wanneer weer mogen starten in zkh na miskraam van 5 weken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door natascha01, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo meiden,

Donderdag helemaal blij gereageerd dat we net voor de overstap naar IVF toch nog zwanger zijn geraakt. Helaas vanochtend tot ons groot verdriet een miskraam gehad. Maar nu vroeg ik me af hoelang na een vroege miskraam je weer mag starten met het spuiten van Puregon omdat het nog een prille zwangerschap was.

gr
    natascha

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Natascha, wat ontzettend kl*te zeg... heel veel sterkte.
    Het zal per ziekenhuis erg verschillen wanneer je weer door mag (sowieso natuurlijk al de vraag of er een wachtlijst voor IVF is in jouw ziekenhuis).

In het AMC wachten ze in elk geval altijd 1 volle cyclus af. Ik begin op dag 21 met spuiten van decapeptyl, vanaf dag 5 van de volgende cyclus puregon erbij. Na mijn curettage eind april moest ik eerst een volle cyclus wachten. Na 5,5 week werd ik weer ongesteld (in juni dus) en de cyclus erop mocht ik door voor een cryopoging (juli).

Je lichaam kan soms erg van slag zijn, zelfs bij een korte zwangerschap, dus houd er wel rekening mee dat je volgende menstruatie iets langer op zich kan laten wachten. Heb je nog een controle in het ziekenhuis of de miskraam volledig is geweest?

Nogmaals, heel veel sterkte...

Deel Deze Pagina