hallo iedereen, ik ben afgelopen woensdag bij de verloskundige geweest en zij vertelde mij dat ik 8 week zwanger zou moeten zijn nu, maar ze kon woensdag niks zien op de buikecho en de inwendige echo dus ze vertelde mij dat ik een miskraam gehad had en dat ik niet meer zwanger ben, terwijl ik geen bloeding ofiets gehad heb (tot nu toe nog steeds geen bloeding ofiets). vanmorgen ben ik bij de gyneacoloog geweest en heeft hij een inwendige echo gedaan en daarop was ook niks te zien, maar het kan zijn dat de verloskundige een foutje gemaakt heeft dat ik i.p.v. 8 week nog maar 3-4 week zwanger ben, want heb gister bloedgeprikt en mijn HCG hormoon van 195 en dat was in het begin 40 HCG. en ik heb net een test gedaan van Clearblue en die gaf aan dat ik wel zwanger ben maar nog maar 3-4 week. moet dinsdag weer naar de gyneacoloog dus even afwachten... herkent iemand dit misschien ?
Ik herken het zelf niet. Maar jeetje wat een toestand zeg, wat onzeker. Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent. Heelveel sterkte verder
Ik heb het zelf niet meegemaakt. Maar heb wat vraagjes. Waarom denkt de vk dat je 8 weken bent? Vanwege je laaste ongi? En waarom denk jij nu dat het evt. pas 3-4 weken is. Wanneer had je je eerste positieve test? Heb je een digi met conceptie gedaan? Stond daar 1-2, 2-3 of 3+ Sorry voor de vragen maar zo kan ik het wat beter bekijken. Hoop voor je dat je indd pas 3-4 weken bent, maar dan hoor je wel verdik baarmoederslijmvlies te kunnen zien.
hallo patriesjuh, ik heb de eerste echo gehad bij de verloskundige op zaterdag 5 maart en ik wist niet meer wanneer mijn laatste ongi was dus heeft ze een echo gedaan en zei ze dat ik 5 week was ongeveer. ik heb nu net een clearblue test gedaan met digi/conceptie en die gaf aan zwanger 1-2 dus dat betekend dat ik 3-4 week zwanger ben ongeveer. ik had mijn eerste positieve test vrijdagavond 4 maart maar heb zaterdagochtend 5 maart tegen 6 uur weer een test gedaan en die was ook positief en de streep was iets duidelijker. ik heb 4 en 5 maart de tests van de kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt, en heb vandaag de clearblue test gebruikt met digi/conceptie, en daar stond 1-2. hopelijk kun je hier iets mee, en kun je mij uit deze onzekerheid brengen !! ohja: en op de echo was wel verdikt baarmoederslijmvlies te zien, maar geen vruchtje ofzo. liefs kimberley.
Hmm als je 5 maart een echo heb gehad en toen ongeveer 5 weken was en vandaag op de echo niks te zien ben ik toch bang dat je een miskraam heb gehad. Anders had er 5 maart niks te zien moeten zijn. Waarschijnlijk heeft je lichaam het vruchtje nog niet afgestoten (je zei dat je nog geen bloed het verloren) en dus denkt dat je nog zwanger bent, vandaar de postieve test en het verhoogde hcg. Ik hoop natuurlijk dat ik ernaast zit, maar ben bang dat het toch niet goed zit vawege de echo's. Sterkte ermee.