in overleg met werkgever ontslag. Rechten en plichten?

Discussie in 'De lounge' gestart door dreamy12, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    oke thnx. ik zal eens kijken of dat mogelijk is om iemand mee te nemen. Zou idd wel fijn zijn maar staat dat niet raar?

Het gesprek word uitgewerkt en krijgen we toegestuurd. Weet eigenlijk niet of dit gelijk het "ontslag" is of een verslag. Vind het echt moeilijk zo allemaal.

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap in de knoop geraakt met mijzelf. Heb na het verlof nog 2 maanden gewerkt en sindsdien zit ik thuis.

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Daar ben ik op de harde wijze achter gekomen. Werd onder druk gezet om akkoord te gaan. En toen het te laat was kwam ik er achter dat ik geen recht had op ww. En dat na 9.5 jaar goed je best voor de baas gedaan te hebben

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Daar ben ik op de harde wijze achter gekomen. Werd onder druk gezet om akkoord te gaan. En toen het te laat was kwam ik er achter dat ik geen recht had op ww. En dat na 9.5 jaar goed je best voor de baas gedaan te hebben:x Dus niet akkoord gaan

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Eigenlijk moet je nooit het eens zijn met een ontslag... Je zit nu in je eerste jaar dus ze zijn verplicht je door te betalen in het 2e jaar. Maar mocht er na het eerste jaar geen uitzicht zijn in eigen werk dan is je werkgever verplicht je over te plaatsen na een andere passende functie of evt mee te zoeken naar een andere baan elders in een ander bedrijf.

Deel Deze Pagina