onzeker niet altijd nodig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Belindada, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Beste dames,

Ik was echt super onzeker elke dag, mijn klachten waren zo wisselend en de laatste week eigenlijk bijna geen klachten meer. Maar vandaag een goede echo gehad, ben 9 weken en 4 dagen, hartje klopte goed.
    Werd weleens bang van alle nare verhalen die ik hier las en leefde zeker met sommige dames mee, alleen helaas betrek je het vaak op jezelf en ga je gelijk de ergste dingen denken als je een dag niks voelt. Dus dames ik zeg: probeer te genieten, zolang je geen bloed verliest, gewoon op jezelf vertrouwen, mis kan het altijd gaan maar in mijn geval zie je dat het ook gewoon goed kan gaan zonder symtomen!

2. cian

cian Lid

2 dec 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik herken de onzekerheid..:( kon tot mijn 12 weken niet echt genieten maar had dan ook buikpijn/krampen en soms wat bruin bloedverlies.. achteraf bleek ik een cyste te hebben wat de buikpijn/krampen schijnbaar veroorzaakte.. het bloedverlies? geen idee.. maar dan is het zo moeilijk om op je zelf te vertrouwen! gelukkig nu geen last meer van!!

Bij de 12 weken echo zagen we toch echt een mini beeb !! volop in beweging en alles er op en eraan! ongelooflijk!!
    Daarna was ik de gelukkigste vrouw op aarde!! en nu is het heerlijk genieten!!:D

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Lieve dames,
    Wat ben ik heel blij voor jullie (en alle andere vrouwen waarbij het goed gaat natuurlijk). Ook ken ik de onzekerheid. Sommige dagen heb ik veel last van klachten, bandenpijn, misselijkheid, moe, stemmingswisseling. en andere dagen weer nergens last van. Maar idd, zolang er geen bloedverlies is zit het volgens mij wel goed. Ik vertrouw op mijzelf en op God. Als deze baby echt mag komen, komt hij of zij er wel.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik wel regelmatig kleine bloedingen. Dan ook met 12 weken helder rood en wat ik als veel beschouwde, wat bleek... mijn placenta lag nog laag voor de baarmoedermond en dat veroorzaakte de bloeding. Verder niets aan de hand en mijn zoon is 3,5 jaar geleden gezond ter wereld gekomen.
    Dus idd, geniet gewoon (al is dat soms makkelijker gezegd als gedaan he;))

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik vind het ook moeilijk om te genieten, ben ook zo onzeker want ik heb gewoon nergens last van, geen buikpijn niet misselijk, wel een beetje moe maar verder nergens last van dus ik denk ook de hele tijd dat het niet goed gaat. dus vanmorgen maar weer een test gedaan en er stond nog steeds zwanger. volgende week heb ik de eerste echo en ik hoop dat ik dan kan gaan genieten.

5. destiny

destiny Niet meer actief

Ook ik vind het moeilijk om te genieten mijn klachten kwamen pas toen ik 6 weken zwanger was ben toen tot 8 weken misselijk geweest en kon niks eten en ben nu bijna 9 weken en voel de laatste 3 a 4 ook nog weinig alleen heel erg moe en word ook standaard om 6 uur wakker om te plassen terwijl ik pas om 3 uur slaap
    Heb gelukkig op 7 weken en 5 dagen een kloppend hartje gezien maar dan ben ik eigenlijk nog onzeker tot de 12de week volgende week na een echobureau met 9 weken en 5 dagen hoop dat ik dan nog steeds een kloppend hartje te zien krijg.
    Wil alle dames veel sterkte wensen met de zwangerschap

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vorige keer had ik dezelde symptomen als nu(overgeven en moe) en toen was het mis, met 8,5 week kwamen we erachter dat het hartje niet klopte.
    Morgen weer een echo, ik ben benieuwd.

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay meiden!!

Fijn op te lezen dat jullie klachten vooral na week 8 steeds minder werden want dat heb ik ook!
    Maar wil mezelf ook graag vertellen dat het goed zit, en wordt heel blij van jullie verhalen!!!!! Thanx!!

Heb ook net dit gelezen

Gemiddeld voelen zwangere vrouwen zich prima in het begin. Dit neemt echter rap af met als dieptepunt week 8. In deze weken heb je het meeste last van zwangerschapskwaaltjes. Na week 8 zit er weer een stijgende lijn in en in week 12 voel je je weer goed

Deel Deze Pagina