21 weken en al 17 weken daarvan drama

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Oktober13, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry sorry sorry... IK MOET EVEN AFSCHRIJVEN... grrrrrr ik wil rust.. ik wil alleen gelaten worden met de zwangerschap.... Vaste telefoon is nu de deur uit... antivirus op mijn mobiel telefoon om hem te blockeren en dan gaat hij maar MAILEN... pfffff

Ik wordt er toch gek van. Als ik toegeef aan zijn verzoeken om weer binnegelaten te worden dan neemt hij weer bezit over mij en de meiden... als ik dat niet doe dan blijft hij mij lastig vallen met mails vol met wensen van hem.. hij wil gesprek, hij wil extra echo omdat hij niet uitgenodigd was voor 20 weken echo en dat is behoorlijk belangrijk voor hem en zijn zoon in zijn optiek en hij wil namen lijst van mij hebben zodat hij zijn voorkeuren mag opsturen naar mij... (naam heb ik al bepaald dus ik weet niet wat hij hier mee zou willen)
    Weer zo een mail vol met wensen van hem.. en vragen wat ik wil ???? Wel nee....

DIt is de mail: (ok zijn naam en die van zijn zoon heb ik even weg gelaten)

[FONT=&quot]Hoi,
    [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Hgh? [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Onze situatie is erg schadelijk, verdrietig, emotioneel voor iedereen. Is het mogelijk om nogmaals te proberen om eruit te zien te komen? Mijn voorstel is nog steeds om niet met zijn tweeen af te spreken, maar met jouw ouders erbij. Wij zitten in een impasse, hoe sneller we hier uit komen, hoe minder stress, verdriet, pijn, etc. voor iedereen. Is dit voor jou mogelijk? Zou je het aankunnen? [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Gelukkig te lezen dat alles goed is met jou en de baby. Vrijdagavond was een mokerslag voor mij, was niet in staat om door te vragen. [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Ik wil aan je vragen om te overwegen om samen met zoon en mij, nogmaals een extra echo (eventueel andere lokatie) te doen? Het is erg belangrijk voor mij en zoon. Is dit voor jou mogelijk, bijvoorbeeld met je moeder erbij?[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Graag het verzoek om een jongens en meisjeslijst !!!! naar me op willen sturen. Dan geef ik je mijn voorkeuren voor jongens- en meisjesnaam. [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Zou je ons alsjeblieft weer binnen willen sluiten? Dit kost te veel voor iedereen.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Als je ergens hulp bij nodig hebt, bel aub. [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Mvg, [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]

1 vraag die ik heb: Wat voor belang heb ik en mijn kinderen nou om hem in onze leven weer toe te laten? Ik vraag het me echt serieus af.... Zonder contact met hem gaat het BIJZONDER goed met mij!!!

WAT MOET IK DOEN??? :(:(:(

2. Starbucks90

20 mei 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff heftig. Ik wil je vooral het advies geven: doe waar je je zelf het prettigst bij voelt. Je kunt dit maar één keer doen.

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0

Dat zou ik hem sturen:D

En anders zou ik hem gewoon compleet blijven negeren, indien mogelijk.
    Mocht je écht totaal geen contact meer met hem willen zou ik zijn telefoonnummer blokkeren, zijn email adres blokkeren enz enz

maar ik zag dat je nog meer topics hebt, en ik heb ze niet allemaal doorgelezen

Voor jou iig een digi knuffel

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    You've got mail/PM ;)

5. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met lezen... Dan krijg je een betere beeld! Als je dat zou willen. Heel erg bedankt voor je digiknuff :D :)

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi,

ik heb je vorige topics ook even gelezen. Lastige situatie zeg... Ik snap dat deze situatie helemaal niet prettig voor jou en je dochtertje is. Maar hij is en blijft natuurlijk de papa van je ongeboren kindje. Kan er geen regeling getroffen worden dat hij je enkel bijstaat tijdens de zwangerschap. Misschien dat dit voor bijde partijen minder stressen is. Blijkt uit zijn mail dat hij zich toch betrokken voelt in de zwangerschap en dat hij zelfs met je moeder erbij wilt afspreken. Ik ken natuurlijk jullie situatie niet, maar zou dit verkeerd aflopen af je de echo toestaat? Wanneer hij helemaal geen contact krijgt met zijn kind en hij juridische stappen onderneemt, zal dit toch nog veel meer stress en problemen met zich meebrengen? Mijn advies (nogmaals, ik kan er helemaal naast zitten aangezien ik jullie situatie niet ken) is om toch ergens de gulden middenweg te zoeken.

7. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne, bedankt voor je inbreng. Ik heb hier natuurlijk veel over nagedacht en meerdere pogingen gedaan om hem erin te betrekken. Echter blijkt al gauw dat hij zich genoodzaakt voelt om mij te controleren in mijn dagelijkse bezigheden met mijn andere kinderen, bijvoorbeeld Ik mag niet afspreken of ijsjes halen maar direct naar huis. Hij wordt vernederend naar mij toe en is agressief in woorden tegen mijn kinderen die niet van hem zijn. Door Zijn gedrag viel Ik me gemanipuleerd En gebruikt.
    Dit mailtje is niets meer dan weg weer naar binnen. Ik mocht niet eens van hem op vakantie met mijn kinderen zonder hem. Nee ik hou het voor nu zo. Ik ben de emotionele jojo ondertussen zat want in het begin zal het zoals meestal prima gaan de eerste 3 weken en dan is er weer iets wat hij kritisch in zal zijn wat ik niet goed doe in zijn ogen.

Ik wens echt niets liever dan een relatie waarin ik ontspannen kan genieten samen met de vader van mijn ongeboren dochter en samen een fijn gezin vormen.

Mijn ouders willen niet met hem in gesprek.
    Grt oktober13

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Het van je afschrijven en het verder maar aan jullie advocaten overlaten als ik het zo hoor! Als je echt geen contact met hem wil en hij heeft zulk 'gevaarlijk' obsessief gedrag, laat het dan maar aan de rechtbank over als hij zijn kind zou willen zien na de geboorte vooral als je ouders er niet achter staan om bij evt. contact bij te treden dan zou ik daar zelf 't liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven!

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Euh.... niet op ingaan dus! Je mail niet meer openen (nieuw mailadres aanmaken alleen voor échte vrienden / ouders en die verder gebruiken). Je mailaccount dus ook gewoon verwijderen van je telefoon, zodat je niet meer geconfronteerd hoeft te worden met deze mailtjes.

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Oh, enneuh: een antivirus blokkeert alleen virussen en geen mailtjes van lastige exen ;) (hoewel ik ergens de vergelijking wel snap...) Je zult dus écht wat andere stappen moeten ondernemen....!

11. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik kan alleen maar zeggen: weg blijven van zo'n dominante man. Hij zal alleen maar erger worden, als het om zijn eigen kindje gaat.

12. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Klinkt griezelig, dit. Wil hij niet overwegen in therapie te gaan in ruil voor iets? In ruil voor een klein beetje contact?

13. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Tjonge zeg, dat is echt geen leuke situatie voor je. Je ex gedraagt zich als een stalker en daar kom je meestal niet zo een twee drie vanaf.

Ingaan op zijn verzoeken helpt eigenlijk niet, maar dat heb je zelf al ondervonden, omdat hij in zijn oude dominante gedrag vervalt. Hij wil niet accepteren dat je zonder hem beter af bent. Echt compleet negeren en ermee naar de politie, zodat ze al kunnen beginnen om een dossier op te bouwen, voor het geval het een keer zo erg wordt dat je hun hulp echt nodig hebt, waarvan ik hoop dat dat nooit nodig zal zijn. Ik hoop natuurlijk voor je dat negeren voldoende gaat werken, maar leuk is het zeker niet.

In ieder geval heel veel sterkte! Je klinkt als een sterke volwassen vrouw, en je kunt het heus wel alleen. Even reagerend op je andere topic: als je niemand bij de bevalling hebt, mag zelfs de verloskundige aangifte doen, ook al wordt dan niet vaak gedaan. Dus dat komt heus wel goed. Probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap, voor zover mogelijk en niet meer reageren op zijn mailtjes, sms'jes, enz. Sterkte!!

Deel Deze Pagina