouwen en een nieuwe gedraaid, m'n meisje d'r kledingkast uitgezocht.. Nu zo een nieuwe droger aanzetten.. En fruitje eten met m'n schatje :)

Deel Deze Pagina