Ik weet nog niks zeker maaaaar ik heb zojuist een action test genomen en ik zie een 2e lijn terwijl de action altijd spierwit bij mij blijven !!! Ik vind het maar raar, 24 oktober was mijn laatste menstruatie. Het is super licht ik ga kijken of ik zo een foto kan maken, batterij is leeg en kan dus geen flits aan... Ik heb al 4 dagen menstruatie krampen en vandaag bruine afscheiding dus ik was aan het wachten op menstruatie...wil mezelf geen valse hoop geven maar ik blijf zo hard duimen !!!! Ik ga morgen ochtend weer testen...
Super lastig te zien ik weet het..maar het is er wel..ik ga telefoon even opladen zodat ik er 1 kan maken met flits
Ik zie niks... maar pas op dat hij niet reageerd op je eisprong/lh piek. Je laatste cyclus was 44 dagen. Bij een gemiddelde lf zou je eisprong op cd 30 zijn geweest. Je zit nu op cd 27... dichtbij dezelfde periode als je ei vorige maand was.
Nee heb mijn handtekening nog niet gewijzigd mijn cyclus vorige maand was 33 dagen, en ik heb iets langer als 2 weken geleden vruchtbare slijm opgemerkt maar heb geen ovu testen gedaan, daarom dacht ik nu 2 weken later dat ik ongesteld moest worden ( buikpijn en bruine afscheiding). Ik hou er rekening mee dat de menstruatie alsnog kan door zetten maar een 2e lijn op een action nog niet gehad...thanks voor je reactie !
Lastig om te zien, gebruik is een ring en een beetje wit licht van een lamp? Ik zie wel wat roze achtig maar verder is de foto onduidelijk. Spannend!
Ik denk ook iets te zien. Kan je proberen een foto te maken zonder omhulsel? Spannend hoor! M’n duimen draaien!
Ik krijg het gewoon niet op de foto ik moet echt daglicht hebben, door de flits komt er een weerspiegeling van t licht helaas ik ga morgen ochtend nogmaals testen en dan gelijk een foto van maken mocht het duidelijker zijn..
Ik krijg dan de weerspiegeling van de flits en dan is er een witte vlek op de test, heb wat focus problemen met mijn leentoestel
Slopen dat ding! Zonder dat plastic stukje is het een stuk makkelijker te fotograferen. Zie t streepje ook op je andere foto.