Ja op echo was iets van vocht te zien maar dat zou mogelijk ool "gewoon" van de eisprong kunnen zijn. Hcg was wederom gestegen maar niet zodanig dat we nu al iets van actie.moeten ondernemen. Ze hebben het nu over een zol (zwangerschap met onbekende locatie) ze verwachten dat met dit hcg er niet ineenw iets gaat scheuren maar 100% garantie heb je nooit dus volgende week weer hcg en echo controle.
Even een update voor de meiden die mij volgde. Vandaag een echo en bloedcontrole gehad 2 dagen eerder dan gepland ivm buik en rugklachten. Op echo weer niks te zien maar hcg blijft doorstijgen. Daarom start ik morgen met een middel wat een soort van chemokuur is zoals ik heb begrepen. Mag hierna minimaal 3 mnd niet zwanger worden. En ik heb geen garantie dat de eileider die ik nog heb wel nog in orde is. Er bestaat alsnog de kans dat met het afsterven van het vruchtje de eileider alsnog gaat bloeden omdat deze beschadigd is waardoor ik alsnog met spoed geopereerd moet worden. Dus worden alsnog spannende dagen/weken. Hoe is het toch in hemelsnaam mogelijk dat ik.voor een derde x een bbz heb??? Zo frustrerend en ben zo angstig dat mn laatste eileider beschadigd is waardoor ik nooit meer zwanger zal worden
Het wordt alleen nog maar heftiger voor je, en ik vind het zo rot allemaal. Gekke vraag maar zijn er geen andere opties? Vreemd ook dat het HCG wel zo door blijft stijgen. Ik hoop op voor jou de meest gunstige afloop van deze nachtmerrie!
Nee ik heb ook gevraagd of we niet toch beter een operatie kunnen doen ook.omdat het niet wil zeggen dat 1 gift van die kuur.voldoende is dus.mocht dat niet genoeg zijn dan groeit het gewoon door. Maar hij zeg op de echo zien we niks en dus is de kans groot dat we niks zien als.we je.open maken dus dan is dat ook voor niks geweest. En in gee enkel geval kunnen ze me garanderen dat ze mn eileider kunnen sparen.
Potverdorie wat een ontzettende pech ( hoewel Is het na drie x echt nog gewoon pech te noemen) De methotrexaat zullen ze je waarschijnlijk juist willen geven om je eileider te sparen denk ik. Maar wat een ellende. heel veel Sterkte
Wat een onzekerheid en stress.. kan je nog wel slapen? En heb je ook pijn? Heb veel aan je gedacht sinds je laatste berichtje, misschien een kleine troost op je grote verdriet!
Ja klopt dat is de reden maar het is niet gezegd dat dat ook.daadwerkelijk lukt. De gyn gaf aan dat het mogelijk is dat de eileider nu al beschadigd is zonder dat we dat zien en dat met het afsterven van het vruchtje dat aan het licht.komt.doordat er ineens bloed de buik inloopt. En idd is het na 3 x nog.pech te noemen. En het is ook gewoon bizar lukt het ons EINDELIJK eens een x om spontaam.zwanger te worden en dan dit.
Dankje dat is.lief van je. Tja ik slaap met pijnstillers, maar word vaak wakker omdat ik aan de ene kant enorm misselijk ben en aan de andere kant piin in mijn rug heb. Daarom.ook eerder aan de bel getrokken. Maar die pijn maakt me.ook weer onzeker want dat betekend toch dat er.iets.op.spanning staat lijkt me. En ondanks dat ze niks.zag in.mn eileider deed de echo aan.die.kant wel.enorm veel pijn.
Wat heftig allemaal.. een beschadigde eileider hebben nu zou ook niet handig zijn dus lijkt me dat ze uiteindelijk toch moeten kijken, toch? Straks gebeurd het nog een keer.. verschrikkelijk dit. Dikke knuffel
Nou dat ben ik vanmiddag inderdaad vergeten te vragen daar dacht ik in de auto ook opeens aan. Van hoe weet ik dan uiteindelijk of die nou nog wel of niet goed. Dus wat jij zeg dan moeten ze ook kijken. Want t heeft geen enkel nut om verder te gaan met iui als je eileider beschadigd is lijkt mij tenmnste
Jeetje wat heftig zeg....sterkte @wiessss ....Hoop dat je snel duidelijkheid en zekerheid hebt. Liefs!
Tjonge.. een second opinion misschien nog een optie? Of een keer extra kijken. Gatsie echt niet tof dit!
Jeetje wat ontzettend rot voor jou en je man! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop op het beste herstel!
Wat super heftig dit Ze kunnen zo veel, maar tegelijk ook weer zo weinig.... Veel sterkte en kracht toe gewenst!!
Wat vreselijk voor je. Sterkte is zo'n loos woord maar het enige wat ik kan zeggen. Sterkte en veel kracht, hoop dat je eileider goed uit de strijd komt. Hoeveel pech kan een mens hebben zeg...